Mika Kopsa hakee Kajaanin kaupunginjohtajaksi

Anonyymi-ap

Kannatan, ehdottomasti paras hakijoista. Kokemusta elämän eri tilanteista ja selviytymisestä riittää.

17

1206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Suurin osa hakijoista ei täyttänyt kriteerejä. Tässä näkyy valtiovallan ahdistelu työttömiä kohtaan. Jos työttömän on haettava neljää työpaikkaa joka kuukausi, niin hakemuksia on lähetettävä minne ikinä keksii. On kokonaan toinen juttu mitä mieltä työnantajat ovat hakemusten suuresta määrästä...

• Anonyymi00002
      • Anonyymi00003

Kuvitteletko että siitä joku kansanäänestys järjestetään?

• Anonyymi00004

Kopsa olisi hyvä. Vekka liikenteen hommakin hyvin hoitanut ja kaupungin kanssa jo varmasti yhteistyötä tehnyt

• Anonyymi00005

Kysykää ehokkaaksi P.Kilpeläinen, Timo Tervo, J. Aavakare Ansssi Manninen > tämä on osaava ja taitavat päättäjä porukka.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kysykää ehokkaaksi P.Kilpeläinen, Timo Tervo, J. Aavakare Ansssi Manninen > tämä on osaava ja taitavat päättäjä porukka.

Listassa oleva ensimmäisen ehdokas olisi pätevä, loppu nimet sakkaa ja pahasti, alkaa olla jo rollaattori väkeä..

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sami Kilpeläinen olisi ollut mies paikallaan. Vuorovaikutustaidot !

• Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Listassa oleva ensimmäisen ehdokas olisi pätevä, loppu nimet sakkaa ja pahasti, alkaa olla jo rollaattori väkeä..

Ehdottamasi ensimmäinen ehdokas on 60 vuotta tänä vuonna. Listan viimeinen on 54 vuotta, joten kaikki listassa olevat ovat liian vanhoja.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei kukaan nuista ole mihinkään.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ehdottamasi ensimmäinen ehdokas on 60 vuotta tänä vuonna. Listan viimeinen on 54 vuotta, joten kaikki listassa olevat ovat liian vanhoja.

Salli mun nauraa miten ja missä on pätevä mainitsemasi listan ykkönen?

• Anonyymi00007

Jaa että tuommonen vouhkako kylää johtamaan, jo on aikoihin eletty..

• Anonyymi00013

..nooh oisko lesonen ja laatikainen paremmat ehokkaat???

• Anonyymi00008

Kapunginjohtajana pärjää hyvin henkilö, jonka perse kestää kokouksia ja merivettä, vielä sellainen, joka rakastaa kaikenmaailman kokkareita ja muita juhlia.
      Muut ominaisuudet on sivuseikka.

• Anonyymi00015

Ei niitä kokkareita enää ole läheskään entiseen malliin, rahat on tiukalla. Ajat muuttuu.

• Anonyymi00009

K O I J A R I

• Anonyymi00011

Sepi Kumpulainen on parempi

• Anonyymi00014

Tämä on se joka löi minua turpaan viime kesänä

T: 16v kajaanilainen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe