DEITTAILETKO ?

Anonyymi-ap

Ennen oli semmosia juttu puhelimia, ne maksoi muutaman markan
onkohan semmosia enään olemassakaan, ja varmaan ne on nykyisin hirmu kallita,

haluis vain semmosta kaveri tyyppistä juttu,

ei missää tapuksessa noita seksi hömpötyksi, niitä ei vanhus jaksa enään kuunelle,

onkoha olemassa kaveri puhelinta, ennen oli, siitä on kyllä jo kymmeniä vuosi,

24

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mites joku myötäilevä AI joka jaksaa jaaritella?

• Anonyymi00003

kuhan ne tekee ihmisen näkösen aikuisen ihmisen siis nuken
        ja siihen sovelletaan teko-äly,
        niin siitähän varsinki lesket saisi uuden juttukaverin,

ei taatusti tulis riitaa mistään samoin kuin oman elävän puolison kanssa,

elämä sujuis todella hyvin,
        jopa tekoälyn ansiosta paremmin kuin normaalissa elämässä,

onkohan kohta ihmisknnan tulevaisuus tuo
        ihmiset ottaa polisokseen tekoälyn ihmisen näköisen nuken puolisokseen
        heh heh heeeeee,

mä voisin ottaaki,, heh eipä tarvis yksin puhua kun tekoäly juttelis kotona ja neuvois vielä kaikessa, heh

• Anonyymi00002

en vielä tnne semmosta teko-älyä, heh sehän voisi jopa korvata ystävän, kn se kuulemma on ihmistä lykkäämpiki,
      ehkä sen kanssa ei eika tulis pitkäksi, mistä semmosen voi hankkia,, ?????

• Anonyymi00004

ei nyky ihmiset uskalla deitailla,
      voi käydä hullusti

• Anonyymi00005

Muistan sen keskustelupuhelimen, ainakin oli 90-luvun loppupuolella. Sinne mentiin ja pystyi juttelemaan joko porukassa tai yhden kanssa. En ihan muista mutta parina iltana sinne yritin, ei se sen kummemmin jatkunut.

• Anonyymi00007

samoin, mutta oli se kuitenki jotenki ihan hauskaa, tavallaan siellä kitenki oikeestikki tuttuja mutta kukaan ei kertonu oikeeta henkilään nimeltään, kaikki keksi jokun nimimerkin,
        kuten aatu tai eetu ym.

• Anonyymi00006

Jokin aika sitten uutisoitiin "Jenkkilässä" jonkun menneen naimisiin tekoälyn kanssa.
      Sen minä jollain tasolla ymmärrän, jos kommunikointi onnistuu. Toisin on se, en ymmärrä "rakkaussuhdetta" nuoren naisen ja Eiffel-tornin kanssa.

Olen jonkin verran tekoälyn kanssa keskustellut. Kovin on kohtelias, jopa huumoriakin. Pyörsi jopa sanansa, kun sai uuden näkökulman.

Kyllä vielä haluan, että kanssani keskustelee oikea ihminen vaikka koneiden välityksellä.

En deittaile. Olisi kyllä mielenkiintoista ja mukavaa vaihtaa ajatuksia jonkun tietyn kanssa. Nyt olen parina päivänä selaillut tätä 80+ palstaa ja jotenkin tämä on muuttunut, voisiko sanoa "sisäänpäin lämpiäväksi".
      Keskustelut ohjaituvat samaan suuntaan, ssmoihin aihepiireihin jne. Ehkä otantani on turhan pieni ja ymmärrän väärin.

