Nainen, päivän tietopläjäykset ja vainoharhan siemenet kylvetty

Anonyymi-ap

Mistäs nyt juteltaisiin?

Jutellaanpa nyt vaikka tietovuodoista.
Jos kerron hoitajalle vapaa-ajan harrastuksistani ja hän kirjaa niistä potilastietoihini, niin miten niillä muilla viranomaisilla voi olla tietoa harrastuksistani jotka on potilastietoa?
Onko näillä lupa juoruta ja puhella kahvikopissa toisten asioita ja juoruta niistä?

Viranomaisten suorittamaa tiedonvaihtoa ja urkintaa?
Ja sitten kun se viranomaisämmä jolle se tieto on vuotanut ei osaa pitää turpaansa kiinni, se tulee ja möläyttää sen asian keskellä jotain kokousta jossa 8 ulkopuolista ihmistä.

Tuollainen toiminta on lailla kielletty ja oikeuden pitäisi olla minun puolellani, mutta miksi Suomessa tästäkin vain hyssytellään?

:/

83

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miten se on mahdollista sellainen?
      Mun tietoa jakoi ja vuosi kysymättä ja ei ollut edes aiheena niin siellä se kajautti kaiken ilmoille mikä ei niille kuulunut.

Sama kuin joku poliisi menisi kouluun pitämään esitelmää heijastimen tärkeydestä ja sitten se kailottaisi siinä:
      Hei pikku Mikko, sun isäsi on etsintäkuulutettu siitä pahoinpitelystä......

Mutta tämähän onkin Suomi.
      Oikeusvaltio.
      Maailman vähiten korruptoitunut.
      Ja meillä on maailman parhaat viranomaiset.

Arvatkaas vaan pitääkö paikkansa?
      Möttönen ainakin tietää ettei pidä.

• Anonyymi00012

Varmasti on ollut sellainen asia minkä kokee vääränä, jis epäilee, että asiaa ei hoideta niin, että se olisi sillä tavoin avointa ja ns.läpinäkyvää viestintä.

Yleensä yksityiselämässä teen niin, että tuon asiat ja mietteet tiedoksi niille henkilöille joita asia koskee, he saavat tuoda tietoon sen omsn kantansa. Eri alan ihmisillä voi olla ammattikuntaan rakentuneita ajattelutapojakin.

LS

• Anonyymi00002

sitä se vihannes-allergia teettääpi

• Anonyymi00003

mielestäni hauskaa jotain englanninkieltä joku....

• Anonyymi00004

Siinä oli myös hieno taidonnäyte kun kokoukseen piti tulla 4 henkilöä ja vain 1 tuli ja 3 jotain jotka olivat pihalla kuin lumiukot.
      Eli kunhan joku nyt vaan on istumassa niin se riittää.
      Kyllä on luottamus korkealla kun ei ne tehnyt mitään muistiinpanojakaan eikä osallistunut keskusteluun kuin: tulin hänen sijasta koska hän ei päässyt tulemaan.
      Siinä kun odotetaan jotain vastausta johonkin niin eihän se sijoinen mitään tiedä eikä osaa vastata.

Sama kuin pikku Mikko menisi pitämään luennon ydinfysiikasta.
      Ydinfyysikko professori Hiukkaspako ei päässyt paikalle joten joku oli saatava paikalle ja sinne laitettiin mikko.
      Takki päälle vaan ja esität tietäväsi ja olevasi ammattilainen niin hyvin menee....ei ne mitään huomaa.

Mitä mieltä Mikko on asiasta, miten voisimme hidastaa neutronien liikkeitä tehokkaammin ja nopeammin ja pienentää välittäjäaineiden reaktiivisuutta gamma säteilyjen vuodon sattuessa?

Niin tuota..........en mä tiiä nyt ihan tarkkaan että......

Kiitos Mikko.
      Asiat eivät tälläkään kertaa edenneet yhtään mihinkään.

• Anonyymi00005

Sama asia kuin joku tiedoitustilaisuus pitäisi pitää ja ministerit saikulla, sitten valtakunnansalin siivooja tulee siihen vastailemaan lehdistön kysymyksiin.

Mitä parannuksia aiotte tehdä ja on tehty jo nykyisessä tilanteessa?
        Niin tää tolu on ollut vuoden alusta meillä käytössä ja on paljon parempi kun se ajax.

