Oikein näppärää iltaa, toivoo mies!
Nainen on miehen mielessä.
Torstai - iltaa
5
119
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Iltaa vaan miehelle!
- Anonyymi00003UUSI
Kiva!
- Anonyymi00004UUSI
Ikävä miestä aina ikävä kun ei nähdä
- Anonyymi00005UUSI
Nainen samoin ajattelee mies
- Anonyymi00006UUSI
Tämä saattaa olla minun näppärä mieheni joka on vetassut tuosta vaan näppärästi päivän pulukkaan.
Hän on yhtä laiskan ja vetämättömän näkönen mitä minä, mutta sitten kun aletaan tekemään jotain niin hommat käyttää näppärästi ja nopiaa.
Me ollaan yleensä jo tehty hommat, kun toiset vasta alkaa.
Kyllä me ollaan nämäki hommat tehty jo moneen kertaan, mutta tekoäly kunniat on niin tärkeät.
Minä luin lehdestä Googlen kautta TEKOÄLYT ovat kunniallisesti alkaneet omimaan käyttäjien kuvia ja videoita joita he jakavat ominaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä4011734Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334689Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2512837Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1472620- 1121712
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo15108140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.209872- 82840
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv62786- 10758