Juuasta ydinasevalta

Anonyymi-ap

Juukaan olisi nopealla aikataululla tehtävä ydinaseita. Pohjoisen suunnalla ja pielisentoisen puolen uhka on todellinen. Nopeat syö hitaat.

17

281

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Epätavallinen keskustelun aloitus kun ei esitetä kysymystä.

• Anonyymi00002

Juhlissa kun ylioppilaaksi pääsin. Pommac....Ydinpommac. kohta litistyy varmaan ne keljekset postilaatikon väliin. Juon viinaa.

• Anonyymi00003

Pitää ensin kysyä kepulisteilta !

• Anonyymi00005

Juukahan on jo kuningaskunta niin kunigas Juuan edif on jo rakennuttanut lämpimän sodan aikoihin niin jytäkän pommin että linnatornin tiilet rapisee.

• Anonyymi00004

Kivekset kun läsäyttää postilaatikon kylkeen kajahtaa ympäristöön ja korvieen väliin asioita kuin ydinpommista.

• Anonyymi00006

Juuassa on monipuolinen energiapaletti. Lämpövoimalan hakekasa ja aidattu löpösäiliö. Tiiliniemen öljyliikenne pidetään auki kalastuksen hoitotullilla. Pielisen kehitys ja vaarojen Pielinen suojelee vedenkorkeutta sekä veneen ropelia. Ydinkäyttöinen villisian luilla kaasuttava voimala otetaan tarvittaessa käyttöön - ee hättee!

• Anonyymi00008

KyrpäEnerkiaaaaaaaaa...

.€,€&'&zkdkzmz

• Anonyymi00007

Onhan jo vuosia louhittu ureaania nunnanlahden montuista joista voidaan rikastaa kunnon ureapommi. Katapulteilla ampua just näihin naapuri kuntiin.

• Anonyymi00009

Juukalaiset ydinkärjet mahtuu jousiampujien nuolen päähän. Näillä tehtiin ydikokeita salonkylän aroilla.

• Anonyymi00011

Pillun huulien väli toimii Juuassa ilma pommitus sireeninä.

• Anonyymi00012

Montako ydinkärkeä Juualla on jo?

• Anonyymi00014

Liekkös tuota noin 7556 kpl ydinkärkiä, vetypommeja ja neutronipommeja. Erikokoisia.

• Anonyymi00015

Polovelan papattajat on pakko alihankittu vetämään näitä Juukalaisia ydinkärkijä.

• Anonyymi00016

Muutaman kilo tonnin pamaus pierua pääsee. Voisinko olla rintamalla hyödyksi?

• Anonyymi00017

Paineaalto ja parempi kuin sinappikaasu.

• Anonyymi00019

Ballistisia ohjuksia pitkin Juukaa löytyy. Liikkuvilta laukasu alustoilta. Ja metsien siiloista.

• Anonyymi00020

Varastoituna vanhoja katapultteja joilla voidaan lingota ydinkärjellä varustettuja jätti dildoja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2112
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1061
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      58
      898
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      108
      684
    Aihe