Yleensä se tarkoittaa että tykkää tosi paljon
Olet minusta mustis
36
367
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin. Mä myönnän.
- Anonyymi00002
Mustankipeä juu.
- Anonyymi00003
Etkö itse ole musta?
- Anonyymi00005
Susta musta.
- Anonyymi00004
Ei tarkoita. Se tarkoittaa, että tykkää suklaasta.
- Anonyymi00017
Sä tarkotat vihaavas koiria.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Juu ja se ON psykon merkki
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Se on ykski nuiva katse keisarinnaan päim
- Anonyymi00006
Oon vapaasielu ja en oo ollu kun yhestä miehestä elämässä mustis se oli outoa
- Anonyymi00025UUSI
Kun lähti maasta juu1
- Anonyymi00007
En koskaan muuten kenestäkään eikä kiinnostanu koskaan mut hänestä olin ja olin todellakin valmis tappeleen mut yks kaks tunteet katos
- Anonyymi00026UUSI
Jaa ei ollukkaa enää pintajännitettä jätkien kesken?
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jaa ei ollukkaa enää pintajännitettä jätkien kesken?
Reps kops 🤣 putosin tuolilta.
Nää sinun sutkautukset on välillä niin hauskoja.
- Anonyymi00008
Vaikka meillä ei edes ollu kaikki niin täydellistä ja toimivaa kun joissakin muissa suhteissa niin silti hän oli ilmeisesti minulle rakas ihminen ja henkisellä puolella tärkeä olin ripustautunut häneen ja viereen oli hyvä nukahtaa
- Anonyymi00009
Tunteet on outoja. En olisi koskaan uskonut että kadotan sen tunteen häneen.
- Anonyymi00010
Miten se on mahdollista?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miten se on mahdollista?
Kaikki vaan loppu. Hän pelasi niitä pelejä mun selkäni takana ja mä aavistin sen vuosia. En uskaltanut kertoa tiettyjä asioita ja lopulta siitä tuli kierre. Tuntu muutaman vuoden ajan että juostiin pakoon toisiamme. Sitten siinä käy se että ei vaan enää
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kaikki vaan loppu. Hän pelasi niitä pelejä mun selkäni takana ja mä aavistin sen vuosia. En uskaltanut kertoa tiettyjä asioita ja lopulta siitä tuli kierre. Tuntu muutaman vuoden ajan että juostiin pakoon toisiamme. Sitten siinä käy se että ei vaan enää
No hyvä että pääsit eroon.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tavallaan. Puolensa ja puolensa kaikella. Mutta uskon että se mun aviopuoliso on jossain tuolla…. olemassa kumminkin ja kaikki kääntyy kaikkea entistä paremmaksi…,
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tavallaan. Puolensa ja puolensa kaikella. Mutta uskon että se mun aviopuoliso on jossain tuolla…. olemassa kumminkin ja kaikki kääntyy kaikkea entistä paremmaksi…,
Toivotaan parasta.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joillekkin maskuliineille tyypillistä, että jos ei ensinkään puhu totta niin ei sitten myöhemminkään
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sulla on taas herkät tunnelmat tääl tai jotain fiilistellessä palstaäijän mikronovellia mm tunteista
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Nii ei se se entinenkää varmaa oo?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Toivotaan parasta.
Herran haltuun jeppet
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Joillekkin maskuliineille tyypillistä, että jos ei ensinkään puhu totta niin ei sitten myöhemminkään
🤣🤣
- Anonyymi00015
- Anonyymi00031UUSI
Ette nauti enää kansan luottamusta
- Anonyymi00016
Mun mielestä sä oot vaan kipsis.
- Anonyymi00018
En alussa, mutta vuosien saatossa olen kyllä mustis hänestä!
- Anonyymi00019
Jos pitää toisesta, haluaa omistaa hänet.
https://www.youtube.com/watch?v=H7OFNU9nhR0&list=RDH7OFNU9nhR0&start_radio=1- Anonyymi00020
No eikä, ahdistavaa tommonen! :(
Mä haluan vain raottaa vähän purkinavaajalla pääkoppaa ja kurkistaa sisälle, että mitä siellä oikein tapahtuu. Muuten saa juoksennella vapaasti ja päättömästi minne haluaa. - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mä haluan vain raottaa vähän purkinavaajalla pääkoppaa ja kurkistaa sisälle, että mitä siellä oikein tapahtuu. Muuten saa juoksennella vapaasti ja päättömästi minne haluaa.Siel on varmaa liikaa piuhoi sulle
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mä haluan vain raottaa vähän purkinavaajalla pääkoppaa ja kurkistaa sisälle, että mitä siellä oikein tapahtuu. Muuten saa juoksennella vapaasti ja päättömästi minne haluaa.😂😂
- Anonyymi00021UUSI
Minä hyväksyn jos nainen ei ikinä aio rakastaa minua. Siksi kun olen niin vaikea. En voi vaatia naiselta mitään kun itse olen tämmöinen. Mutta olen ikionnellinen jos hän rakastaa. Olisin vaan loppuelämäni hänen oma ja kiltti miehensä. En valittaisi. Tekisin kaiken mukisematta. Mieheltä.
- Anonyymi00022UUSI
Olisin niin onnellinen kun hän pitäisi minua rakkaimpanaan, että siksi tekisin kaiken ilman purnaamista ja olisin kiltisti. Mieheltä.
- Anonyymi00023UUSI
On minulla yksi retkikirves jo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san755365- 1171735
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo231660Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en301628Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri511585Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a521017- 73956
- 39765
Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu
Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa60758Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys29749