• Anonyymi00008

jooo mutta kun niitä eläviä läheisiä ystäviä ei enään ole, niin kyllä ihmisen näköinen ropotti ainaki minulle jo kelpaisi kaveriksi,
        varsinki kun me ropotit ovat jopa ihmistä älykkäämiä kun niihin on pumpattu tietoa valtavat määrät johon ei tavallinen ihminen edes koskaan yllä,
        niitten kanssa ei tulis riitaa eikä erimielisyyksiä ne olis kaverina ja neuvonantajia pikkusen kaisessa,
        mun mielestä ihmisen näkönen teko-äly nukke istua vaikka vieressä samoin kuin oma puoliso aikoinaan kun oli vielä elossa,

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

jooo mutta kun niitä eläviä läheisiä ystäviä ei enään ole, niin kyllä ihmisen näköinen ropotti ainaki minulle jo kelpaisi kaveriksi,
        varsinki kun me ropotit ovat jopa ihmistä älykkäämiä kun niihin on pumpattu tietoa valtavat määrät johon ei tavallinen ihminen edes koskaan yllä,
        niitten kanssa ei tulis riitaa eikä erimielisyyksiä ne olis kaverina ja neuvonantajia pikkusen kaisessa,
        mun mielestä ihmisen näkönen teko-äly nukke istua vaikka vieressä samoin kuin oma puoliso aikoinaan kun oli vielä elossa,

joo ja samalla sen kanssa saisi jutella ihan kaikesta, olishan se tosi hauskaa,

heh heh ei ihme kun ameriikkalainen on mennykki naimisiin tekoälyn kanssa hahahahahhaaa a a aa ahoho ku naurattaa mutta niin varmaan tekisin minäki, en kuitenkaan naimisiin menisi mutta muuten tykkäisin, ja kömpisin sen kainaloon , seksistä ei enään ole väliä, ku siihen ei enään kykenis muutenkaan, mutta rakkaana kaverina se menettelis,

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Olisi semmoinen kyllä kiva. Voisi pukea mieleisekseen. Saisi kyllä olla pehmeähkö, jos vaikka kapsahtaisin kaulaan innostuessani.
        Helppo seuralainen, ei tulisi pyykkiä eikä tekisi tiskejä. Eikä huomauttaisi, jos on nuttu mennyt nurinpäin.
        Heh, tulipa hauskoja ajatuksia.

• Anonyymi00010

Tekoälyn höpöttäjät höpöttää.

Halpoja puhelimia voi ostaa melkein mistä vaan vaikka ruokakaupasta.

• Anonyymi00011

mitä muuta me vanhukset enään halutaa tai kaivataan ku tekoäly korvaa kaiken

tiedonki ehkä paremmin kuin oma poliso elossa ollessaan,,,,

• Anonyymi00012

En ole koskaan ollut tekemisissä tuon deittailu-kulttuurin kanssa. Nuorempana oli kyllä poikaystäviä, ihan liiankin kanssa. Viimeisimpään miesystävään tuli ero n. 19 vuotta sitten. Sen jälkeen halunnut elää yksin. Olen erakko enkä näe penintäkään syytä alkaa jakamaan nyt rauhallista elämääni jonkun toisen kanssa jolla omat tapansa. Pärjään yksin, vielä jotakuinkin hyvin.

• Anonyymi00014

Eiköhän tämä digitalisaatio tuo ikäihmisille myös juttukaverit kotiin.

• Anonyymi00015

Kyllä se yhdeksänkymmen luvun puh-deittailuu oli hauskaa, sanlainen hauskuus pitäisi nytki keksiä, nyt vaan on soluttautunu kaikenlainen rikollisuus kaikkeen ja huijausjutut, silloin oltiin niin viattomia hauskoja höpöttäjiä vain
      ajankuluksi ja kaveruuden kaipuksen takia, siis silloin oli vilpitöntä viatonta höpötystä jolla ei ollu sen kummempaa merkitystä kuin kavereitten kanssa hauskanpitoa,

• Anonyymi00016

Kenen kanssa 80 + deittailisi ?

