Olet minusta mustis

Anonyymi-ap

Yleensä se tarkoittaa että tykkää tosi paljon

36

367

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niin. Mä myönnän.

• Anonyymi00002

Mustankipeä juu.

• Anonyymi00003

Etkö itse ole musta?

• Anonyymi00005

Susta musta.

• Anonyymi00004

Ei tarkoita. Se tarkoittaa, että tykkää suklaasta.

• Anonyymi00017

Sä tarkotat vihaavas koiria.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Juu ja se ON psykon merkki

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Se on ykski nuiva katse keisarinnaan päim

• Anonyymi00006

Oon vapaasielu ja en oo ollu kun yhestä miehestä elämässä mustis se oli outoa

• Anonyymi00025
        UUSI

Kun lähti maasta juu1

• Anonyymi00007

En koskaan muuten kenestäkään eikä kiinnostanu koskaan mut hänestä olin ja olin todellakin valmis tappeleen mut yks kaks tunteet katos

• Anonyymi00026
        UUSI

Jaa ei ollukkaa enää pintajännitettä jätkien kesken?

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Jaa ei ollukkaa enää pintajännitettä jätkien kesken?

Reps kops 🤣 putosin tuolilta.
        Nää sinun sutkautukset on välillä niin hauskoja.

• Anonyymi00008

Vaikka meillä ei edes ollu kaikki niin täydellistä ja toimivaa kun joissakin muissa suhteissa niin silti hän oli ilmeisesti minulle rakas ihminen ja henkisellä puolella tärkeä olin ripustautunut häneen ja viereen oli hyvä nukahtaa

• Anonyymi00009

Tunteet on outoja. En olisi koskaan uskonut että kadotan sen tunteen häneen.

• Anonyymi00010

Miten se on mahdollista?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Miten se on mahdollista?

Kaikki vaan loppu. Hän pelasi niitä pelejä mun selkäni takana ja mä aavistin sen vuosia. En uskaltanut kertoa tiettyjä asioita ja lopulta siitä tuli kierre. Tuntu muutaman vuoden ajan että juostiin pakoon toisiamme. Sitten siinä käy se että ei vaan enää

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kaikki vaan loppu. Hän pelasi niitä pelejä mun selkäni takana ja mä aavistin sen vuosia. En uskaltanut kertoa tiettyjä asioita ja lopulta siitä tuli kierre. Tuntu muutaman vuoden ajan että juostiin pakoon toisiamme. Sitten siinä käy se että ei vaan enää

No hyvä että pääsit eroon.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tavallaan. Puolensa ja puolensa kaikella. Mutta uskon että se mun aviopuoliso on jossain tuolla…. olemassa kumminkin ja kaikki kääntyy kaikkea entistä paremmaksi…,

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tavallaan. Puolensa ja puolensa kaikella. Mutta uskon että se mun aviopuoliso on jossain tuolla…. olemassa kumminkin ja kaikki kääntyy kaikkea entistä paremmaksi…,

Toivotaan parasta.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Joillekkin maskuliineille tyypillistä, että jos ei ensinkään puhu totta niin ei sitten myöhemminkään

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sulla on taas herkät tunnelmat tääl tai jotain fiilistellessä palstaäijän mikronovellia mm tunteista

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Nii ei se se entinenkää varmaa oo?

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Toivotaan parasta.

Herran haltuun jeppet

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Joillekkin maskuliineille tyypillistä, että jos ei ensinkään puhu totta niin ei sitten myöhemminkään

🤣🤣

• Anonyymi00015

• Anonyymi00031
        UUSI

Ette nauti enää kansan luottamusta

• Anonyymi00016

Mun mielestä sä oot vaan kipsis.

• Anonyymi00018

En alussa, mutta vuosien saatossa olen kyllä mustis hänestä!

• Anonyymi00019
      • Anonyymi00020

No eikä, ahdistavaa tommonen! :(

Mä haluan vain raottaa vähän purkinavaajalla pääkoppaa ja kurkistaa sisälle, että mitä siellä oikein tapahtuu. Muuten saa juoksennella vapaasti ja päättömästi minne haluaa.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mä haluan vain raottaa vähän purkinavaajalla pääkoppaa ja kurkistaa sisälle, että mitä siellä oikein tapahtuu. Muuten saa juoksennella vapaasti ja päättömästi minne haluaa.

Siel on varmaa liikaa piuhoi sulle

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

😂😂

• Anonyymi00021
      UUSI

Minä hyväksyn jos nainen ei ikinä aio rakastaa minua. Siksi kun olen niin vaikea. En voi vaatia naiselta mitään kun itse olen tämmöinen. Mutta olen ikionnellinen jos hän rakastaa. Olisin vaan loppuelämäni hänen oma ja kiltti miehensä. En valittaisi. Tekisin kaiken mukisematta. Mieheltä.

• Anonyymi00022
        UUSI

Olisin niin onnellinen kun hän pitäisi minua rakkaimpanaan, että siksi tekisin kaiken ilman purnaamista ja olisin kiltisti. Mieheltä.

• Anonyymi00023
      UUSI

On minulla yksi retkikirves jo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      75
      5365
    2. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      117
      1735
    3. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      23
      1660
    4. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      30
      1628
    5. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      51
      1585
    6. Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on

Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a
      Maailman menoa
      52
      1017
    7. Oliko se peppu

Vai älykkyys mikä enemmän viehätti?
      Ikävä
      73
      956
    8. Haluan sut

Voitaisiinko tutustua paremmin toisiimme? Ovi on aina auki sinulle. Lähelle.
      Ikävä
      39
      765
    9. Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu

Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa
      Maailman menoa
      60
      758
    10. Kunnanvaltuusto koolle heti

Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys
      Hyrynsalmi
      29
      749
    Aihe