Työttömyys on kasvanut hurjasti, onko teillä toimia sitä varten?
        No meillä oli YT neuvottelut ja sitä varten me jäätiin 2 kk ennen jo päivittäin pidempään töihin ja ylitöihin että näkevät ettei ole varaa vähentää.

Tilanne lähi-idässä, miten se vaikuttaa Suomeen?
        No en osta ainakaan itse rusinoita enää vaikka valtion kahvituvan pullassa niitä edelleen on.

Aikooko Suomi antaa luvan ydinaseiden sijoittamiseksi maahan vai ei?
        No viime vuonna jo siivotessa se paperi siinä pöydällä näytti että lupa on jo annettu ja sijoituspaikat tiedossa, mutta vielä olisi kansalle jonkinlainen eduskuntanäytelmä siitä pidettävä.

Kiitos.

• Anonyymi00013

Voiko sinullakin olla vähän tahmeat tassut :)

LS

• Anonyymi00006

Voitaisiin jutella vaikka mistä kaikesta.

Voi kun saisinkin jutella sun kanssa.
      Mulla on ikävä meiän juttelua.

Jäi niin kesken kaikki.
      Ja tekemättä niin paljon niitä mistä juteltiin.

• Anonyymi00007

Jatkan vielä vähän..
        Kirjoita mitä haluatkin täällä, ymmärrän ettet halua mun edes kommentoivan näihin.
        Ei vaan ole enää ketään muutakaan jonka kanssa vois jutella yhtään mistään missään.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jatkan vielä vähän..
        Kirjoita mitä haluatkin täällä, ymmärrän ettet halua mun edes kommentoivan näihin.
        Ei vaan ole enää ketään muutakaan jonka kanssa vois jutella yhtään mistään missään.

Olisin tarvinnut muuta ajateltavaa kun järjetön huoli muksusta. Siksi mä täällä oon taas. Anteeks.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Olisin tarvinnut muuta ajateltavaa kun järjetön huoli muksusta. Siksi mä täällä oon taas. Anteeks.

Tee huoli-ilmoitus.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tee huoli-ilmoitus.

Ei oo sellaseen tarvetta.
        Ei todellakaan enää.
        En tiedä saanko enää ikinä halata sitä.

• Anonyymi00011

Oliko vapaa-ajan harrastukset oleellinen seikka asiasi kannalta? Ikävä juttu, jos olet kokenut jonkun toimineen epäkorrektisti sinua kohtaan ja olet pettynyt asioihin.

:)
      LS

• Anonyymi00017

Ei ja se on vain "osa" sitä tietovuotoa jonka voin itse ilmoittaa täällä julkisesti.
        En kai nyt itse vuoda salassa pidettävää tietoa.
        Harrastus on vähän kuin koodinimi, tietovuoto on luokkaa, että potilastiedot vaikka gynekologilla käynnistäsi vuodetaan yleisölle apteekissa ja vielä siivoojan toimesta.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei ja se on vain "osa" sitä tietovuotoa jonka voin itse ilmoittaa täällä julkisesti.
        Harrastus on vähän kuin koodinimi, tietovuoto on luokkaa, että potilastiedot vaikka gynekologilla käynnistäsi vuodetaan yleisölle apteekissa ja vielä siivoojan toimesta.

Ok. Voitko tehdä antaa palautetta heille päin? Olisiko jistain löydettävissä palsutelomake?

LS

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ok. Voitko tehdä antaa palautetta heille päin? Olisiko jistain löydettävissä palsutelomake?

LS

Palautelomake siis.

LS

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tiedätkö, että sinussa on vähän sellainen ahdistava puoli.

Kun olet kertonut, että sinulla on se voima joka on Jumalalta. Miksi se ei toimi siinä asiassa?

LS

• Anonyymi00026
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Leena oli ollut juhlimassa ja saanut taudin.
        Leena menee gynekolokille ja kertoo tapahtumastaan.
        Leena saa reseptin.
        Gynekoloki on samassa talossa kuin apteekki ja sama siivooja ja sama apteekkariporukka jakavat taukotuvan ja kahvituvan.
        Leena hakee lääkkeen, kaikki tietävät koska gyne on juoruämmä ja niin on siivoojakin ja tietovuoto.
        Apteekissa on muitakin asiakkaita jonossa.
        Apteekkari katselee ja näpyttää konetta ja yrittää etsiä jotain ja siivooja opastaa kuuluvasti se Leenan kuppalääke ei ole vielä tullut.......

