Luotto näkijä vs pettymykset

Anonyymi-ap

Suositelkaa hyviä näkijöitä ja heitä joita et suosittele!. Etsin hyvää näkijää.

33

961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pitää muistaa, että kaikki ei näe kaikille.
      Omia kokemuksia 2024-26. Parhaimmisto (vaikka ei täydellisiä):
      Rajatieto: Malla Törmälä. Hannele Ranta (paras). Vivian Rose. Tarja Suorsa.
      Unil: Iiris (jos hyvä päivä, osuu oikeaan)
      AbraNueva: Linda. Helle.
      Muut puljut: Iiris, Tuulia Helén, Irene, Oiva
      Nää on mun vilpittömät kokemukset, joku voi olla eri mieltä.

• Mää kyl voin katsoa, vaikka +3.5 lähinäöllä hyvin näen kauas. Alle 35 katson satasella, siitä ylöspäin 50 per vuosi.

Vaikka en olekaan gynekologi, osaan asiani katsoessani. Takuutulokset, katselmukseni on vääjäämättä valehtelematon. Jos on rumaa, sanon sen, jos haisee sanon senkin suoraan.

• Anonyymi00002

Eka kommentoija lisää: Naomi Mesin on myös hyvä (unohdin mainita kun ei oo missään firmalla)

• Anonyymi00003

Erottuu kirkkaasti noista firmaennustajista, ehdottomasti paras.
        Häntä ennen olen kokeillut noista joitakin, myös muutamia joita ei tuossa mainittu, metsään meni ja räikeästi, oli muutoskin liiaksi arvailun makua ja tuli tunne että sanovat juuri mitä halusin kuulla.

Naomi sanoo sen mikä nousee eikä lurittele turhia, on kuiteskin parempi kuulla se mikä on totta eikä elellä turhien toivossa.
        Jokaisella on varmaan omat suosikkinsa ja syyt miksi käy kenelläkin.
        Itselläni on taloustilanne kokenut suuren harppauksen ylöspäin sen jälkeen kun siirryin Naomin asiakkaaksi että mulle jo se riittää syyksi.

• Anonyymi00004

Suosittelen Marja pinnasta ja Naomia. Todella hyviä.
      En suosittele Tarja Saharia enkä Anita De Coteauta, eivät nähneet mitään.

• Anonyymi00005

Anitasta ei kokemusta mutta Tarja Sahari, en haluisi sanoo mutta sanon kuitenkin, kokemuksena surkee, toinen yhtä surkee, jos ei vielä surkeempi kokemus oli Terhi Jansson.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Anitasta ei kokemusta mutta Tarja Sahari, en haluisi sanoo mutta sanon kuitenkin, kokemuksena surkee, toinen yhtä surkee, jos ei vielä surkeempi kokemus oli Terhi Jansson.

Terhi oli mulle myös pettymys, totaalinen pettymys oli Päivi Alanen.
        Paras on N.M. luottonäkijäni jo pitkään. Ennen häntä oli yksi hyvä joka jo lopettanut, otti vastaan Helsingissä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tarja eikä Anita nähneet minulle.

• Anonyymi00006

Hyvä tietää.
      Itsellä ystävät pyysivät välttämään juurikin Anita De Coteauta.

Naomia kehuttiin.

• Anonyymi00013

Naomi on ihan paras, tosin muista ei ole juurikaan kokemusta.
        Sain onneksi vielä ajan hänen Pääsiäis tapahtumaansa, olin viime vuonnakin :) käyn muutamia kertoja vuodessa ja muuten soitan silloin tällöin.
        On ollut ihan korvaamaton apu ja tuki.

• Anonyymi00007

Juuri tuota Anitaa en suosittele.
      Kannattaa lukea hänen arvostelut omasta topicista täällä niin voit sitten päättää haluatko käyttää palveluja.

• Anonyymi00008

Suosittelen
      Tanja Tissari
      Napoli Mesi
      Harriet Piekkola
      Maiju Koistiainen.

• Anonyymi00009

Siis Maicccu Koistiainen ja Naomi Medi

• Anonyymi00012

Suositus Kaarina Makkoselle.

• Anonyymi00021

Olen huomannut saman. Ihme tyyppi tuo Naomi.

• Anonyymi00022

Minua ei vakuuttanut Naomi.

• Anonyymi00023

Taas jäänyt aamuset ottamatta? Voiko toi Naomia stalkkaava ei-näkijä enää enempää itseään nolata.

• Anonyymi00024

Niinpä, kaikki alkaa A:lla. Niin kuin Ahdistus, Ankeus, A. Kateus alkaa K:lla ja säälittävyys S:llä.

Selvähän se että kun lähes joka kommentissa kehutaan Naomia, vaikka kaikki ei osaa edes nimeänsä kirjoittaa oikein, niin alkaahan se harmistuttaa niitä < > erästä, tiedetään kyllä ketä >> joilla ei asiakkaita mutta niin paljon luppoaikaa että juoksee täällä kun rakkikoira Naomin kintereillä.

Mitä toi saa itselleen tuollaisestakin lauseesta "Ihme tyyppi tuo Naomi"

Naomihan on ihme tyyppi: Ihmeellinen tyyppi, ihana tyyppi :D Tuskin kukaan muuna pitäisikään, näkijänä aivan vertaansa vailla niin minun puolestani saa olla ihan mitä vaan.

• Anonyymi00027

Jäänyt mitä ilmeisimmin väliin ne iltasetkin. Ai kauheeta! En ainaskaan edes uskaltaisi tollasella asioida! Uhkaileeks se täällä sitä ihanaa näkijää!

• Anonyymi00028

Suositus Anita de Coteaulle.
      Mukava persoona.

• Anonyymi00029

Suositus Naomille!

• Anonyymi00033

Luottonäkijäni ovat pääkaupunkiseudulla asuva korteista katsova henkilö sekä taroteista katsova Irmeli.

• Anonyymi00035

Miks tarviit kaksi?

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Miks tarviit kaksi?

Henkilö, joka katsoo korteista, katsoo yleensä vuodeksi eteenpäin. Käyn hänen luonaan 2-3 vuoden välein.
        Irmelille taas soitan, jos on jokin akuutti asia, joka mietityttää tai jos haluan pyytää neuvoa johonkin yksittäiseen asiaan. Soitto on nopea, Irmeli ei pitkitä puhelua ja vastaa selkeästi juuri siihen asiaan, jota kysyn. Soitan hänelle 1-2 kertaa vuodessa.

• Anonyymi00034

Voitko sanoa edes nimikirjaimet kuka on se korteista näkevä pk-seudulla

• Anonyymi00037

L.P.

• Anonyymi00036

Korteista katsoja ei ole näkijä.

• Anonyymi00039

Minun luottonäkijäksi tuli kertaheitolla Naomi M.
      Kävin pääsiäis tapahtumassaan, kun häntä kovin kehutaan, on todettava että ei kehuta suotta 😊
      kerta kaikkiaan, wauh mikä noita nainen.
      Lateli elämäni asioita kuin vettä vaan, mistään ei ole voinut saada tietää, sillä en ole somessa.

Vuosia sitten kävin yhdellä Tampereella, joku päivi se oli, oli niin karunhuono kokemus ja pettymys, että ei tehnyt sen jälkeen mieli käydä kellään.
      Nyt palautui luotto siihen, että todellisia näkijöitäkin on.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      44
      2176
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      184
      1978
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1372
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      825
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      56
      716
    Aihe