Kuin pelastusrenkaalta vaikka kohtelit kuin roskaa.
Miksihän tunnuit
23
419
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ehkä se selittyy huomattavalla erolla muihin.
- Anonyymi00002
Ei vaan huonosta suhteesta
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei vaan huonosta suhteesta
Kuka kohteli kuin roskaa.
- Anonyymi00004
No voi se roskakin toimia pelastusrenkaana, jos muuta ei vedessä kellu.
- Anonyymi00005
Jaa siitä en tiedä mitään mutta sen tiedän, etten koskaan halua olla missään tekemisissä itseäni paljon nuoremman kanssa!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jaa siitä en tiedä mitään mutta sen tiedän, etten koskaan halua olla missään tekemisissä itseäni paljon nuoremman kanssa!
Katisten konttorirottana ei varmasti ole sitä ongelmaa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joo, se on vähän huono kombo. Olen itse ollut aina fanaattinen suuria ikäeroja vastaan parisuhteissa, ja moralisoinut niitä avoimesti, mutta semmoinen moralisointi kanattaa jättää tekemättä. Silloin käy niin kuin itselleni, että universumi nauraa ja lopputulos on että oma puolikkaani on nuorempi.
Tosin huumorintajussa on kohtuus onneksi, että tilanne ei ylittänyt mauttomuuden rajaa, vaan pysyi sen sisällä että syyt miksi en ikäeroista pidä, eivät sisälly kuvioon. Valtatasapaino pysyy, vaikka olen kokeneempi. Se on ainut tärkeä asia itselleni, mikä on ollut syy miksi ikäeroja vieroksun koska pidän tasa-arvoisesta suhteesta.
- Anonyymi00007
Koska etsit rakkautta mitä ei ympäriltäsi löytynyt?
- Anonyymi00009
Kuka haluaa olla pelastusrengas?
- Anonyymi00010
No ei ainaka ne mummojen avantoon nakkaajat. -sivusta
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
No ei ainaka ne mummojen avantoon nakkaajat. -sivusta
Miksi mummoilla on omat avannot? Miksi yleiset avannot ei kelpaa ikäihmisille?
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi mummoilla on omat avannot? Miksi yleiset avannot ei kelpaa ikäihmisille?
Haarakankailla ei olis mitää sahattavaa. -sivu
- Anonyymi00012
Alitajuntasi tunnisti hyvän miehen, mutta kaverisi ja feministilehdet pyörsivät mielesi ajattelemaan hänestä pahaa, vain koska ei suostunut ylitallottavaksi.
- Anonyymi00013
Koska olet kyllästynyt elämääsi. Tarvitset jännitystä ja sitä sait. Nyt taas tylsää.
- Anonyymi00019
No mutta tuohan kertoo sen että ympäristö kohtelee kuin roskaa. Silloin varmasti etsii pelastusrengasta jopa sieltäkin, missä sitä ei ole.
- Anonyymi00014
Jos tuo on tilanne, se tarkoittaa sitä, että tunne-elämässäsi on ongelmia. Kannattaa jutella ammattilaisen kanssa, jos alentava kohtelu saa sinut tuntemaan olosi hyväksi!
- Anonyymi00015
Koska olet yrittänyt jo pitkään kaikkia muita niin päädyit sitten minuun. Luulit että olen helppo.
- Anonyymi00016
Oikea pelastusrengas ei tunnu roskalta. Ehkä se olikin vain joku kulunut potilas. Matka jatkuu, ei ollut mitään nähtävää.
-Täysin sivullinen henkilö - Anonyymi00017
AP mies
Kukaan muu ei taida tietää vieläkään miten hullu ja pimeä olet ajattelutasi mies.
Eikä ihan sairaita fantasipasi jotka piti lopettaa
Kun et itse pysty.
Naiselta sbista - Anonyymi00020
Eiköhän se pelastusrengas vain pidä pinnalla ja estä hukkumasta, että pysyy elossa.
Itse pitää kuitenkin polskia, että pääsee sinne rantaan.
:/ - Anonyymi00022
Sinä tunnuit pelastusrenkaalta, ja tarkoitin kaikkea.
En ikinä unohda sinua , olet tärkeä.
nähdään. Kuin hänelle. - Anonyymi00023
Jos et vain tarttunut tähän pelastusrenkaaseen. Laineet toivat sen kyllä ehkä lähelle, mutta siihen täytyy jokaisen tarttua. Näin symbolisesti ajateltuna. Voimia!
- Anonyymi00024
Sulla on läheisriippuvuus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1795012Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432902- 522511
- 271929
- 221757
- 351750
- 681741