Olihan se hankalaa siinä pyörityksessä. Sait voimia liikkeelle, joita en enää kyennyt hallitsemaan. Elämä on kuitenkin jatkunut vaikka täytyykin sanoa, että aikamoista kituuttamista se on. Sinulla on paremmin, ja hyvä niin.
Nainen, tiedät että häpeän itseäni
45
634
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiedä kun et ole kertonut henkilökohtaisesti. Miksi ei puhuta? Tiedät kyllä että oon empaattinen. Kokeilisit edes?
- Anonyymi00003
Minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa paljon nuoremmalle henkilölle!
- Anonyymi00026
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa paljon nuoremmalle henkilölle!
Mulla (sivusta) olisi paljon hyvää sanottavaa paljon nuoremmalle henkilölle :)
- Anonyymi00041
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mulla (sivusta) olisi paljon hyvää sanottavaa paljon nuoremmalle henkilölle :)
Sama 😔
- Anonyymi00002
Takoitat varmaan niitä petoksia perhevapaista ja muut sähköpostimuokkaukset. Ne on sinun tekemiä petoksia ja toivon että tulet niistä vastuun kantamaan. Minusta pysy kaukana.
- Anonyymi00004
Ohi. Nyt tuli väärälle henkilölle.
- Anonyymi00005
Vinkkinä ei monikaan nainenkaan jaksa miestä jolla on huono itsetunto siinä voi toinen auttaa rakentamaan sitä mutta siinäkin on työ tehtävä itse ei ole mitään sellaista jota voi antaa purkista mulla meeni kymmenisen vuotta että sain autettua yhdelle sen verran itsetuntoa että uskalsi sanoa äidilleen vastaan viidentoista vuoden yhdessä olon jälkeen se mitä hänellä on itsetuntoa on se enemmän tai vähemmän hänen omaa saavutustaan toki mullakin joku osuus asiaan on mu ei niin iso
- Anonyymi00007
Ei todellakaan jaksa, siitä oli parisuhteessa jo riittävästi kokemusta! Siksi päätin, että elän loppuelämäni ajan yksin ja se päätös pitää! Tämän kaike olisin voinut kertoa jos minulta olisi kysytty ne kysymykset jo ennen projektin aloitusta! Kunpa joku voisi kertoa minulle, miksi niitä kysymyskisiä ei kysytty! Silloin minun ei olisi koskaan tarvinnut joutua kokemaan elämäni rankimpia vuosia! Aivan valtavan paljon sellaisia vuosia, jotka saivat minut voimaan pelkästään huonosti! Missä oli inhimillisyys siihen liittyen, että olisi vaivauduttu ottamaan selvää asioista ennen projektin aloitusta! Keitä olivat en ihmiset, jotka eivät ymmärtäneet inhimillisyydestä mitään? Sisin on raastettu rikki totaalisesti!
- Anonyymi00006
"Fartin Julkisuus" Braunin myllyllä. -sivu
- Anonyymi00008
En kyllä tiedä.
Eikä todellakaan ole mikään paremmin. - Anonyymi00009
Elämässä tapahtuu
- Anonyymi00010
Olipa lakoninen toteamus.
- Anonyymi00012
Minun elämään et tule koskaan kuulumaan, eikä kukaan muukaan! Ikää jo sen verran paljon etten enää jaksa vaikeita, tai epätasapainossa olevia ihmisiä!
- Anonyymi00011
Oikee Suora, vasen Koukku.
- Anonyymi00013
Tarpeen vaatiessa voi olla pakko lyödä! Mutta tuskin hän enää uskaltaa lähestyä!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tarpeen vaatiessa voi olla pakko lyödä! Mutta tuskin hän enää uskaltaa lähestyä!
Sinua, sinua inhoan, kymmenen vuotta ja ylikin..
- Anonyymi00027
"Ässää hihasta & Jalkaranta". -sivu
- Anonyymi00015
En minä tiedä. Arvailuja kaikki tyynni vain.
- Anonyymi00016
Oletpa kuka tahansa, sinun elämäsi ei liikuta minua mitenkään! Olen voinut kauan todella huonosti ja päätin jo vuosia sitten, etten enää koskaan halua tutustua keneenkään! Projekti on vienyt minulta ilon elämästä, yököttävää on aina ollut kokea sitä kautta rantain kerrontaa! Sitä ei olisi koskaan saanut aloittaa. Oliko se muka liikaa vaadittu, että olisin saanut jatkaa minulle rakkaassa työpaikassa?
- Anonyymi00017
Se on ollut viimeisten kahdenkymmenen vuoden aikana ainoa asia, jonka olisin todella halunnut toteutuvan!
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Se on ollut viimeisten kahdenkymmenen vuoden aikana ainoa asia, jonka olisin todella halunnut toteutuvan!
Yhään uutta ihmistä en tule enää koskaan haluamaan elämääni pilaamaan!
- Anonyymi00019
Harmi, että menetit rakkaan työpaikkasi. Kiva työ on kyllä iso asia elämän hyvinvoinnin kannalta. Mutta jos sitä ei ole, eikä jotenkin löydy uutta sopivaa, ehkä voi antautua nauttimaan elämästä jollain muulla tavalla. En tokikaan tiedä tilannettasi, mutta ehkä jotain uutta hyvää voisi keksiä, ja joskus elämäkin tuo eteen jotain yllättävää, joskus hyvääkin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Harmi, että menetit rakkaan työpaikkasi. Kiva työ on kyllä iso asia elämän hyvinvoinnin kannalta. Mutta jos sitä ei ole, eikä jotenkin löydy uutta sopivaa, ehkä voi antautua nauttimaan elämästä jollain muulla tavalla. En tokikaan tiedä tilannettasi, mutta ehkä jotain uutta hyvää voisi keksiä, ja joskus elämäkin tuo eteen jotain yllättävää, joskus hyvääkin.
