Mies on nähty viimeksi kotonaan Papinhaan alueella.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/77bdc28e-0da1-4bf3-a7b3-dad69c6519a2
Mies katosi Raumalla Poliisilta avunpyyntö
16
986
Vastaukset
- Anonyymi00001
Poliisi etsii Raumalla kadonnutta 77-vuotiasta miestä. Lounais-Suomen poliisin mukaan hänet on nähty viimeksi sunnuntaina kotonaan Rauman Papinhaan alueella.
- Anonyymi00002
Mies on yli 180-senttinen ja harmaatukkainen. Hänellä on silmälasit. Kadonneen tämänhetkisestä vaatetuksesta ei ole tietoa.
- Anonyymi00003
Tästä tapauksesta ei ole mitään tietoa lisää. Voisin suunnata koiran kanssa lenkille, kun tietäisin, missä suunnalla mahdollisesti liikkuu.
- Anonyymi00004
Onko Oraksen aluetta tarkastettu? Aita on toki korjattu, mutta kamerat eivät täysin korvaa porttivahtia. Nyt kun työpaikkoja on siirtynyt Puolaan siellä on tyhjää tilaa jossa liikkuu vähän henkilökuntaa. Hyvällä/huonolla tuurilla portistakin on voinut livahtaa.
- Anonyymi00005
Ihan outo juttu, kun enempää ei tiedoteta. Yleensä katoamistapauksissa viriää runsaasti keskustelua. Nyt ei mitään.
Mikä tää homman nimi on? Välillä facessa oli maininta, että löytynyt. Nyt en mainintaa enää löydä. Ihan hullua, jos pyydetään apua silminnäkijöiltä eikä mitään infota ajankohtaisesta tilanteesta.
Onko mahdollisesti kova luonnossa liikkuja(metsätiet paikoin peilijäässä...kaatunut, loukannut), onko jäänyt ryyppyreissulle, mennyt mahd. pilkille, muistisairas...?
Onko tehty etsintöjä. Jos, niin missä? Mistä kannattaisi vielä etsiä?...... - Anonyymi00006
On muistisairas ja löytyy kyllä tietoa facesta.
Kovasti on etsitty ja edelleen kateissa. - Anonyymi00007
Hyvin oleellinen tieto olisi myös se, miten muistamaton kadonnut on. Jos hyvin muistisairas, on voinut eksyä mihin tahansa, mennä jäille...
Jos alkava muistisairaus, on voinut kaatua ja loukata itsensä.
Onko kova lenkkeilemään? Onko kova lenkkeilemään? Liikkuiko luonnossa vai kaupunkialueella? - Anonyymi00008
Onko jo löytynyt?
Vähän on tästä tapauksesta tietoa ja keskustelua. - Anonyymi00009
Ilmeisesti ei vieläkään ole löytynyt?
Nyt voisi ulkoilijat pitää silmänsä auki, jos jossakin parveilee poikkeuksellisen paljon lintuja.
Jos vesistöön joutunut, noussee näihin aikoihin pintaan, kunnes vajoaa takaisin pohjaan, ellei löydy. - Anonyymi00010
Ketään ei kiinnosta? Itse olen hakenut koiralenkillä ympäri Raumaa.
- Anonyymi00011
Milloin muut ovat nähneet ihmisen kotonaan?
- Anonyymi00012
Mitenköhän varakas mies? Muistisairaiden katoamisia poliisit eivät taida kovin tarkkaan tutkia.
- Anonyymi00013
Tää juttu vähän haiskahtaa...
- Anonyymi00014
Matut??
- Anonyymi00015
Papinhaassa paljon mamuja. Voisko olla joku konflikti ja mahdollinen henkirikos. ??
- Anonyymi00016
Niin symmpiksen näköinen, komea mies. Vieläkin kadoksissa. Luulisi, että asiasta enemmän tiedotettaisiin. Riippuu varmaan omaisistakin. Silloin kun tää Rasmus oli kadoksissa, vähänväliä asiasta omaiset tiedottivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2602746Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois971605Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 351192
- 511120
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083