Kymenlaakson Apu

Anonyymi-ap

Onko kenelläkään kokemuksia kyseistä firmasta ja sen omistajasta? Yritän löytää kohtalontovereita, omat kokemukset siis erittäin negatiiviset.

42

399

Vastaukset 42

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Älkää ikinä palkatko tätä firmaa mihinkään!

• Anonyymi00002

Auttakaa itse itseänne.

• Anonyymi00003

Ihmisten kanssa kun joutuu lähempiin tekemisiin, niin eihän siinä menetä, kuin omat hermot.

• Anonyymi00004

Nykyajan ihminen tarvii toista ihmistä, vain omaan hyötymistarkoitukseensa?

• Anonyymi00005

Kännykässä ei edes ole sovellutusta tietokantaan ja ilman sitä sitten pitäisi aavistella, koska pitää mennä verikokeisiin. Nimimerkiksi voisin laittaa. Alkukesästä ensitalven puut varuiksi, karsinut, pätkinyt ja pilkkonut eläkeläinen. Ja ihan omatoimisesti tutkimatta omia veriarvoja ja verenpaineita.

• Anonyymi00006

Nähnyt nuo lääkettieteen totuuden ihmeet ihan läheltä ikuisesta elämästä. Mummojen elämää pitkitetään pillereillä, vaikka vain loppuelämänsä päivät vierivät lepäillessä vuoteen pohjalla. Suosittele lopukseni itselleni moista kohtaloa.

• Anonyymi00007

Vain toinen ihminen voi pilata toisen ihmisen päivän.

• Anonyymi00008

Kehtaa noilta ikuisuuksiin eläviltä luulottelijoilta kysyä, mitkä niitten omat veriarvot ovat? Kaikenlaista paksukaista sitä kuitenkin on ollut verta ottamassa putkiloihinsa.

• Anonyymi00009

Tässäkö se oli nyt lopulta koko elämä? Lopulta piikiteltävänä jättivätkö rauhaan terveyskeskuksesta. Diabeetes arvoista rauhaan, kun en enään syö sokeria. Mutta pahanlaatuista kolesteroolia on on ruhossanini. Niinkuin se minua pitäisi jotenkin kiinnostaa. Seuraavat kymmenenvuotta, ehkä ennen kuolemaani?

• Anonyymi00010

Syökää raakana kolesteroolin pelossa kauraleseitä raakana maidon kanssa. Alatte laihtumaan, kun jatkuvasti niitä nauttineena on paha olla.

• Anonyymi00011

Ajatellut muuttavani maisemaan, jossa ei kysellä kolesterooli arvoja. Kammo juttu jos jossain lopun maisemissa syöttävät niitä väkisin.

• Anonyymi00012

Väiteltiin vaimon kanssa maahanmuutosta. Paisuu kuin pullataikina. Minä ihmettelin sitä, että jotkut haluavat muuttaa maamme Islamiksi. Alkaa vaikuttaa siltä, etten ole kurittanut vaimoani tarpeeksi.

• Anonyymi00013

Kovaa soosia kolesterooli statiinit minulle. Ampiaisen pistosta shokkiin menneelle allergikolle. Luulevat että kaikki lääkkeet sopivat kaikille. Niinkuin tapetille puhuisi tästä turhaan terveys henkilöille.

• Anonyymi00014

Vielä turhempi on täällä jurputtaa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Vielä turhempi on täällä jurputtaa.

Sitäkun ne pistelee ja mittailee veriarvojaan, niin ilmoittaako he jälkikäteen mitään siitä, vai taasko jollekkin veritirehtöröölille pitää varata aika, joka pääsee kauhistelemaan niitä ja lisäämään lääkettä?

• Anonyymi00015

Ja miksiköhän muuten ihmisten pitää elää satavuotiaiksi nykyään statiinien vauhdittamina?

• Anonyymi00035

No lääketeollisuus tienaa niillä. Tontut vanhoina edes muista viikonpäivää missä elävät.

• Anonyymi00016

Sellainen suhde on hankalaa, jossa repostellaan kaikki totuudet oman mainion suvun kesken ja niissä ainut syyllinen kyllä löydetään.

• Anonyymi00017

Aina se oikea syyllinen löydetään.

• Anonyymi00019

On joo tullut löydetty, eikä senkään takia ole tullut muutettua maisemiaan.

• Anonyymi00020

Kun ne statiinit, eivät yksinkertaisesti kaikille sovi. Onko se vaikea ymmärtää? Sitä menettää lopulta oman identtiteettinsä ja vapautensa. Kaikki vaan lopulta janoavat verta. Kyllä tämä on huolestuttaa.

• Anonyymi00021

Kamalampaa kuin Huuto elokuvan kauhut. Mummot pumpataan täyteen statiineja hyvin hoivattuina, jos niillä vielä vähänkin olkapäännivel liikkuu hoivavuoteellaan. Pysyvät ainakin ainiaasti lopun elämänsä vaipoisaan paikoillaan kuljeksimatta nivelkipuineen.

