Oot vatsakas ei niin iso tavallinen et atleetti sua ei huoli kukaan et saa miestä miksi onko muitakin samoin kokevia
Oonko ainut
13
485
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hmm... sinulle kelpaa vain atleetti? Ehkä kannattaa laskea vähän rimaa ja katsella myös taviksia. Minulle kelpaa kyllä vähän vatsakkaampikin. Itse olen normaalipainoinen, mutten lihaksikas.
- Anonyymi00002
Mee niuvanniemeen siellä spede rapamaha tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Taidat kirjotella kokemuksen perusteella.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Taidat kirjotella kokemuksen perusteella.
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sää mää ja bää tietää buaahaa
Miksi kerrot tuota samaa juttuu itsestäsi. Sehän selvä speden koppikaverina olet perillä kaikista speden jutuista.
- Anonyymi00007
Oisko mahdollista saada miestä,, oon 41v sporttinen bi btm,, kortsuu nussiessa joutuu käyttää, mut voi naida suuhun lopuksi ilman kumii,, saan proteiinia,, nam,, vantaa, Helsinki,,
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oisko mahdollista saada miestä,, oon 41v sporttinen bi btm,, kortsuu nussiessa joutuu käyttää, mut voi naida suuhun lopuksi ilman kumii,, saan proteiinia,, nam,, vantaa, Helsinki,,
Voin lähettää kuvaa ensin,, mies, miehet, tein jalka treenit tänään,, peppuni kaipaa munaa,, suuni haluu imee,, olla alistettu ja topit kiimassa,, anelen et annat ja otat mut,, oon ihan kiimassa,, oon hyvä kroppa!!
- Anonyymi00009
Niin minulle myös pääasia että saan kyrpää
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin minulle myös pääasia että saan kyrpää
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
No sinähän varmaan pystyt siihen joten painu urpo pelle sirkukseen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kovaa ajoa! https://spankbang.com/7gm5a/video/mo+002
- Anonyymi00006
Oon atleettinen bi btm,, ja kelpaa,,
vatsakkaan ison miehen syleilyssä ja puristeluleluna olisi kiva olla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523