Kaikki tietävät nyt että jotain on tapahtunut jota ei pitäisi tapahtua.
        Gyne on kertonut Leenan potilastarinan kahvituvassa.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tiedätkö, että sinussa on vähän sellainen ahdistava puoli.

Kun olet kertonut, että sinulla on se voima joka on Jumalalta. Miksi se ei toimi siinä asiassa?

LS

Ei kun se juuri toimii.
        Tuo ilmi heidän rikoksensa.
        Mitä he pimeässä tekevät sen hän katoilta kuuluttaa.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Leena saa reseptin.
        Gynekoloki on samassa talossa kuin apteekki ja sama siivooja ja sama apteekkariporukka jakavat taukotuvan ja kahvituvan.
        Leena hakee lääkkeen, kaikki tietävät koska gyne on juoruämmä ja niin on siivoojakin ja tietovuoto.
        Apteekkari katselee ja näpyttää konetta ja yrittää etsiä jotain ja siivooja opastaa kuuluvasti se Leenan kuppalääke ei ole vielä tullut.......

Asia selvä. Sinua on kohdeltu väärin. Mitå ajattelit tehdä asialle tämän palstan sijaan? Looeta marmatus ja tee asialle jotain.

LS

• Anonyymi00037
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Asia selvä. Sinua on kohdeltu väärin. Mitå ajattelit tehdä asialle tämän palstan sijaan? Looeta marmatus ja tee asialle jotain.

LS

Niin on ja mitä tehdään?
        Ilmoitetaan viranomaisille.
        Tehty monta kertaa.
        Siinä se asioille ei olla tehty mitään muuta kuin hyssytellään.
        En ala selittämään enempää.

Juttu on vain siinä.
        Viranomaisten kanssa toiminnasta jää todisteeksi dokumentit ja asiakirjat.
        Jos esim poliisi ei näe kuolemantuottamuksessa, tappouhkauksessa, katoamisilmoituksessa mitään tutkittavaa taikka väärää, niin ehkä joku ulkopuolinen toimija ja tarkastaja Suomen ulkopuolelta näkee.

Korruptio on vaarallista ja viranomaiskartellit.
        Kun silloin oikeuden toimittamisen sijasta he hiljentävät sinut.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Niin on ja mitä tehdään?
        Ilmoitetaan viranomaisille.
        Tehty monta kertaa.
        Siinä se asioille ei olla tehty mitään muuta kuin hyssytellään.
        En ala selittämään enempää.

Juttu on vain siinä.
        Viranomaisten kanssa toiminnasta jää todisteeksi dokumentit ja asiakirjat.
        Jos esim poliisi ei näe kuolemantuottamuksessa, tappouhkauksessa, katoamisilmoituksessa mitään tutkittavaa taikka väärää, niin ehkä joku ulkopuolinen toimija ja tarkastaja Suomen ulkopuolelta näkee.

Korruptio on vaarallista ja viranomaiskartellit.
        Kun silloin oikeuden toimittamisen sijasta he hiljentävät sinut.

Jätä sitten tekemättä. Ei se itkemällä muuksi kuitenkaan muutu.

Onko pakko mennä sinne, jos sinua vain vainotaan. Eli olet holhouksen alainen? Vankilassa, pakkohoidossa? Mitä häh?

LS

• Anonyymi00058
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Jätä sitten tekemättä. Ei se itkemällä muuksi kuitenkaan muutu.

Onko pakko mennä sinne, jos sinua vain vainotaan. Eli olet holhouksen alainen? Vankilassa, pakkohoidossa? Mitä häh?

LS

Mä osaan toimia.
        Ja asiat ei aina mene niin kuin ne normaalisti menisi.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Leena saa reseptin.

Ei tarvi mies gynegologia,vaan munalogin.........

• Anonyymi00014

Tiedätkö, että nämä palstat, ne voimat mitä täällä on, ne haluus tehdä vielä epävarmemman ja tuottaa ahdistusta.

Minulla aamu lähti huonosti käyntiin. Koin, että en ollut suoriutunut, kuten olisi. Ahdistus tuli jistain...tuntuu kuin tekisi ja tekisi, eikä tule valmista... ja huomaanko kaiken mitä pitäisi. Mitä jos jokin tärkeä asia jäi huomiotta, jos en osannutkaan kohdentaa huomiota oikeaan ja siihen mikä on olennaista.

