Molemminpuolinen ihastuminen

Anonyymi-ap

Sen kuvittelin. Mikään ei mihinkään johtanut.

20

445

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ihastuminen on kiva tunne. Ei kai se aina tarvitse johtaa mihinkään joka kerta?

• Anonyymi00004

Samaa ajattelen. Vaikka olin ihastunut, en varattuna ajatellut että sen tarvitsisi johtaa mihinkään. Tiesin myös, että ihastus usein haihtuu ajan kanssa, jos ei sitä ruoki tavalla tai toisella. Tämä palsta kyllä valitettavasti ruokkii, omalla tavallaan.
        Nainen sivusta

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Samaa ajattelen. Vaikka olin ihastunut, en varattuna ajatellut että sen tarvitsisi johtaa mihinkään. Tiesin myös, että ihastus usein haihtuu ajan kanssa, jos ei sitä ruoki tavalla tai toisella. Tämä palsta kyllä valitettavasti ruokkii, omalla tavallaan.
        Nainen sivusta

En ymmärrä tuota sivusta kommenttia. Ne kommentit missä se maininta on, tuntuu olevan aina aika fiksun naisen kommentteja, joten inhottaa ajatus että tuntee olevansa sivussa <3

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

En ymmärrä tuota sivusta kommenttia. Ne kommentit missä se maininta on, tuntuu olevan aina aika fiksun naisen kommentteja, joten inhottaa ajatus että tuntee olevansa sivussa <3

Olen ymmärtänyt että anonyymipalstalla pitää mainita "sivusta", jos ei ole aloittaja, kun kommentoi jollekin aloittajalle vastanneelle. Ettei luulla aloittajaksi.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olen ymmärtänyt että anonyymipalstalla pitää mainita "sivusta", jos ei ole aloittaja, kun kommentoi jollekin aloittajalle vastanneelle. Ettei luulla aloittajaksi.

No, kai se on hyvä käytäntö sitten. Kun näyttäisi siltä että fiksut kommentoijat käyttää sitä. Tunnistaa ainakin ne kommentit sitten helpommin, kun en yhtään typerää kommenttia ole nähnyt missä on tuo sana. <3

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No, kai se on hyvä käytäntö sitten. Kun näyttäisi siltä että fiksut kommentoijat käyttää sitä. Tunnistaa ainakin ne kommentit sitten helpommin, kun en yhtään typerää kommenttia ole nähnyt missä on tuo sana. <3

Itse käytän silloin kun muistan.

• Anonyymi00011

Samaa mieltä olen minäkin. Ihastun myös moniin muihinkin asioihin elämässä, mutta ei se tarkoita että saan ne asiat tai ihmiset joihin ihastun. Paljolti kyse on vain siitä että näen tai kohtaan jotain mikä miellyttää aivan erityisesti juuri minua. Ihastun. Aina ei ole järkevää lähteä edistämään asiaa. Tietysti jos olisi kaikki asiat kohdallaan ja otollisia edistää ihailun kohteen saavuttamista niin onnea matkaan!

~N sivusta.

• Anonyymi00002

Miksi ei johtaisi.

• Anonyymi00003

Nii. Varmaan oikeissa tilanteissa johtaakin, jos se on molemminpuolista. En tiedä kuviostasi mitään, joten paha sanoa.

• Anonyymi00009

Sitä nyt tulee miettineeksi kaikenlaisia hulluuksia muttei siitä nyt yleensä ole tapana mitään numeroa tehdä. Vaikka kuinka ajattelisi tämän olevan jaettua niin todellisina ihmisinä emme ole olemassa toisiamme varten. Tämä ei vie mihinkään.

• Anonyymi00010

Mutta jos kummankin puolelta on joitain tienviittoja ja ehkä jotain muutakin ja kaikki jää kiinni -sanon nyt rohkeudesta- niin eikö semmoisen lahjan hylkäämisestä joudu tuota, ehkä..

sivusta

• Anonyymi00012

Ei se aina voi johtaakaan mihinkään vaikka ihastuminen olisikin molemminpuolista. Riippuu niin tilanteesta ja tiedät sen kyllä.

• Anonyymi00013

minulla kun on tuollainen joku oma ideani yrittää auttaa tyttöjä jos on huono itsetunto, mistä tulee, ehkä tulee siitä ettäjos tytöt ovat olleet niin mukavia itseäni kohtaan että haluan antaa takaisin hyvää oloa.

• Anonyymi00015

Teet heille vielä huonomman itsetunnon etkö herää jo??

• Anonyymi00014

???

• Anonyymi00016

Totta se oli ja on.

• Anonyymi00018

Hmm... 🧐

• Anonyymi00017

Pitäisi kertoa sen tutkimuksen tulos...

• Anonyymi00019

Ei johda ei johda hullun kanssa

• Anonyymi00020

Aloittajasta kun ei ota selvää niin sillo jää ilman. Yksinkertaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      56
      11840
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      45
      4825
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      286
      2966
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      175
      2798
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      128
      1917
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      20
      1265
    7. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      9
      1118
    8. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      213
      1029
    9. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      86
      981
    10. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      69
      875
    Aihe