On tuo woke ja kancel kulttuuri mennyt liian pitkälle.Harva se ilta soi ovikello ja kaksi miestä kysyy "saako tulla keskusteleen homoudesta"?
Kouluissakin homoustunnit jossa opettaja polkee harmoonia ja hartaasti veisaa homouden ilosanomaa.
Kohta taas lauletaan homovirttä kevätjuhlissa.
Maga pelastaa
16
260
Vastaukset
- Anonyymi00001
Elä päästä niitä sisään.Se voi tarttua.Kohta oot vokottelemasa sitä romu-ukkoa.
- Anonyymi00002
Homopropaganda pitäisi kieltää.
- Anonyymi00003
Niin pitäisi.Koulutkin täynnä kaikenlaista pervoilua.Kepukin vajonnut pervoiluun romu-ukon völjyssä.
- Anonyymi00004
Kaikenlaista setaa ja wokea.Vasemmisto ja vihreät huumeita syövät ja seksiä harrastavat joukolla.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kaikenlaista setaa ja wokea.Vasemmisto ja vihreät huumeita syövät ja seksiä harrastavat joukolla.
Onneksi on vielä isänmaallisia jotka eivät moisia pahuuksia harrasta.Ampumaharrastus on se joka pitää oikealla tiellä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onneksi on vielä isänmaallisia jotka eivät moisia pahuuksia harrasta.Ampumaharrastus on se joka pitää oikealla tiellä.
Oikealla nimenomaan.Ehkä jopa äärioikealla.
- Anonyymi00007
Tulkaa tänne Helsinkiin tarkastamaan tilanne. Ihan "reikäpäistä " menoa täällä ....
- Anonyymi00008
Onko väki harrastanut siellä ampumista? Se tuntuu pitävän oikealla tiellä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onko väki harrastanut siellä ampumista? Se tuntuu pitävän oikealla tiellä.
Voornanen.
- Anonyymi00010
Mitään ei voi enää sanoa ettei ahdasmieliset ämpäripäät uhriudu.
- Anonyymi00012
Uhriutuminen on vanha kansanperinne jota harrastaa enimmäkeen yksi populistinen puolue.Heidän kansallispukuun kuuluu ns. uhrihousut.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Uhriutuminen on vanha kansanperinne jota harrastaa enimmäkeen yksi populistinen puolue.Heidän kansallispukuun kuuluu ns. uhrihousut.
Siihen kansallispukuun kuuluu uhrihousut ja run**utakki.Päähineenä pa*kavaippa.
- Anonyymi00014
🎼Ensin pelastettiin suutari Andersson 🎶
- Anonyymi00016
Lee Andersson vai?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Lee Andersson vai?
Lee??Taidat olla Lee Cooper.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Lee??Taidat olla Lee Cooper.
jalleluj - jaa synneistä poooiiiss ....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181