Pysyä ja jatkua vielä vai vaatisiko tämä irl:n? Miksi ei olla haluttu päästää irti toisistamme
Voiko meidän tunteet
31
467
Vastaukset
- Anonyymi00001
Irlingin sijaan ehdottaisin pari kierrosta curlingia
- Anonyymi00020
Curlingissa se harjaaminen on hauskaa. Ehkä voisi keskittyä vain siihen, tarvitaanko niitä muita tykötarpeita ollenkaan?
- Anonyymi00003
ei ole mitään tunteita anonyymihapuilijaa kohtaan, tämä luokitellaan aivopieruhäirinnäksi 👎🛑❌
- Anonyymi00004
Kyllä tämä vaatisi vähän muutakin, kuin vain tunteita.
- Anonyymi00005
Mun viestit poistetaan. En irtoa kun kerran kiinni sain.
- Anonyymi00006
Kyllä ne tunteet pysyvät hautaan asti, mutta olisihan se jo aika nähdä.
- Anonyymi00007
Sä tiiät sanomattakin, että...
rakastan sua. - Anonyymi00011
On niitä parempiakin veisuja.
- Anonyymi00012
Tää on niin osuva biisi eräälle täältä.
Linkitin joskus hänelle ton, ja mainitsin asiasta kun oli vielä irl yhteys meillä.
Harmi että hän ei ikinä välittänyt.
-sivusta - Anonyymi00031
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tää on niin osuva biisi eräälle täältä.
Linkitin joskus hänelle ton, ja mainitsin asiasta kun oli vielä irl yhteys meillä.
Harmi että hän ei ikinä välittänyt.
-sivustaKato kun se on niin, että ihan jokaisella ihmisellä on oikeus ihan itse valita kenen kanssa haluaa aikaansa viettää.
- Anonyymi00009
Haluat pahaa.
- Anonyymi00025
Niin olen sen kokenut olevan jo monen vuoden ajan paljon nuorempaan henkilöön liittyen!
- Anonyymi00010
Oot yks demoni.
- Anonyymi00013
Miten kaikki sinun mielestä on
demoneita joka ketjussa. - Anonyymi00033
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miten kaikki sinun mielestä on
demoneita joka ketjussa.Ehkä tämä on tuonpuoleisen Tinder? Se selittäisi kyllä paljon... 🤔
- Anonyymi00015
Voihan ne pysyä ja jatkua ja irl näemme sitten kun näemme. Ei oteta mitään turhaa ressiä asian suhteen. Kai sitä vain haluaa säilyttää edes jonkin pienen yhteyden toiseen, että elämässä olisi jotain edes vähän jännittävää?
- Anonyymi00016
Kun rakastaa, niin ei päästä irti. Vaikka ei näkisi toista noin näkymätön side pysyy, Mikäli nyt tapaisimme, kaikki jatkuisi niin kuin hyvinä aikoina ❤️
- Anonyymi00019
Ajattelen juuri noin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ajattelen juuri noin.
Tunne ei mene ohitse. Kohta on vuosi siitä kun olemme viimeksi nähneet ❤️
- Anonyymi00026
Minä en rakasta ketään, joten mitään sidettä ei ole koskaan ollutkaan!
- Anonyymi00029
Voi mitä bullshittiä! Oletko jotenkin vajaalla käyvä!
- Anonyymi00017
Minä vaadin irl.
- Anonyymi00018
Kenen puolesta sinä luulet puhuvasi jos joudut täällä moista vuodattamaan niin sinä et ole tainnu tajuta että hän on laskenu susta irti jo ajat sitten
- Anonyymi00021
Mä päästin jo tajusin että oletnarsisti
- Anonyymi00022
Meidän tunteet pysyy ja tullaan kyl kohtaamaan irl. Ollaan toistemme sielunpuolikaat ❤️🔥💫
- Anonyymi00027
Minä en ole kokenut olevani kenenkään muun sielunpuolikas kuin vain lasteni isän kanssa! Jo kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen en ole ollut kiinnostunut kenestäkään millään tavalla!
- Anonyymi00024
Minulle tämä ei voi olla, koska ei ollut pariinkymmeneen vuoteen yhtään sellaista ihmistä johon olisin halunnut tutustua kunnolla!
- Anonyymi00028
Minua harmittaa nainen se kun olen niin hukassa ja en vain tiedä miten voisin ikinä kelvata sinulle. En tiedä mitä noin hienolle naiselle edes sanoisin. Haluaisin olla oma ja kiltti mussusi. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi00030
Minua harmittaa se, että se että minulle lähes tuntematon ihminen roikkuu pakonomaisesti minussa itseään paljon vanhemmassa naisessa, joka ei ole koskaan halunnut edes olla missään tekemisissä oman lapsensa ikäisen kanssa!
- Anonyymi00032
Olet kuin joku per..nan pikkulapsi, joka hakee huomiota keinolla millä hyvänsä! Minä en tule koskaan hyväksymään elämääni yhtäkään paljon nuorempaa ihmistä! Enkä yhtäkään sellaista ihmistä, joka ei ole tasapainoinen, rauhallinen eikä osaa keskustella ja joka suuttuu helposti! Lisätään vielä ja joka saattaa jopa stalkata!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2014347Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4413253Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142138Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141790Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51178- 741023
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691015Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24941- 75908
- 54906