Paras paikka käydä intti?

Anonyymi-ap

Terve! Mie oon menos inttiin. Olen tosiaan 2009 syntynyt.
Kysyn nyt, että mikä on paras paikka käydä se?
Tosiaan asenteeni on että nopeasti alta pois (eli 6kk jos mahdollista), en aio jatkaa koulutusta siellä tms.
Kriteerit on että siellä olisi hyvää ruokaa eli ei tollasta vegetaablista tai vegaanista sisältöä, lisäksi saisi olla rentoa hommaa eli ei mitään absoluuttista orjuutta.
Eli onko mitkä parhaat paikat? Olen kuullut Parolasta paljon hyvää ja muista mutta mitä ajattelette?
Tack!

9

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oletko varma että olet syntynyt 2009 ?

• Anonyymi00005

Liian moni lähtee maitojunalla kesken kaiken kotiin. Maatalon poika kun keskeytti isää vitutti antoi pojan odottaa pysäkillä kauan hihhh polalle tuli kylmä. Minä sanoin pojalle jos keskeytät armeijan jalat ei ole sen jälkeen ruokapöydän alla. Onneksi oli niin reipas nuorukainen ei keskeyttänyt sanoi vaan paras paikka missä on ikään ollut. Näin sanoo miehet. Miten mamut ei käy armeijaa ovat aika nössyköitä onhan se kauheeta kun musta nukkuu samassa tuvassa haisee pahalle aivan kuin olis jätteitä tuvassa ruoka on niin outoa mitä syövät ja suihkussa eivätviihdy.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Liian moni lähtee maitojunalla kesken kaiken kotiin. Maatalon poika kun keskeytti isää vitutti antoi pojan odottaa pysäkillä kauan hihhh polalle tuli kylmä. Minä sanoin pojalle jos keskeytät armeijan jalat ei ole sen jälkeen ruokapöydän alla. Onneksi oli niin reipas nuorukainen ei keskeyttänyt sanoi vaan paras paikka missä on ikään ollut. Näin sanoo miehet. Miten mamut ei käy armeijaa ovat aika nössyköitä onhan se kauheeta kun musta nukkuu samassa tuvassa haisee pahalle aivan kuin olis jätteitä tuvassa ruoka on niin outoa mitä syövät ja suihkussa eivätviihdy.

Sinun ei olisi tullut hankkia lapsia, kun poikasi on niin ankean elämän joutunut viettämään että inttikin tuntunut paremmalta paikalta vaikka kurjaahan siellä vankilaoloissa oikeasti on.

• Anonyymi00002

Aika heikot evää sinulla jos et itse tiedä mihin haluat, tein itse päätöksen 16v ja 17v menin ilmatorjutaan.

• Anonyymi00003

Mene huoltojoukkoihin, saat ehkä ajokortin.

• Anonyymi00004

Kasva mieheksi, älä anna tehdä itsestäsi noloa sukupuoliorjaa, joka ryömii pää pulittuna, konttaa ja herroittelee käskijäänsä 6 euron korvauksesta päivältä.

• Anonyymi00007

Paras paikka käydä intti?
      No tottakai paras on lääkärin vastaanotto ja sieltä C-vapautukseen oikeuttava lausunto, se kutsuntoihin tai esikuntaan ja näin on intti hoidettu pois päiväjärjestyksestä! :D

• Anonyymi00008

Minä tykkäsin olla intissä. Metsäkeikat oli parhaita. En nukkunut edes teltassa vaan sadeviitan alla männyn juurella., eräänkin yönä alkoi satamaan vettä. On eksinolin valinnut nukkumapaikan korkeammalta paikalta ettei katunut nukkumapaikka. Hyvin nukutti.
      Varastoalueen vartiointi oli mieluisaa hommaa mulle, yksin kun piti koko alue kiertää. Sitten tuli pari vartio kun moni ei uskaltanut yksin alueelle pimeässä mennä. Minä vastustin parivartiota sillä siinä tulee höpötettyä liikaa. Yksin kun kiersi niin oli hiljaista ja kuuli kaiken.

• Anonyymi00009

Olisin voinut olla armeijassa vaikka 10 vuotta. Koska..olen laiska. Helppo tehdä kun aina joku sanoo ja käskee mitä tehdä. Oma-aloitteisuutta mulla ei lainkaan.
        Jos sanottaisiin että "hyökkää" niin hyökkäisin mutta en ampuisi jos ei olisi käsketty erikseen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7530
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2959
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1793
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      117
      1479
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1429
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1173
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      764
    Aihe