Nyt kaatunut kahdeksan.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Miten ne joutaa yliopisto opintojen välissä??
- Anonyymi00002
Koskahan kaatuu ensimmäinen vihervassari?
- Anonyymi00009
Ensin persyu kaatuu.
- Anonyymi00003
Jos tuon tarmon saisi kanavoitua hyödylliseen työhön, niin heistähän saattaisi tulla ihan yhteiskuntakepoisia, joita ei huolisi koko elämää muiden elättää.
- Anonyymi00004
Ihan sama kuin saisi joltain persulta korkin kiinni ja oikeisiin töihin. Ettei tarvitsisi muiden elättää ja korvauksia nostaa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ihan sama kuin saisi joltain persulta korkin kiinni ja oikeisiin töihin. Ettei tarvitsisi muiden elättää ja korvauksia nostaa.
No eikös tuo yhteiskunnan ulkopuolella oleva Pride porukka ole muiden elättämä. Ihme että edes pystyivät kaatamaan noita torneja.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
No eikös tuo yhteiskunnan ulkopuolella oleva Pride porukka ole muiden elättämä. Ihme että edes pystyivät kaatamaan noita torneja.
Ei kuulu heidän toimintaan.
- Anonyymi00006
Käytäännössä nuo ns. suojelijat saavat enemmän tuhoa, kuin hyötyä aikaiseksi. Kansalaisten keskuudessa heillä ei ole kovinkaan paljoa kannattajia, ja nämä tuhotyöt harventavat niitä entisestään.
Demokraattisessa yhteiskunnassa ei haluta omankädenoikeutta, ja väkivaltaa asioiden hoitamiseen. - Anonyymi00007
Persuporukat niitä kaataa ja laittaa muiden syyksi.
- Anonyymi00008
Persupennut vauhdissa.
- Anonyymi00011
Vallatonta eläinsuojelu ryöstelyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493