LS

• Anonyymi00019

Niin miksi silloin edes olet täällä?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Haluatko, etten olisi?

LS

• Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Miksi haluat minu loukata?

LS

• Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

En tiedä. Kai vieläkin kaipaan jotakuta?

LS

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

En tiedä. Kai vieläkin kaipaan jotakuta?

LS

Haluaisin osata päästää irti, olla järkevä, muttei se toimi kuitenkaan.

LS

• Anonyymi00060
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Haluaisin osata päästää irti, olla järkevä, muttei se toimi kuitenkaan.

LS

Toimii se, vahva pystyy.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Toimii se, vahva pystyy.

Niin pystyy...vahva.

Oot kyllä masilman tyhmin mies.

Ehkä se nainen, tulee sitten jostain sua joskus tänne vastaan jota täältä etsit?

LS

• Anonyymi00082
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Niin pystyy...vahva.

Oot kyllä masilman tyhmin mies.

Ehkä se nainen, tulee sitten jostain sua joskus tänne vastaan jota täältä etsit?

LS

"Maailman tyhmin, kusimulkku ym."
        Ei meissä todellakaan ole samaa henkeä.
        Minun henki on pyhä.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Minun henki on pyhä.

Pyysin toisessa ketjussa sinulta anteeksi.
        Eihän se nättiä kirjoitusta ole. En sitä väitäkään sen olevan. En ole väittänyt olevani virheetön. En tavoittelekaan sitä. Pyhän tarvitseeko ottaa itseensä?

Olin yhteen aikaan hyvin joustamaton ja myös ympärilläni olevat ihmiset vaativat pyhyyttä. "Jeesuksen oma ei syntiä tee ja on puhdas". Se oli kahlitsevaa uskoa, näivettävää, siinä ahdistus pysyi ja paheni.

Kyllä, saan ja voin olla rakastettu silloinkin, kun en ole täydellinen, vajavaisena, virheellisenä.

LS

• Anonyymi00084
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Minun henki on pyhä.

Ja pidin sinua jo sen verran aikuisena, ettei tarvitse pitää kuin kukkaa kämmenellä ja hoivata. Mutta, jos oletkin rikkinäinen, niin silloin olen tehnyt suuremman virheen. Ei niin, ettei siksi saa sanoa, koska pyhää pitäisi varoa. Pyhän luulisi ymmärtävän rakkautta hieman enemmän.

LS

• Anonyymi00085
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Ja pidin sinua jo sen verran aikuisena, ettei tarvitse pitää kuin kukkaa kämmenellä ja hoivata. Mutta, jos oletkin rikkinäinen, niin silloin olen tehnyt suuremman virheen. Ei niin, ettei siksi saa sanoa, koska pyhää pitäisi varoa. Pyhän luulisi ymmärtävän rakkautta hieman enemmän.

LS

Rakkausko noin käyttäytyy?

• Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Rakkausko noin käyttäytyy?

En väitä toimineeni oikein. Jos ajattelen taustaani ihmisten seurassa, jossa taottiin aina "raamatulla päähän", niitä rikkinäisiäkin. Se oli tosi vahingollista. Kunpa olusin saanut apua silloin, kun tarvitsin.

En tehnyt oikein sinua kohtaan, tein väärin. Pyydän sanojani anteeksi.

Minussa on rakkaus. Kyllä olen ihmisenä epätäydellinen. En se minä ole se rakkaus. Kuitenkin se rakkaus sanoo minulle, että riitän. Nion se sanoo sisimmässäni, vaikka haukuin sinua.

LS

• Anonyymi00015

Mun pää on kuin ...korvatkin soi...

LS

• Anonyymi00016

Voisinko olla avuksi ja etsiä ratkaisuja tilanteeseesi? Nyt asiat ovat melkomoista sekametelisoppaa, en ymmärrä asian juurta.

LS

• Anonyymi00032

Niin, viranomaiset oli sitä varten ja poliisit ja valviirat on tietoisia.
        Mutta hyssyn hyssyn vaan pitäisi unohtaa kaikki vaan ja antaa olla.
        Ja tuo on vain yksi asia, niitä on paljon enemmän.
        Eikä ne ole sinun ratkaistavissa.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Niin, viranomaiset oli sitä varten ja poliisit ja valviirat on tietoisia.
        Mutta hyssyn hyssyn vaan pitäisi unohtaa kaikki vaan ja antaa olla.
        Ja tuo on vain yksi asia, niitä on paljon enemmän.
        Eikä ne ole sinun ratkaistavissa.

