Etsit?
Millaista naista sitten
21
380
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiaa, hän on upea, seksikäs, kaunis, ihana , empaattinen ja rakastettava🖤
- Anonyymi00002
Uskollista ja sitoutuvaa. Sen verran on mennyt matalalle usko sen suhteen mihin naiset pystyvät, että noihin se on jäänyt.
- Anonyymi00014
Täällä 👋
- Anonyymi00016
Täällä sama havainto 🙎🏻♂️
- Anonyymi00023
Ja sitten paheksut, kun olen uskollinen omalle miehelleni. Enkä petä häntä kanssasi. Ristiriitaista.
- Anonyymi00003
Semmoista minun omaa mussukkaa josta voin olla täysin varma.
- Anonyymi00005
Minulla ei ole mitään tarvetta olla kenenkään mussukka! Ehkä sitte, kun voin jo selvästi paremmin, haluan löytää vain muutaman vuoden ikäerolla tältä samalta alueelta lenkkikaverin itselleni.
- Anonyymi00007
Mä haluaisin olla sen miehen oma mussukka.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mä haluaisin olla sen miehen oma mussukka.
Minä en haluaisi olla kenenkään "mussukka". Iljettävä sana.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minä en haluaisi olla kenenkään "mussukka". Iljettävä sana.
joo :)
- Anonyymi00004
Oikein mukavaa naista😊
- Anonyymi00008
Semmoista kenelle olen rakkain maailmassa. Mutta kuinka hän minua rakastaisi? Olen ihan omituinen ja hiljainen mörökölli.
- Anonyymi00009
Jos P kyseessä, niin etsin helppoja ja halpoja naisia kun en pysty kohtaamaan sitä jumalatarta jota oikeasti rakastan. Mielummin kiellän tunteeni koska joutuisin henkisesti kasvamaan ollakseni edes lähellä hänen tasoaan.
- Anonyymi00010
En minkäälaista etsi eikä tarvitse.
- Anonyymi00012
Sellaista, joka ei elä, eikä ole koskaan elänyt tinderelämää.
- Anonyymi00013
😀🤚
- Anonyymi00021
Voi kuule kun jos on paksu nenä niin yhyy!
S
- Anonyymi00015
Tuskin haluat psykoosissa sekoileva triangeli tähän listausta mitä "naisista" etsit. Vaikka mieli tekisi jo pistää kovat piippuun mitä tulee pikkutyttöjä esittävään jammusetään.
- Anonyymi00019
Korvenmiehelle passaisi hitsaustaitoinen nainen kun tuo auton pakoputki tipahti ostosreissulla.
- Anonyymi00022
Höh sinulla uusi auto.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708