Se oli ehkä virhe tuoda Adonai Vihan aika Suommeen, esim. Japanissa ei ollut paljon mitään. Mitä minä olen kuullut niin tarkoituksena oli ottaa tämä uudistunut uskonliike Israelin johdettavaksi, vaikka Suomi on Kristinuskon lähtömaa ja liike on täältä lähtöisin. Toinen seikka, joka arvelutta, oli Taivaan rahojen siirtäminen Israelin haltuun.
Voi olla tietysti, että minä en tiedä kaikkea.
Varovasti kirjoitan Vihan ajasta Taivaaseen liittyen
2
100
Vastaukset
- Anonyymi00001
Teissä pysyy kyllä se voitelu jonka olette Pyhiltä saaneet. Ettekä ole uuden opetuksen tarpeessa, vaan Henki opettaa teitä kaikessa.
Tulee muutoksia esim. Imaami Mahdi, Isa, Elia, Heenok ja Karitsa sekä 144000, mutta näiden tulemus on Pyhille häiriötekijä. Nämä ovat alisteisessa asemassa saatanaan nähden ja palvelevat miekoinneen tyranneja.
Te sen sijaan ette eksy eikä epäjumalat voi saada teitä saaliikseen. Pysykää siis siinä minkä alussa olette kuulleet. - Anonyymi00002
On teillä jutut.
Kaikkea muuta kuin raamatullisia.
Mutta olkaa hyvät vaan. Kukin kesyy omista valinnoistaan johtuen. Vastuu on aina itsellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11546Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva186891Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777- 103757
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42731Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29730- 7694
- 60683