Tämä vaiva alkoi marraskuussa. Silloin paineeni olivat 175/ 120 monta päivää.
Sitten laskivat 80/ 50 ja menin päivystykseen ja jouduin tiputukseen. Olin sairaalassa kaksi päivää ja kun pääsin kotia paineet ovat olleet jatkuvasti joka liian korkeat tai matalat. Myös sairaalassa paineet heittelivät, yöllä hoitaja kävi laittamassa jotain lääkkettä, kun olivat liian alhaiset.
Matalista selviän, kun syön suolakurkkuja, sipsejä ja juon vettä paljon. Muuten huimaisi.
Korkeissa särkeeä vaan päätä. Tätäkö ei voi mitenkään lääkkeillä korjata, kun en niitä sairaalassa saanut eikä ole mitään konttrolliaikaa annettu?
Paineet liian alhaalla tai ylhäällä
3
252
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minullakin joitain vuosia sitten verenpaineet heittelivät. Oli pitkään liian korkealla, välillä meni liian alas.
Korkean paineen takia lääkärit yrittivät, että nostetaan verenpainelääkkeen annostusta, mutta sitten meni taas liian matalaksi.
Sanoin kyllä, että jostainhan se kai johtuu, että ne paineet heittelee, eikä lääkkeiden annostelun vaihdokset auta mitään.
Pahin tilanne taisi mennä ohi, en edes tiedä, kun en kamalasti mittaile. Pari kertaa lääkärit pyysivät mittaamaan kotona viiden päivän ajan, ja kun vein heittelevät tulokset lääkärille, ei asiaan otettu kuitenkaan mitään kantaa.
Liian korkea verenpaine ei aiheuta minulle oireita, mutta liian matala huimaa. - Anonyymi00002
"Sairaalassa nyt vain kuolee ihmisiä"
Elikkäs kotiuttamisesi vaivaan pahemmin puuttumatta kuuluu samaan sarjaan kuin uutisen esimerkki
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1e4ddf8d-4e38-4907-b8b7-d2f8b7260d35- Anonyymi00003
Siis minä luin tuon lehtijutun siitä eturauhaspotilaasta, joka menehtyi.
Järkyttävää tekstiä. Tai siis teksti oli hyvää ja asiaa, mutta järkyttävä tapahtuma kaiken kaikkiaan.
Tuollaisen hoitovirheen ja vähättelyn takia pitäisi saada ammattiluvat pois lääkäriltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2843525Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221958Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.431615- 841461
- 1431149
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.811144- 811054
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.93947Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210821Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61747