Kärsin sitä että perustit perheen jonkun muun kanssa.
Pilasin oman elämäni sen takia kun halusin todistaa arvoni ja "kostaa" sen sinulle.
Ja kaipaat silti vielä minua mutta haluat vain seksiä kuten muutkin miehet ja sinulle en sitä lahjaa voi antaa koska rakkaalleen sen vain antaa vain täydellisessä rakkaudessa ja sen täytyy olla ilmainen ja kulta jos sinä et ole niin ainakin minä olen täydellisesti eksyksissä! Rukoilen joka ilta jo ties kauan.
Muttet lähesty kotiasi, joten en pidä enää edes kynttilää ikkunassa neuvomassa tietäsi, koska tuskin olet edes lähtenyt pitkälle matkallesi.
Onko tarkoituksesi tappaa meidät suruun pelkosi takia tai että olenko epäonnistunut ehkä ihan itse niin monissa asioissa.
Sinulla on ainoa avain lukkooni.
Tule ja avaa se ja tuo lämpö kotiisi.
S mies kärsin niin paljon etten kestä enää
2
126
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi et kirjoita mitään enää ikinä? Noinko paljon vihaat minua. Ja ihan irl ollaan juteltu, mutta välil pakko täällä ajatella.
MIES...
MITÄ SINÄ HALUAT?
Kun en pelkkään seksiin suostu, miksi et poista minua yhteystiedoistani? Ymmärtäisin silloin että se on täysin ohi. Mutta kun haluaisit minut myös?
Miksi lisäännyit naisen kanssa, jota olit valmis pettämään heti kun lapsi oli syntynyt, minun kanssani?
Minua ei lapsesi haittaa, ne ovat Luojan lahja, enkä heidän äidikseen olisi vaatimassa, mutta miksi annat ymmärtää kaipuusi kotiin viimein pääsemistäsi myöten, mutta etkö sinä tosiaan ymmärrä että jos koitat suojella "tätä", etkä halua satuttaa, niin et ole muuta tehnyt näiden vuosien aikana kuin satuttanut minua! Ja silti minä sinnuu niin rakastan, että tuntisit olevasi onnellisin mies maailmassa jos nähtäis kuitenkin usein. Sitäkö todella pelkäät? Että olisit onnellinen kun sinua rakastettaisiin niin syvästi ja kaikki tärkeöt ihmkset olisivat onnellisia puolestasi! Usko minua, sinun töytyy luottaa minuun 100% - muista mihin 100% usko ja toiseen 100% luotto johti. <3
Ja mitä tarkoitat töllä ajalla ja paikalla? Mikset käytä sanoja tässä elämässä jos sitä meinasit, muttet tainnut meinata.
Sanoisit edes jotain välillä, tiedän että välität, mutta arvlstaisin silti rakkauden tunnustamista sanoilla toisinaan. Se saa mut leijumaan kulta.
Ja muista, älä petä ketään, me ollssn hhviö ihmisiä nykyään ja haaveilemme maailmasta jossa rakkaus on normaali asia. Nykyäänhän se on salatiedettä ja tehtävämme olisi YHDESSÄ sitä levittää ympärillemme, emme siihen kykene erillään - sen pitäisi olla sulle jo selvää, et tän rakkauden kuuluisi saada olla VAPAA. Näin kertoi intuitioni ja näin kertoi myös Luoja.
Rakkaudella,
porttosi - Anonyymi00002
Allekirjoitus kertoikin sinun olevan itse Smies. Onko jostain tullut paha mieli kun noin tunteellista tekstiä kirjoitat toisen puolesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372021
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1311696Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11526Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881433- 321431
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321254Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet571184- 251140
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031- 57942