Olen lapseni kanssa muuttamassa ja haluaisin tietää, mistä päin Iisalmea kannattaisi etsiä asuntoa? Ja onko alueita, joita kannattaa välttää? Pelkään sellaisia renttu porukoita, enkä samassa pihapiirissä haluaisi ainakaan lapsen kanssa asua. Olen pieni ja hiljainen :)
Asuinalueet
9
223
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä ainakin katsoisin missä koulut sijaitsee, niiden läheisyydestä etsisin. Myös Peltosalmi kannattaa ottaa huomioon, siellähän on oma koulu.
- Anonyymi00002
Kankaan alue ymp voisi olla hyvä,palveluita lähellä,prisma,Lidl,halpahalli ja kesällä rusta avautuu,uimarantakin lähellä.
Torille n.1,km
Koulu kuljetus on. - Anonyymi00003
Pöllösenlahti ei hyvä,haukiniemikin on hyvä alue.
- Anonyymi00004
Ei kannata muuttaa . Todella töykeitä ihmisiä. Muutin itsekin pois vuosi sitten.
- Anonyymi00009UUSI
Täällä on yksi töykeä ihminen kaikkiin asioihin kommentoimassa vastahankaan.
Vajaa vuosi sitten muutin Iisalmeen ja hyvin olen viihtynyt ja tuntenut oloni kotoisaksi.
Joskus tuntemattomatkin ihmiset tervehtii ja hymyilee.
Tosi mukava kaupunki ja kesällä nautin pyöräillä pitkin rantaraitteja.
- Anonyymi00005
Marjahaka on Iisalmen paras asuinalue. Uusi terve Kangaslammin koulu alle 1 km pyöräteitä pitkin, Paloisvuoren ulkoilualue vieressä, kävelymatka kauppaan (CM ja Abc) ja ohitustielle lyhyt matka. Keskustaan pyöräteitä pitkin vartti, autolla viisi minuuttia. Alue on todella rauhallinen, kaunis omakotitaloalue.
- Anonyymi00007
Vai terve. Korjailtu alusta lähtien.
- Anonyymi00008
Samanlaista juppitaloa vieri vieressä, no mistä kukin tykkää.
- Anonyymi00006
Onko siellä edes huligaani taloja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä4011734Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334689Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2512837Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1472620- 1121712
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo15108140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.209872- 82840
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv62786- 10758