Ei se ole enää mahdollista, koska olen jo eläkkeellä! Haluan vain elää rauhassa ja olla omissa oloissa!
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei se ole enää mahdollista, koska olen jo eläkkeellä! Haluan vain elää rauhassa ja olla omissa oloissa!
Rauhaani häirittiin tässä talossa kauan ja se on aiheuttanut ahdistusta, parin viikon ajan on ollut onneksi lähes hiljaista!
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kuka on jäämässä eläkkeelle? Ei tässä nyt mitään Katri-Helenoita olla…
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Rauhaani häirittiin tässä talossa kauan ja se on aiheuttanut ahdistusta, parin viikon ajan on ollut onneksi lähes hiljaista!
Hiljaisuus on kyllä hyvä. Minäkin tarviin sitä tosi paljon.
- Anonyymi00024
Tästä häpeämisestä aina muistutti. Huh, onneksi jatkoit matkaa! Jätä muutkin ihmiset rauhaan, niitähän sinä vihaat.
- Anonyymi00025
Tuosta pyörityksestä taitaa jo olla aikaa kauemminkin? Melkoista pyöritystä se oli minullekin siinä tilanteessa ja sen tilanteen jälkeenkin, mutta en missään vaiheessa ajatellut että sinun pitäisi hävetä tekoasi tai itseäsi, syytä oli minussakin. Tiedän kuitenkin että häpesit. Siitä pyörityksestä jäi kuitenkin (usko pois!) ihana muisto, kun sehän oli niin kuumaa! Melkoista liekinheittoa ja tulella leikkimistä..
Sillä rintamalla minulla varmasti menee paremmin kuin sinulla, mutta muuten on haasteita nyt kyllä. Tämä viestisi lämmitti minua ja toivottavasti me palaamme vielä <3- Anonyymi00028
Toivottavasti tiemme kohtaavat. Arvostan sinua tosi paljon. Sulan aina kun ajattelen sinua sellaisena kuin olet.
Vaikka se koski, oikein sinä teit.
- Anonyymi00029
Jos kaikki tekemiset tai tekemättä jättämiset olivat vain hetken huumaa, tilanne on aika hyvä.
- Anonyymi00030
Hetken huumaa on vain jatkunut ja jatkunut...
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Hetken huumaa on vain jatkunut ja jatkunut...
Niin, siinä tapauksessa se ei ole enää ollenkaan uskottava selitys.
- Anonyymi00032
Ota vastuu omasta huonosta käytöksestäsi äläkä syytä toista siitä, että hän muka olemassaolollaan sai sinut käyttäytymään huonosti.
- Anonyymi00034
Juuri näin. Tuskin osaat hävetä käytöstäsi, kiinnijääminen vain harmittaa. 😂
- Anonyymi00035
Tuo lause on hyvin hoksattu!
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tuo lause on hyvin hoksattu!
Jooh, että tällaistakin pitää vääntää rautalangasta.
- Anonyymi00033
Mistä tiedän miten v*turallaan mul on kun en saa jakaa elämääni miehen kanssa, sen ainoan jota rakastan ja voin enää kokea kunnon rakkautta. Minua ei mies vikasi haittaa! Ne tekee susta sen miksi susta tykkään!!!
- Anonyymi00036
Minä en tykkää kenestäkään, joten tämä ei voi olla minulle!
- Anonyymi00038
On syytäkin hävetä, koska stalkkaaminen ja yli kymmenen vuoden häirintä!!
- Anonyymi00039
Jos tietäisin ketkä antoivat projektille luvan, kävisin haukkumassa heidät ja kysyisin kuka teidät on tehnyt niin pahoiks,i ettette kysyneet minulta mitään siitä, mikä olisi juuri minun näköistä elämää! Yksikään heistä ei varmasti olisi itse halunnut joutua kokemaan mitään vastaavaa koskaan!
- Anonyymi00040
Minullako muka paremmin, kun menetin sen ainoan mahdollisuuden saada tehdä itselle mieluisaa työtä vielä tänäkin päivänä! Nyt sellaiseen ei enää koskaan ole mahdollisuutta. Ja se on pysyvänä suruna sisälläni joka ikinen päivä. Se että itse ansaitsee omat rahansa oli äärettömän tärkeää minulle!
- Anonyymi00042
Tunteeko täällä kaikki toisensa? Miksi ette keskustele soittelemalla toisilenne?
- Anonyymi00044
Ei ole mitään tarvetta soitella kenellekään. Ne rahajutut oli jo vissiin laitetu alulle En jaksa tutustua keneenkään ennen kuin korvaukser maksettu. Harmittaa projektin aloitus ja vähintään olisi pitänyt olla yhdyshenkilö, jolle aina olisi voinut kertoa missä mennään ja hänen kauttaa olisi tullut kaikille se tieto, että projektin olisi pitänyt tietyn henkilön osalta loppua jo noin seitsemän vuotta sitten!
- Anonyymi00043
laitoin hiuksiini jotsain wella-ulyts-strong-vaahtoa ... aika voimakasta..
en arvannut ettänoin voimakasta.- Anonyymi00045
vositko lopettaa tuollaiset jutut kokonaan miesnainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697