Kannatan, ehdottomasti paras hakijoista. Kokemusta elämän eri tilanteista ja selviytymisestä riittää.
Mika Kopsa hakee Kajaanin kaupunginjohtajaksi
17
1206
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suurin osa hakijoista ei täyttänyt kriteerejä. Tässä näkyy valtiovallan ahdistelu työttömiä kohtaan. Jos työttömän on haettava neljää työpaikkaa joka kuukausi, niin hakemuksia on lähetettävä minne ikinä keksii. On kokonaan toinen juttu mitä mieltä työnantajat ovat hakemusten suuresta määrästä...
- Anonyymi00002
Eiköhän me äänestää räpsäytetä https://yle.fi/a/74-20210954
Tuolta Risto Oikari.- Anonyymi00003
Kuvitteletko että siitä joku kansanäänestys järjestetään?
- Anonyymi00004
Kopsa olisi hyvä. Vekka liikenteen hommakin hyvin hoitanut ja kaupungin kanssa jo varmasti yhteistyötä tehnyt
- Anonyymi00005
Kysykää ehokkaaksi P.Kilpeläinen, Timo Tervo, J. Aavakare Ansssi Manninen > tämä on osaava ja taitavat päättäjä porukka.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kysykää ehokkaaksi P.Kilpeläinen, Timo Tervo, J. Aavakare Ansssi Manninen > tämä on osaava ja taitavat päättäjä porukka.
Listassa oleva ensimmäisen ehdokas olisi pätevä, loppu nimet sakkaa ja pahasti, alkaa olla jo rollaattori väkeä..
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sami Kilpeläinen olisi ollut mies paikallaan. Vuorovaikutustaidot !
- Anonyymi00016
Anonyymi00006 kirjoitti:
Listassa oleva ensimmäisen ehdokas olisi pätevä, loppu nimet sakkaa ja pahasti, alkaa olla jo rollaattori väkeä..
Ehdottamasi ensimmäinen ehdokas on 60 vuotta tänä vuonna. Listan viimeinen on 54 vuotta, joten kaikki listassa olevat ovat liian vanhoja.
- Anonyymi00017
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei kukaan nuista ole mihinkään.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ehdottamasi ensimmäinen ehdokas on 60 vuotta tänä vuonna. Listan viimeinen on 54 vuotta, joten kaikki listassa olevat ovat liian vanhoja.
Salli mun nauraa miten ja missä on pätevä mainitsemasi listan ykkönen?
- Anonyymi00007
Jaa että tuommonen vouhkako kylää johtamaan, jo on aikoihin eletty..
- Anonyymi00013
..nooh oisko lesonen ja laatikainen paremmat ehokkaat???
- Anonyymi00008
Kapunginjohtajana pärjää hyvin henkilö, jonka perse kestää kokouksia ja merivettä, vielä sellainen, joka rakastaa kaikenmaailman kokkareita ja muita juhlia.
Muut ominaisuudet on sivuseikka.- Anonyymi00015
Ei niitä kokkareita enää ole läheskään entiseen malliin, rahat on tiukalla. Ajat muuttuu.
- Anonyymi00009
K O I J A R I
- Anonyymi00011
Sepi Kumpulainen on parempi
- Anonyymi00014
Tämä on se joka löi minua turpaan viime kesänä
T: 16v kajaanilainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181