Tähän on tultu. Dacian moottori ei ole hyvä, ei lähellekään.
https://www.youtube.com/results?search_query=dacian+moottori+kolisee
Dacian moottori kolisee
6
226
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Tää on just tätä. Olen varoitellut mutta te Dacia kuskit vaan niskojanne nakkelitte. Ottakaa opiksi. Ei Daciaa vaan Toyota!
- Anonyymi00003
Just toisinpäin. Dacia on edullinen ja yllättää pärjäämällä testeissä ja tilastoissa hyvin.
Aivan kuten Toyota 90-luvulla. Kesti pitkään ennenkuin kuluttajat löysivät Toyotan, Nykyään Toyotaa ei voi halvaksi sanoa, sehän on Mersun hintainen. Lisäksi 90-luvulla saavutettu hyvä luotettavuus ei ole enää kilpailijoiden tasolla.
Noista kahdesta ottaisin koska tahansa Dacian.
- Anonyymi00002
On sulla mies ongelmat. vo ivoi voi
- Anonyymi00007
Dacia miesten ei ole mitään syytä nakella niskojaan ,heillä elämä on tasapainossa,toisin kuin teillä trolleilla joilla ei ole edes autoa ja vielä pitää koettaa puuttua toisten autoiluum...............No ......kateuttahan tuo on vain !!!
- Anonyymi00008
Ainut minkä hyväksyn itselleni joka viittaa vähän Toyotaan on Toyo renkaat mutta autoa en huoli.. Tää on just tätä
- Anonyymi00009
Alkaa Terolla paniikki kasvamaan kun Dacia kasvattaa suosiotaan Euroopassa pikkuhiljaa ja Toyotalla menee alaspäin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401021Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213738- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29522