No olioa se heikko, kuningas? Mitä jörkeä sitten on missään, jis sun voimat jää palstauhoon.

LS

• Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

No olioa se heikko, kuningas? Mitä jörkeä sitten on missään, jis sun voimat jää palstauhoon.

LS

Onko sua koskaan myrkytetty?
        Yritetty salamurhata?

Ei ole, koska sulla ei ole mitään mitä he haluaa.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Onko sua koskaan myrkytetty?
        Yritetty salamurhata?

Ei ole, koska sulla ei ole mitään mitä he haluaa.

Ja sinulla on mitä? Eihån sinuakaan se edes auta.

LS

• Anonyymi00061
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Ja sinulla on mitä? Eihån sinuakaan se edes auta.

LS

Mun läheisillekin on käynyt huonosti.
        Jos niihin on yhteydessä ollut, niin niille on tapahtunut jotain pahaa.
        Hyvä ettei niitä ole, kun niille yleensä käy huonosti.

Parempi on ettet tiedä.
        Mitä vähemmän tietää sen parempi.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Mun läheisillekin on käynyt huonosti.
        Jos niihin on yhteydessä ollut, niin niille on tapahtunut jotain pahaa.
        Hyvä ettei niitä ole, kun niille yleensä käy huonosti.

Parempi on ettet tiedä.
        Mitä vähemmän tietää sen parempi.

Aha. No voi sun.

LS

• Anonyymi00018

Elibsinä tarvitset jossakin apua, mihin liittyy eri viranomaistoimijoita. Et koe tulleesi kuulluksi? Tai tullut autetuksi? Niinkö on asia?

LS

• Anonyymi00034

Oikeutta en ole saanut.
        Kaikki rikottu viranomaisten toimesta.
        Ja kun ei näe tuloksia niin jotain outoa meneillään.

Se on vielä heille kierre he rikkoivat ja kun en suostunut pitämään suuta kiinni he joutuivat rikkomaan enemmän ja sitä suuremmalla syyllä en suostu vaikenemaan ja niin se on kuin lumipallo efekti.
        Ne ovat murhaajia, totta kai he haluavat todistajista eroon ja hiljentää.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Oikeutta en ole saanut.
        Kaikki rikottu viranomaisten toimesta.
        Ja kun ei näe tuloksia niin jotain outoa meneillään.

Se on vielä heille kierre he rikkoivat ja kun en suostunut pitämään suuta kiinni he joutuivat rikkomaan enemmän ja sitä suuremmalla syyllä en suostu vaikenemaan ja niin se on kuin lumipallo efekti.
        Ne ovat murhaajia, totta kai he haluavat todistajista eroon ja hiljentää.

Paskat.

Hyppään kaivoon. Oletko tyytyväinen?

LS

• Anonyymi00041
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Paskat.

Hyppään kaivoon. Oletko tyytyväinen?

LS

Hyvä kun tiedät.
        On tietovuoto niinkin laaja ollut, että palstalaiset tietävät ja osaavat sanoa.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Hyvä kun tiedät.
        On tietovuoto niinkin laaja ollut, että palstalaiset tietävät ja osaavat sanoa.

Ok. En tiedä.

LS

• Anonyymi00028

Jos pyytäisi sen laitoksen johtajan sähköpostiosoitteen ja kertoisi selkeästi, miten asia meni. Kysyisi, onko potilastietoja lupa tässä tapauksessa jakaa tälle viranomaiselle. Siellä voivat sitten pyytää selitystä siltä hoitajalta ja toiselta viranomaiselta, joka asioita otti kokouksessa esille (yritä ottaa nimi selville).

• Anonyymi00048

Olen tehnyt kirjallisen valituksen 10. kohtaa ja tuli ympäripyöreä vastaus joka ei ottanut kantaa taikka vastannut yhtään mihinkään kohtaan vaan oli vähän kuin "haukkuminen".
        Eli näin.

Ja laitoin kyllä ihan johtajallekin pienen viestin asiasta, että on varmasti tietoinen mitä laitoksessa puuhataan.
        Tämä aikaisempi tietovuoto ei kyllä koskenut tätä toista tässä ketjussa ilmoitettua.

