Luulis että olisit

Anonyymi-ap

Vähän sivistyneempi ollut mitä annoit irl ymmärtää niin sitten tämä pyöritys

27

341

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ole sivistynyt nainen. Olen rahvaanomainen.

• Anonyymi00002

Älä esitä

• Anonyymi00003

:)))))))

• Anonyymi00024

Kommentointitaidoton Korvamato.

• Anonyymi00004

nothing it what it seems to be

• Anonyymi00005

Miksi pitää tehdä tämmöistä typerää? Enkö olisi parempaa ansainnut

• Anonyymi00008

Ansaitset parhaimman älä kaadu näihin juttuihin täällä mitkä saattaa sivaltaa mieltä.

• Anonyymi00006

Välillä on pakko laskeutua tiettyjen tasolle.

• Anonyymi00007

Vihaan sua :)

• Anonyymi00010

Im very original intelligent person.

• Anonyymi00012

Olet kuollut mulle :)

• Anonyymi00014

Jaa pillua ihan vapaasti vain.

• Anonyymi00015

Okei :)

• Anonyymi00018

Minulla ei ole tapana jakaa pillua kenellekään ja tämä on ollut pysyvä päätös jo 13 vuoden ajan!

• Anonyymi00016

Ihan samaa olen itsekin pohtinut! Ehkä se liittyy hänen sairauteensa!

• Anonyymi00028

Mihin ihmeen sairauteen? Kertokaa nyt mullekin?

• Anonyymi00017

olen vähän vajaaksi jääny ko meni keskittyminen jo ajat sitten kaikkeen aivan muuhun ko ns olennaiseen

• Anonyymi00026

Kerrankin osu naulan kantaan joku kommentti.

• Anonyymi00019

Saahan sitä luulla.

• Anonyymi00020

Kulttuurissamme on yksi, tosi paha vika. Kateellisuus, tai jonkinlainen halu vetää ihmisiä alaspäin, omalle tasolle. Siksi meille ei ole huippumenestyjiä, jotka ovat kulkeneet omaa tietään ja jota koko muu maailma seuraa. Nämä menestyjät muualla ovat saaneet oman kulttuurinsa tuen, heitä on mielummin nostettu epäitsekkäästi ylöspäin, eikä yrittää painaa alaspäin. Sitten ihmetellään jos Suomi menestyy vain jääkiekossa. Miettikää tätäkin, pientä mutta erittäin merkityksellistä asiaa.

• Anonyymi00021

On meillä, mut ei ne metelöi ittestään. Teollisuudessa varsinkin.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

On meillä, mut ei ne metelöi ittestään. Teollisuudessa varsinkin.

Nuo ovat kuitenkin vain normityöjuttuja vaikka olisivat innovatiivisia. Tarkoitan sellaisia esim. tunteellisia ja elämyksellisiä asioita, joista sadat miljoonat ihmiset voivat saada jotain itselleen, elämän suuria tunteita ja elämyksiä, sydämellä tunnettavaa asioita. Elämän ydin on kuitenkin tuntemista, aistimista, ihmisiin liittyvää, eikä robotiikkaa. Tunnetta, että kokee jotain saaneensa joltain ihmiseltä tai vaikkapa jotain yleismaailmallista, elämän opetuksellisia asioita, joissa ihmiset kokevat saavansa jotain itselleen.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Nuo ovat kuitenkin vain normityöjuttuja vaikka olisivat innovatiivisia. Tarkoitan sellaisia esim. tunteellisia ja elämyksellisiä asioita, joista sadat miljoonat ihmiset voivat saada jotain itselleen, elämän suuria tunteita ja elämyksiä, sydämellä tunnettavaa asioita. Elämän ydin on kuitenkin tuntemista, aistimista, ihmisiin liittyvää, eikä robotiikkaa. Tunnetta, että kokee jotain saaneensa joltain ihmiseltä tai vaikkapa jotain yleismaailmallista, elämän opetuksellisia asioita, joissa ihmiset kokevat saavansa jotain itselleen.

Muumit. Marimekko. TOF, Muotisuunnittelijoita, Sjerfbeck, Artek, Alvar Aalto, Kaija Saariaho, ny joitain eri aloilta mainitakseni.

• Anonyymi00029

Ensimmäinen fiksu kommentti tässä ketjussa. 👍

• Anonyymi00023

Ite sä aloit mun kans pelleileen pysykkin kaukana

• Anonyymi00025

Mä oon saanut sanottua sen mikä vaivaa mun mieltä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      40
      11734
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      33
      4689
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      251
      2837
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      147
      2620
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      112
      1712
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      15
      1081
    7. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      840
    9. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      62
      786
    10. Puualan yrittäjä

Kuka mahtaa olla? Eikö tuhkaa saa levittää metsään?
      Kauhava
      10
      758
    Aihe