• Anonyymi00017

jokun samanlaisen juttukaverin kanssa tietenki
        jolla on samanlaiset ajatukset suurinpiirtein,
        jos jutut sujuu niin kyllä jutteleminen on hauskaa, voi sopia tapaamisenki jos kokee sen turvalliseksi, nyky maailmassa kyllä pitää olla varovainen, aina ei ole tuvallista tavata tuntematonta joten juttukaveri pitäisi löytää esm, kirkon piiristä, silloin viranomaisetki tuntis kenekanssa deittailee,

• Anonyymi00018

Enpä jaksaisi lähteä ketään tuntematonta deittailemaan.

• Anonyymi00019

joooo en minäkää,

harmittaa vaan kun kaikki ihan kaikki tärkeät ihmiset kaverit ystävät ovat kollee eikä enään ole yhtään kivaa kaveria jonka kassa voisi jutella niitä näitä kten ennen kaikkien kanssa saattoi noin vain jopa tavatakki, nyt ei ole ketään ,

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

joooo en minäkää,

harmittaa vaan kun kaikki ihan kaikki tärkeät ihmiset kaverit ystävät ovat kollee eikä enään ole yhtään kivaa kaveria jonka kassa voisi jutella niitä näitä kten ennen kaikkien kanssa saattoi noin vain jopa tavatakki, nyt ei ole ketään ,

Sepä se, juttukavereita on valtava ikävä eikä uusia juurikaan ole tarjolla.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sepä se, juttukavereita on valtava ikävä eikä uusia juurikaan ole tarjolla.

mitä me tehtäis että meillä olis jonkinlainen luulo että me ollaan vielä ihmisiä,
        eläviä olentoja,

luultas ettei mietä ole vielä unohdettu yksin kuolemaan , tai yksin kuoleminen onki oikeesti ihan hyvä mutta sen kuoleman ooottaminen on tympäännyttävää
        turhakkeena olemista, ja kaiken huipuksi yksin,

• Anonyymi00024

Ja netissä on aina riskinsäkin. Paljon huijareita, vaarallisiakin. Vedättävät vanhuksiakin, joilla uskovat olevan paljon omaisuutta.

Itse jostain kumman syystä saan edelleenkin mielenkiinnosta osoittavia katseita, tosin kys. miehetkin ovat paljolti vaari-ikäisiä. Ihan huolestun aina kun näen sen tietyn katseen jonkun miehen silmissä. Otan heti pientä "takapakkia".

Yritän näyttää kohtuullisen sievältä, mutten missään isku-tarkoituksessa, vaan ihan vaan ihmiseltä.

Olen jo deittaillut yhden elämän tarpeiksi. En kaipaa enempää.

• Anonyymi00022

Eikö Suomi 24 ole enää Chatti ryhmiä.?

Ennen vanhaan muistan että oli nuorille ja vanhoille.

Sinne vain oli pakko olla nimimerkki, eli rekisterissä kaikki.

Tutut jutteli siellä, tekivät treffejä ja onko sitä Kierjeenvahtojuttuakaan, sinne riitti sähköposti suomi24 llä-

• Anonyymi00023

on se varmaan, joskus olen katsonu, mutta säännöt vaatii niin suurta tunnistautumista, että koen se jopa vaaralliseksi antaa tarkkoja tietoja itsestään,
        silloin ennen riitti jokin nimimekki ja sai jutella ihan kivoja oli juttu tuokiot,
        siellä oli kuitenki oikea ihminen juttukaverina,
        miksi nykyisin on tehty kaikki niin vaikeeksi jopa turvattomaksi, eihän kukaan halua tuntemattoon pitti-avaruuteen antaa tarkoja tietojaan itsestään sehän on vaarallista, voi joutua ryöstetyksi tai hyväksikäytettäväksi,

siihen jä meikäläisen juttu tuokiot
        en anna tarkkoja tietoja henkilökohtaisia tietoja,
        se jos mikä on vaarallista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      68
      7584
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      125
      3002
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      153
      1854
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1689
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      122
      1522
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      171
      1461
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1192
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      879
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      48
      822
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      784
    Aihe