Mutta tärkeintä on, että asiasta on dokumentit ja todisteet.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Olen tehnyt kirjallisen valituksen 10. kohtaa ja tuli ympäripyöreä vastaus joka ei ottanut kantaa taikka vastannut yhtään mihinkään kohtaan vaan oli vähän kuin "haukkuminen".
        Eli näin.

Ja laitoin kyllä ihan johtajallekin pienen viestin asiasta, että on varmasti tietoinen mitä laitoksessa puuhataan.
        Tämä aikaisempi tietovuoto ei kyllä koskenut tätä toista tässä ketjussa ilmoitettua.

Mutta tärkeintä on, että asiasta on dokumentit ja todisteet.

Asia pihvi.

LS

• Anonyymi00051

Tämä on vähän sellaista kun olet 1 vs 5 viranomaista (kavereita tuttuja toisilleen) tilanteessa, niin siinä et paljon niiltä saa kuin sitä hyssyttelyä.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Tämä on vähän sellaista kun olet 1 vs 5 viranomaista (kavereita tuttuja toisilleen) tilanteessa, niin siinä et paljon niiltä saa kuin sitä hyssyttelyä.

Asia purkkitonnikala.

LS

• Anonyymi00031

Jos vousin niin kuulusit huudon. TEE ASIALLE JOTAIN!!!! Tai älä tee. Jää katkerana tänne.

LS

• Anonyymi00065

Toi on hauska toi katkerana juttu.
        Mutta joo.
        Kun pikku niina on raiskattu epsteiniläisten toimesta ja viranomaiset 10 vuotta salasivat ja sitten kun oli pakko julkaista niin ei tapahtunutkaan pidätyksiä eikä oikeustoimia jne.
        Pitäisikö kansan olla hiljaa vai huutaa ja pitää mekkalaa asiasta "katkerana"?

Huom, sen katkeran takia se niina saa oikeutta.
        Kun rakkaus epsteiniläisiä kohtaan peittää syntinsä niin katkeruus vaatii oikeutta.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Toi on hauska toi katkerana juttu.
        Mutta joo.
        Kun pikku niina on raiskattu epsteiniläisten toimesta ja viranomaiset 10 vuotta salasivat ja sitten kun oli pakko julkaista niin ei tapahtunutkaan pidätyksiä eikä oikeustoimia jne.
        Pitäisikö kansan olla hiljaa vai huutaa ja pitää mekkalaa asiasta "katkerana"?

Huom, sen katkeran takia se niina saa oikeutta.
        Kun rakkaus epsteiniläisiä kohtaan peittää syntinsä niin katkeruus vaatii oikeutta.

Ei kyse ole siitä. Ihminen on orja. Jeesuksen "orja" on kuitenkin ostettu vapaaksi. Et sinä tuomitse ketään, tuomio on annettu sulhasen tehtäväksi, ei sinun.

LS

• Anonyymi00081
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Ei kyse ole siitä. Ihminen on orja. Jeesuksen "orja" on kuitenkin ostettu vapaaksi. Et sinä tuomitse ketään, tuomio on annettu sulhasen tehtäväksi, ei sinun.

LS

No, tuo on sinun uskoasi.

• Anonyymi00035

Ethän sinäkään ole vahva. Itket loukatuksi tulemista. Kuinka väärin on kohdeltu.

Miksi se Jumala ei osaa auttaa ja olla tukena. Antaa kiusata ja vainota sinua. Ihminen kaipaa turvaa, lohdutusta.

Aaaasrgggghhh....se leviää kuin tauti!!!!

LS

• Anonyymi00045

Mä olen niin vahva, että uskallan seistä ja vastustaa heitä.
        Ja mulla on oikeus valittaa ja varsinkin kun omistan asiani saan siitä jakaa.

Tunnetko hänen aivoituksensa?
        Ei hän anna vaan on sen ankarasti kieltänyt, mutta koska he eivät tee parannusta heidät on tuomittu.
        Mä olen elossa ja suojattu, he eivät ole suojattuja.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Mä olen niin vahva, että uskallan seistä ja vastustaa heitä.
        Ja mulla on oikeus valittaa ja varsinkin kun omistan asiani saan siitä jakaa.

Tunnetko hänen aivoituksensa?
        Ei hän anna vaan on sen ankarasti kieltänyt, mutta koska he eivät tee parannusta heidät on tuomittu.
        Mä olen elossa ja suojattu, he eivät ole suojattuja.

