Onkohan kellään kokemuksia kuinka tehokas mönkijä olisi sopiva eräkäyttöön? Esim metsässä kulkemiseen ja mahdollisten tarvikkeiden kuljettamiseen, itse olen ajatellut ettei 250cc:n veto välttämättä riitä, vaan sen tulisi olla väh.300cc. Aion ostaa nelivetoisen mönkijän ja tahtoisin tietää piisaako 200-330cc tehoinen mönkijä kuljettamaan aikuista miestä ja muutamaa kiloa tarvikkeita tarvittaessa syvälläkin metsässä tiettömillä osuuksilla, sekä kuinkahan tälläinen mönkijä kestää pidempiä matkoja yhteenmenoon ajettuna, kun kysymyksessä ei ole tieliikenteeseen tarkoitettu peli???
Sekä minkähän merkkinen mönkijä olisi paras hinta-laatu suhteeltaan?
Mönkijän tehoista??
Erämies
0
230
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219