Hei nainen.

Anonyymi-ap

MIKÄ SÄ OLET ESITTÄMÄÄN MITÄÄN VAATIMUKSIA MILLAINEN MIEHEN PITÄIS OLLA

28

321

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En olekaan, sinut haluan!

• Anonyymi00011
        UUSI

Tää ei ollut sitten multa. En enään halua.

• Anonyymi00002
      UUSI

Pitäähän sen ny vähintään Suurlähettiläs olla. Kuulemma. ;)

• Anonyymi00003
      UUSI

Alemman tason naiset on yleensä kranttuja.

• Anonyymi00016
        UUSI

Ylemmän tason naiset ovat kranttuja eivätkä ota kuin sellaisen jota kestävät. Alemman tason naiset ottaa mitä saa ja yrittävät muuttaa miestä pitkän vaatimuslistan kanssa.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ylemmän tason naiset ovat kranttuja eivätkä ota kuin sellaisen jota kestävät. Alemman tason naiset ottaa mitä saa ja yrittävät muuttaa miestä pitkän vaatimuslistan kanssa.

älä sössötä

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

älä sössötä

Taidatkin olla alemman tason mies.

• Anonyymi00004
      UUSI

oon päättäny et vikat vuoteni elän täällä just siten miten lystään en mee valtiolle töihin enkä käytä aikaani ihmisten kanssa ketkä ei vttuakaan kiinnosta mua

• Anonyymi00005
        UUSI

Mihin valtiolle :DD

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mihin valtiolle :DD

en tule olemaan sinulle enkä kenellekään suomessa yhtään mitään

• Anonyymi00006
      UUSI

Aika surullinen tapaus on se, jolla ei ole mitään standardeja ja parisuhteeseen kelpaa ihan kuka tahansa.

• Anonyymi00018
        UUSI

Alkuunhan ei kenestäkään tiedä mitään. Tutustumisen kautta huomaa onko ainesta vai ei ja mihinkä ainesta on jos edes mihinkään. Joku voisi siitä tutustumisestakin olettaa että kelpaa vaikka ei ole vielä siinä pisteessä.

• Anonyymi00024
        UUSI

Se kuka sanoo rakkautta riittävän kaikille.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Se kuka sanoo rakkautta riittävän kaikille.

Viimeiset kuuluisat sanat:
        "Me ollaan vain ystäviä.

• Anonyymi00007
      UUSI

Siksi kun tiedän mitä haluan

• Anonyymi00008
      UUSI

Kyllä mulla on oikeus siihen. Elämä on opettanut viime aikoina, että kaipaan raihallista ja tasapainoista miestä elämääni.

• Anonyymi00009
      UUSI

Aivan samalla tavoin naisellakin on toiveita miehen suhteen kuin miehillä on toiveita naisensa kohdalla. Ei tarkoitus ole mukauttaa jokaista miestä vastaamaan toivetta ja jokaisella on mys preferenssinsä.

Rakastutko sinä jokaiseen naiseen, joka vähänkin antaa ymmärtää olevansa sinusta kiinnostunut? Eihän sillä varmaan ole sinulle mitään merkitystä millainen nainen on...vai 🤨

• Anonyymi00012
      UUSI

Vaatimukset ja synkkäämiset eivät välttämättä kohtaa ja muut kulttuuriset jutut.

• Anonyymi00013
        UUSI

Jaa..taasko närää, kun on kulttuurisiakin preferenssejä? Ei kenenkään tarvitse olla ydessä jonkun kanssa, jota ei koe yhteensopivaksi, olipa kyse sitten kulttuurieroista tai persoonallisuuksien yhteensopimattamuudesta tai mistä tahansa, jonka kokee oleelliseksi. Tai ei se edes ole siitä kiinni miten minkäkin kokee vaan yhteyttä, tunteita ja seksuaalista vetovoimaa ei yksinkertisesti synny, jos ei mätsää.

• Anonyymi00014
        UUSI

Eikö yötoive menny ihan nappiin?

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Eikö yötoive menny ihan nappiin?

Mikä yötoive? Tämä paikkahan on varsinainen antitoiveiden ilmentymä, joten eipä ole liiemmin yötoiveita esitetty. Esimerkiksi tänään on tullut hyvin selkeästi ilmi ettei täällä ole ainakaan minulle miestä vaan lähinnä heitä, jotka vastaavat kaikkia kriteereiden ulkopuolelle jääviä eli liian vanhoja, liian nuoria, liian lyhyitä tai muutoin vain ei missään nimessä.

• Anonyymi00019
      UUSI

Mulla on ainakin oma miesmaku ja jos joku ei kolahda niin sitten ei.

• Anonyymi00020
      UUSI

En olekaan. Minä vaan tiedän minkälaisen minä haluan!

• Anonyymi00022
      UUSI

Ole ihminen!! Älä kytväheilittelija!

• Anonyymi00026
      UUSI

Paras mahdollinen, itse tiedän parhaiten omat mieltymykseni.

• Anonyymi00027
      UUSI

iso pullottava dkki ja hyvä nassukka. tossa ny muutama ominaisuus murulle.

• Anonyymi00028
      UUSI

kädet tulee olla tikkarissa

• Anonyymi00029
      UUSI

En oo vaatinut hän kelpaa sellaisena kun on.Te muut ette ikinä tule sille tasolle kun hän vaikka tekisitte mitä.Ei tykkäämistä voi pakottaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      57
      11857
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      47
      4854
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      287
      2974
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      179
      2819
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      129
      1942
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      20
      1275
    7. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      10
      1139
    8. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      214
      1047
    9. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      87
      1013
    10. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      69
      885
    Aihe