Ilman armoa, varmaan sinne kaivoonkin hyppäisi.

Haluaisin kohdata sellaista rakkautta, joka hyväksyy ja kohtaa. Rakastaa, ei vihaa, eikä katkeroidu.

LS

• Anonyymi00053
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ilman armoa, varmaan sinne kaivoonkin hyppäisi.

Haluaisin kohdata sellaista rakkautta, joka hyväksyy ja kohtaa. Rakastaa, ei vihaa, eikä katkeroidu.

LS

Sellaista voi kohdata tai harjoittaa hoivapaikoissa.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

En ole hoivaaja.
        Voi kuitenkin olla hyvä ha ymmärtävä. Ei täys kusimulkku.

LS

• Anonyymi00056
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Se mitä olet tehnyt minulle, ei ole hyvää ja kaunista.

LS

• Anonyymi00080
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Se mitä olet tehnyt minulle, ei ole hyvää ja kaunista.

LS

No en mä kyllä ihmisiltä mitään kiitosta odotakaan.

• Anonyymi00043

Kyllä vainoharhaisuus on kauhiaa.
      Vai mitä hmja sen siemenet.

Olisi oikeasti ikävää, jos olisit noin vainoharhainen. Tiedän ettet ole.

Kerrooa kauanko aiot leikkiä kanssani?

LS

• Anonyymi00044

Mikä minua täällä pitää.
      Sinä pidät.

LS

• Anonyymi00066

En ole minä.
        Usko pois vaan.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00066 kirjoitti:

En ole minä.
        Usko pois vaan.

Et sinä. Mutta sanonpa vaan, että muistele omaa tilaasi ennen kuin tulit tuntemaan Hänet.

LS

• Anonyymi00049

Minusta usein on tuntunut, että annan kanssasi periksi. En jaksa enempää. Se rakkaus tuli asumaan jo vuosia sitten. Poltti sydämeen. Pakenin ja laitoin vastaan. Oltiin kuin viholliset.

Minulla on ollut ikävä sinua.

LS

• Anonyymi00057

Jos minulla olisi kylmä sydän. En olisi tässä. Odottamassa, että pääset kotiin perille.

Jos dinä et ala olla totuudessa, vasn hatkat kueroolua, et ikinä enää löydä minua.

LS

• Anonyymi00059

Katoppa. Sä oot menny allekirjoittamaan jonkinlaisen työkkärin tai Kelan suostumus lapun. Ei olisi kannattanut.

• Anonyymi00069

Ja vaikka olisinkin, niin silti on tietosuoja.

• Anonyymi00062

Tiesitkö että vaimo on tehty miehen kylkiluusta.
      Ja, että puussa on sekä mies, että nainen.
      Ihmistä pitää koossa tukiranka.
      Mutta ei se ole se ydin, vaan Henki.
      Se mikä yhdistää.

Jos haluat olla kusimulkku, niin aja mut pois. Niinhän sinä aina minulle teet. Olen siihen tottunut.

Hups. Tapahtui tietovuoto.

LS

• Anonyymi00071

No nyt en kyllä ihan ymmärrä.
        Ohi meni.

• Anonyymi00072

Ehkä olenkin vain semmoinen hullu mieheksiluulija? En päässytkään vielä hoitoon.

LS

• Anonyymi00079

Et sinä ole se joka jankkaa jatkuvasti "palstasetä".

• Anonyymi00073

Minun pitäisi jatkaa matkaa.
      Taisin erehtyä henkilöstä.

Mikä sinun mielestä minua pitää täällä?

LS

• Anonyymi00077

Ehkäpä se tuo mitä sanoit.
        Etsit jotakuta mutta erehdyit henkilöstä.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Ehkäpä se tuo mitä sanoit.
        Etsit jotakuta mutta erehdyit henkilöstä.

Jep. Niin taisin erehtyä.

LS

• Anonyymi00075

Tavallaan toisessa on kiinni. Hengen kautta. Ei se sama asia ole kuin maallinen. Entä, jimos toista tarvitsee kuitenkin matkalleen? Että jaksaisi jatkaa.

Mutta et se sinä ollutkaan. Sori. :)

LS

• Anonyymi00076

Valitsen Jeesuksen.
      Hän ei jätä. Hän on rehellinen.

Olen vaan ollut niin yksin. Omien ajatusteni kanssa.

LS

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1703
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      139
      1697
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      289
      1286
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      962
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      905
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe