Olisi kiva tukea paikallisia kauppoja, mutta ne missä olen käynyt, olen saanut nuivaa palvelua. Muutin loppuvuodesta Paimioon.
Vai tämmöistäkö täällä on?
Hyvä kivijalkakauppa Paimiossa?
10
623
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Olisit sinäkin nuiva jos tuijottelisit päivät pitkät seiniä ja kun "asiakas" sattuu sisälle eksymään, hän toteaa saavansa saman tuotteen 30% halvemmalla muualta.
- Anonyymi00006
No kannattaisi vaihtaa alaa tai muuttaa toimintaansa kilpailukykyisemmäksi.
- Anonyymi00002
Mene ihan suosiolla Turkuun. Saat halvemmalla, ja saat hyvää palvelua, versus tekopyhää pakkomyyntiä Paimiossa.
- Anonyymi00003
Se tumma kukkakauppias on kyllä aika hyvä Paimiossa.
Ei tietenkään mitenkään halpa ole, kuten kai mikään kukkakauppa on, jos vertaa markettien hintoihin.
Olen hakenut joulukukat ja äitienpäiväkukat sieltä pitkään rouvalle. Maksanut ehkä itseni kipeäksi, mutta aina rouva kotona kehunut niitä hienoiksi.
Hintaa en ole tosin ikinä kertonut.
Happy wife, happy life.- Anonyymi00004
Miksi alistat naisia kutsumalla naista rouvaksi eli miehen jatkeeksi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi alistat naisia kutsumalla naista rouvaksi eli miehen jatkeeksi.
Tää on taas näitä nykypäivän juttuja. Herneet nenään oitis.
Rouva on kyllä hienostomaista ja kohteliasta. Kuten herra.
Mr. and Mrs.
Miehen jatke lauseessasi taas kuulostaa vihapuheelta.
- Anonyymi00007
Urheiluvaatteet ja tarvikkeet haen marketista tai Turusta. Näin taitaa tehdä suurinosa Paimiosta.
- Anonyymi00008
Täältä en hae mitään.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Täältä en hae mitään.
Kuka siellä muka enää käy? Ei kukaan.
- Anonyymi00010UUSI
Paimio kuoleva kaupunki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid128823En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43609Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21548Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110513- 36512
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33451- 37426
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää111417Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni21388