Tähän ikään asti en ole milloinkaan juonut cocacolaa.
Tiedän, että ei hyvä.
On tullut se tapa vasta nyt, joskus vain.
Tähän tapaan vaikuttanee se, että lopetin kaljottelun ja viinittelyn, voi juoda joskus pikku cocispurnukan.
Limppareita en juo ollenkaan.
Aamulla usein 1 rkl omenaviinietikkaa ja juoksevaa hunajaa 2 tl veteen,
Vettä varaan illalla 2 litraa yön yli seisomaan, mutta ei tule sitten juotua kaikkea kuitenkaan.
Cociksesta joskus uusi tapa
15
135
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi joku juo sellaista myrkkyä kuin Coca-Cola on? Liuotin.
- Anonyymi00003
Joo tiedän, että ei oo hyvä.
Toimii lähinna koljojen korvaavana.
Mutta juon hyvin harvoin, oon oikeastaan keksinyt Pommacin tilalle. - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joo tiedän, että ei oo hyvä.
Toimii lähinna koljojen korvaavana.
Mutta juon hyvin harvoin, oon oikeastaan keksinyt Pommacin tilalle.Pommac on ehkä tavallista limua vähän paree tuote. Juhlissa se on usein alkoholiton vaihtoehto skumpalle.
- Anonyymi00002
Ei huilaa
Kuin harvoin. Ehkä yks syy on hiilihappo, en oikein fanita kuplivia juomia. Keskari ollut poikkeus, mutta ei sitäkään enää juuri koskaan mieli tee.
Mutta etikkajutuista pidän. Itekkin joskus otan viinietikkadrinkkiä. Lisäks käytän etikkaa tieten paljon mausteena, sopii moneen. En ihan ole vakuuttunut etikan terveellisyydestä, mutta jotenkin tuntuis, tekee hyvää vatsalle.
Etikoissa muuten paljon eroja, kuten viineissä. Ja valikoimaa on melkoisesti. Taitaa nytkin olla keittiön kaapissa reilut puolenkymmentä erilaista viinietikkaa. Ja vahvempaakin etikkaa paria sorttia. Omena iinietikka sopii dokaamisen lisäks mun mielestä hyvin salaatteihin. Paremmin kuin muut viinietikat, se jotenkin pehmeemmän makuista, vaikka happokin löytyy.
Niettä tuli vesi kielelle kirjoittaessa, pitänee tehdä etikkadrinksu. Kippis.
=DW=- Anonyymi00004
Kyllä se (omena)viinietikka on terveystuote, vaikka tutkimus hyödyistä on rajallista.
- Anonyymi00006
Sokerivettähän kokis on.
- Anonyymi00013
Sokeri ei liuota, jotta kyllä siinä 'jotain' muuta(kin) on.
- Anonyymi00007
Minä käytän cokista vain vessanpöntön pesuun ja polkupyörästä sillä poistan ruostetta. Kerran olen lasillisen juonut vuosikymmeniä sitten ja sain vatsani kipeäksi.
- Anonyymi00011
Hyviä vinkkejä, kiitti!
Kyllä kannatti ottaa asia puheenaiheeksi!
- Anonyymi00008
Kullä sitä juo, jos laittaa tilkan viinaa sekaan
- Anonyymi00009
Juoda voi kun janottaa.
Katsellut meidän jäistä pihaa, ei hirviä viedä roskapussia roskakatokseen.- Anonyymi00012
Olen kuivannut kahvinporot, heitän niitä, käy hyvin hiekasta ja lannoittaa maata.
- Anonyymi00010
Alkoholin korvaavana parasta on ginger ale. Ulkomailla hyvä koskahämää värillä ei erota onko alkoholia. Hyvän makuista. En kotona juo mitään limua.
Coca kola ei ole hyvä ja tullee riippuvaiseksi kuten pika ruuasta ja lihottaa!
Coca Cola irrottaa likaa ! En juo.- Anonyymi00014
Joskus muinoin jossain juhlissa tehtiin köyhän miehen shampanjaa: kaadettiin kaljaa vodkan joukkoon. Suhdetta en nyt kyllä enää muista.
- Anonyymi00015
Itselleen voi suoda pikku paheita silloin tällöin, se ei terveyttä kaada, mutta pitää mielenterveyden kunnossa. Liian kireällä pipolla kun kaikkea ajattelee, saa aivohalvauksen ennen aikojaan. Täällä on valitettavan paljon kireäpipoisia mummoja ja pappoja, sääliksi käy, heillä elämä ei ole mukavaa kun kaikkea pitää vahtia, jopa toistenkin tekemisiä/syömisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642022Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899