• Anonyymi00022

Kuhan mutisen. Seitenkymppisenä luovuin punaisesta lihasta. Sokerista ja valkoisesta viljasta jo ajat sitten. Taitan olla suvuni harmina ehtottomuuksineni vielä vuosia?

• Anonyymi00023

Vanhalle ihmiselle tyrkyttävät kauraleseitä kolesteroolin laskuskuski. Nyt maha niistä niin sekaisin, ettei pariin päivään pystynyt syötyä. Toisaalta laihtuminen taitaa alkaa tästä jos noitten hiutaleitten vetämistä naamariin ei lopeta.

• Anonyymi00024

Laskuksi.

• Anonyymi00025

Tulee kyllä loppuun asti kuljettua elämä. 'Älköön kukaan siitä huolta pitäkö". Olkaa vaan kiinnostuneita läpi tulevista jokavuosi vanhenemisistanne. Sillä yksikään eletty vuosi ei takaisin nuoruutta tuo.

• Anonyymi00026

Kymmeniinvuosiin käynyt syvällistä keskustelua kenenkään kanssa. Toisaalta ketkä minun mollaajat edes olisivat kyenneet siihen? Kuten aina on ollut. Nykymaailma nykyään on täynnä sotaa. Niilojen kanssa nykyäänkin on hankalaa rakentaa muita kuin palopuheita.

• Anonyymi00027

Tämä sivu lähtee huomenna poistoon sanoilla, jopas sattuiķin ja kuinka ihmeellistä. Ajattelin vaan kuinka helppoa on poistatella muitten mielipiteitä näiltä palstoilta mieleisikseen.

• Anonyymi00028

kylla,kulla sanoi sauli,abloy,niinistö

• Anonyymi00029

Kalliiksi tulee jos varaavat sinulle puhelin vastausajan kysellessäsi verikokeittesi tuloksista tohtoreilleen, vaikka et haluaisi.

• Anonyymi00030

Jotkut ovat vaan niin tonttuja, että jos niiden iholla näyttää olevan jokin epäilyttävä näköinen näppylä, niin sitä pitää mennä tutkituttamaan tohtoreilla sadoilla euroilla.

• Anonyymi00031

Yhden riippuluomen poistaminen jossain terveyslaitoksessa saattaa maksaa 300 euroa. Minä olen ottanut vähään olutta puudutusaineeksi ja saksinut niitä käsidesillä desinvoiduilla Fiskarsin saksilla, jotka ostin kahdallaeurolla kirpputorilta.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Yhden riippuluomen poistaminen jossain terveyslaitoksessa saattaa maksaa 300 euroa. Minä olen ottanut vähään olutta puudutusaineeksi ja saksinut niitä käsidesillä desinvoiduilla Fiskarsin saksilla, jotka ostin kahdallaeurolla kirpputorilta.

Kun tuo on totta, niin ei kait sitä tarvi hävetä?

• Anonyymi00033

Olenkohan keskustellut jo tästä aiheesta? Mutta joka niveltä ja luuta alkaa kolottaa jos yritän laskea kolesterooli arvojani syöden pelkkiä alentajia ja vihanneksia. Jukulauta kun jokaista niveltä kolottaa. Ei tunnu ihmisarvoiselta elämältä se.

• Anonyymi00034

Paskaa elää läpi elämä niiden kautta, jotka ovat kauhuissaan toisten kolesterooliarvoista.

• Anonyymi00036

88:seksiseksi eleli läskiä syöden eräskin ukko, joka koskaan ei käynyt labotoriossa tutkituttamassa veriarvojaan. Huolestuttaa nämä hysteerikot.

• Anonyymi00037

Mummot tungetaan täyteen lääkkeitä, että niitten läsnäolosta yli satavuotiaiksi koko suku pääsisi nauttimaan. Lääketehdas Leiras.

• Anonyymi00038

Suurimmat mestariteokset tähän ikään tullut tehtyä jo tähän ikään. V*ttua kiinnosta enään tässä iässä , jotkin kolesterooli arvot. Parin hullun suvun kanssa oman hulluutensa kanssa itsensä lisäksi tullut elettyä. Niin siinäpä se elämä.

• Anonyymi00039

Tekisi vaan näitten omien mestareittensa keskellä vetää peitto päälle, eikä unestaan herätä koskaan.

• Anonyymi00040

Peitto korville...

• Anonyymi00041

Näille nyt vaan on tärkeämpiä vanhat sekopää mummonsa, kuin omat sairautensa saati sitten diabetes miehensä. Itkettää.

• Anonyymi00042

Typerine juttuineen ovat keskenään hyvinkin suulaita, mutta juttujasi eivät ole edes kuulevinaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      35
      1078
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      848
    3. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      710
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      686
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      193
      547
    6. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      489
    7. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      45
      470
    8. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
      Sinkut
      204
      463
    9. Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä

Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan
      Kuhmo
      6
      437
    10. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      169
      434
    Aihe