MIKÄ SÄ OLET ESITTÄMÄÄN MITÄÄN VAATIMUKSIA MILLAINEN MIEHEN PITÄIS OLLA
Hei nainen.
28
321
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En olekaan, sinut haluan!
- Anonyymi00011UUSI
Tää ei ollut sitten multa. En enään halua.
- Anonyymi00002UUSI
Pitäähän sen ny vähintään Suurlähettiläs olla. Kuulemma. ;)
- Anonyymi00003UUSI
Alemman tason naiset on yleensä kranttuja.
- Anonyymi00016UUSI
Ylemmän tason naiset ovat kranttuja eivätkä ota kuin sellaisen jota kestävät. Alemman tason naiset ottaa mitä saa ja yrittävät muuttaa miestä pitkän vaatimuslistan kanssa.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ylemmän tason naiset ovat kranttuja eivätkä ota kuin sellaisen jota kestävät. Alemman tason naiset ottaa mitä saa ja yrittävät muuttaa miestä pitkän vaatimuslistan kanssa.
älä sössötä
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
älä sössötä
Taidatkin olla alemman tason mies.
- Anonyymi00004UUSI
oon päättäny et vikat vuoteni elän täällä just siten miten lystään en mee valtiolle töihin enkä käytä aikaani ihmisten kanssa ketkä ei vttuakaan kiinnosta mua
- Anonyymi00005UUSI
Mihin valtiolle :DD
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mihin valtiolle :DD
en tule olemaan sinulle enkä kenellekään suomessa yhtään mitään
- Anonyymi00006UUSI
Aika surullinen tapaus on se, jolla ei ole mitään standardeja ja parisuhteeseen kelpaa ihan kuka tahansa.
- Anonyymi00018UUSI
Alkuunhan ei kenestäkään tiedä mitään. Tutustumisen kautta huomaa onko ainesta vai ei ja mihinkä ainesta on jos edes mihinkään. Joku voisi siitä tutustumisestakin olettaa että kelpaa vaikka ei ole vielä siinä pisteessä.
- Anonyymi00024UUSI
Se kuka sanoo rakkautta riittävän kaikille.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Se kuka sanoo rakkautta riittävän kaikille.
Viimeiset kuuluisat sanat:
"Me ollaan vain ystäviä.
- Anonyymi00007UUSI
Siksi kun tiedän mitä haluan
- Anonyymi00008UUSI
Kyllä mulla on oikeus siihen. Elämä on opettanut viime aikoina, että kaipaan raihallista ja tasapainoista miestä elämääni.
- Anonyymi00009UUSI
Aivan samalla tavoin naisellakin on toiveita miehen suhteen kuin miehillä on toiveita naisensa kohdalla. Ei tarkoitus ole mukauttaa jokaista miestä vastaamaan toivetta ja jokaisella on mys preferenssinsä.
Rakastutko sinä jokaiseen naiseen, joka vähänkin antaa ymmärtää olevansa sinusta kiinnostunut? Eihän sillä varmaan ole sinulle mitään merkitystä millainen nainen on...vai 🤨 - Anonyymi00012UUSI
Vaatimukset ja synkkäämiset eivät välttämättä kohtaa ja muut kulttuuriset jutut.
- Anonyymi00013UUSI
Jaa..taasko närää, kun on kulttuurisiakin preferenssejä? Ei kenenkään tarvitse olla ydessä jonkun kanssa, jota ei koe yhteensopivaksi, olipa kyse sitten kulttuurieroista tai persoonallisuuksien yhteensopimattamuudesta tai mistä tahansa, jonka kokee oleelliseksi. Tai ei se edes ole siitä kiinni miten minkäkin kokee vaan yhteyttä, tunteita ja seksuaalista vetovoimaa ei yksinkertisesti synny, jos ei mätsää.
- Anonyymi00014UUSI
Eikö yötoive menny ihan nappiin?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eikö yötoive menny ihan nappiin?
Mikä yötoive? Tämä paikkahan on varsinainen antitoiveiden ilmentymä, joten eipä ole liiemmin yötoiveita esitetty. Esimerkiksi tänään on tullut hyvin selkeästi ilmi ettei täällä ole ainakaan minulle miestä vaan lähinnä heitä, jotka vastaavat kaikkia kriteereiden ulkopuolelle jääviä eli liian vanhoja, liian nuoria, liian lyhyitä tai muutoin vain ei missään nimessä.
- Anonyymi00019UUSI
Mulla on ainakin oma miesmaku ja jos joku ei kolahda niin sitten ei.
- Anonyymi00020UUSI
En olekaan. Minä vaan tiedän minkälaisen minä haluan!
- Anonyymi00022UUSI
Ole ihminen!! Älä kytväheilittelija!
- Anonyymi00026UUSI
Paras mahdollinen, itse tiedän parhaiten omat mieltymykseni.
- Anonyymi00027UUSI
iso pullottava dkki ja hyvä nassukka. tossa ny muutama ominaisuus murulle.
- Anonyymi00028UUSI
kädet tulee olla tikkarissa
- Anonyymi00029UUSI
En oo vaatinut hän kelpaa sellaisena kun on.Te muut ette ikinä tule sille tasolle kun hän vaikka tekisitte mitä.Ei tykkäämistä voi pakottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä5711857Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san474854Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2872974Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1792819- 1291942
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo201275Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri10113940 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.2141047- 871013
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv69885