Onko tämä sitten

Anonyymi-ap

Vai niin sinun mielestäsi että minulle on meidän keskustelut, katseet ja muut merkityksellisempiä. Sinä vain toteat aina että ei ole mitään. Eikö mikään ole merkinnyt sinulle?

14

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

No onhan merkinnyt.. ainakin minulle.. jos olet hän.. taas siinä pisteessä, että vältellään toisiamme.. turhauttavaa!

• Anonyymi00002
      UUSI

Ei ole niin ei ole. Mutta koska teitä pakkomielteisiä stanoita on useampi, jotka häikäilemättömästi yrittää kaikkensa pilatakseen muiden elämän, niin tässä kohtaa olen oikea nainen KOHTEEKSI, vai mitä vtun kuvottavaa sanaa haluattekin käyttää elävistä ihmisistä.

On se hyvä ettei kaikkea näy tietotekniikan kautta. Paljos sä stadin runkkupulveri olet käyttänyt maissia tähän ihan omaan pakkomielteiseen operaatioon?

• Anonyymi00003
      UUSI

On merkinnyt

• Anonyymi00004
      UUSI

Mitkä keskustelut? Ohi.

• Anonyymi00005
      UUSI

Voe ristukset takakäpälät.. Onhan tässä nyt kyse muusta kuin palsta"keskusteluista", onhan?

• Anonyymi00006
      UUSI

Minä olen kyllä yrittänyt tehdä kaikkeni tämän asian edistämiseksi. Myös tänään. Tee sinäkin!

• Anonyymi00010
        UUSI

Tämä oli miehelle.

• Anonyymi00007
      UUSI

Pitäiskö tähän nyt ihan kukatahansa vastata, koska ei ole tunnisteita?

• Anonyymi00008
      UUSI

En vain mielellään tykkää paljastua, naiselle on häpeällistä jos on liikaa syntisiä ajatuksia toisesta. Kirjoitan miehelle, oletko ap mies nainen vai kameli?

• Anonyymi00009
      UUSI

Enhän minä niin ole sanonut?!

• Anonyymi00011
      UUSI

Sen viestin jälkeen en ole uskonut enää mitään katseita tai eleitä enkä toimi enää niiden johdosta koska teit tyhjäksi kaikki. Tiedätkö miten minua jännitti laittaa se viesti ja sydän emojeita myös siihen ja kuinka kauan mietin että uskallanko.

• Anonyymi00012
      UUSI

Jos sinulle on todettu irl että mitään ei ole, niin usko sitä. Ei nämä palstakirjoitukset ole siltä mieheltä. Kaikki on vain omassa päässäsi.

• Anonyymi00013
      UUSI

Vastaan kuin hänelle: Luulin että meillä oli jotain enemmän… ne katseet ja hymyyn vastaamiset useasti. Keskustelut viimeksi tavanomaisessa paikassa, sitä ennen sattumalta, mutta kuin tilauksesta tulleet keskusteluhetket. Meillä oli keskustelunaiheetkin mielenkiintoisia. Kumpaakin kiinnostavia. Haluakin oli, vaikkakin pinnan alle kätkettyä. Luulin että meillä oli jotain mitä et halunnut menettää.

• Anonyymi00014
        UUSI

Ehkä on edelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      38
      11709
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      33
      4639
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      251
      2817
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      144
      2574
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      107
      1633
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      14
      1041
    7. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      207
      822
    8. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      820
    9. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      60
      728
    10. Puualan yrittäjä

Kuka mahtaa olla? Eikö tuhkaa saa levittää metsään?
      Kauhava
      10
      718
    Aihe