On se hyvä että Suna Kymäläisellä on aikaa tämmöisille "palkintohaastatteluille", kun siellä eduskunnan kyselytunnilla useinkin se tuolinsa on tyhjä. Ehkäpä olisi terveellistä sitä juoksua harrastaa nykyisinkin, eikä niitä eduskunnan taksiseteleitä käytellä pikkumatkoihinkin.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Joo ja tuntuu välillä ettei Suna edes ymmärrä mistä siellä puhutaan ja Hanna Holpainen menee aika lailla samaan katekoriaan,mutta eihän kaikki voi välkkyjä ollakkaa kuten myöskään heitä äänestävät.
- Anonyymi00002
Kyllä Suna taitaa todellakin viettää aikaa enemmän siellä taksin takapenkillä, kuin juoksuradalla - sen verran hän on viime vuosian "mahtavuuttaan" kasvattanut!
- Anonyymi00004
Hänellä on katsos varaa syödä hyvin.
- Anonyymi00003
Nyt täytyy olla esillä kun alkaa vaalit lähestyä ihmettelen kyllä kuka vielä Sunaa äänestää tuppisuuna istumaan ja aikaa kuluttamaan seuraavaksi 4 vuodeksi, ei aikoihin mitään anettavaa aivan tyhjä arpa.
- Anonyymi00005
Semmonen on edustaja kuin häntä äänestäneetkin !!
- Anonyymi00006
Ihan oikeasti ihmettelen, millä eväillä tämä Kymäläinen valitaan kansanedustajaksi kerta toisensa jälkeen. Kun mietitään hänen henkilökohtaisia ominaisuuksiaan ja ulostulojaan, niin voi hyvää päivää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa862033Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391313Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134984Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.211929- 79814
- 94801
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215714Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,51680- 71680
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79628- 69611
- 35601
- 37551
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13449- 35444
- 33433
- 40427