mahtaisikohan joku täällä tietää, millä liittymällä on 01-alkuinen puh.nro?
Ja mitäköhän ovat sellaiset numerot, joihin soittaessa aina puhelin puuppaa varattua ja finder ei löydä numerolle yhteystietoja? Sain tällaisia puheluita keväällä muutaman ja kaikki alkoivat samoilla numeroilla... Sekavaa, mutta jos joku vaikka osaisi kertoa?
mistä mulle soitellaan?
2
26209
Vastaukset
- joku ...
010-alkuiset kuuluu noihin valtakunnallisiin yritysnumeroihin eli muistaakseni tuon numeroalun omistaa elisa, tai siis elisa toimii noissa operaattoreina. 010-alkuisia numeroita on esim Nokialla ja monilla suurilla firmoilla, monet kunnatkin on saattanut ottaa 010-alkuisia palvelunumeroita.
Valitettavasti ei noista aina tiedä kelle ne numerot kuuluu. Eikä välttämättä aina saa selvillekään.
Viestintäviraston eli Ficoran sivut voisi tosin antaa jotain viitteitä, siellä muistaakseni on joku hakutoiminto jolla voi katsoa ainakin jotain numeroita mille ne kuuluu. - on vielä
Kyllä alkaa olla porukka vieraantunut lankapuhelinhommista, 013-019 -alkuiset numerot ovat aivan tavallisia suomen lankapuhelinnumeroita, esim. 014- keski-suomi. 010-alkuiset ovat tosiaan yritysnumeroita joita on satojatuhansia suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657