Jaahas se kello onkin jo Puoli seitsemän aamulla :D mitäs mä nyt teen? Kärsin koko päivän. Se on joka ikinen kerta ollut yhtä kärsimystä.
Unohdin mennä nukkumaan tänä yönä.
6
157
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos sulla ongelmia saada unta niin mene lääkäriin. Onko sinulla stressiä , ahdistustra joka vaikuttaa siihen ettet saa unta?
- Anonyymi00002
Miksi luulet että tulin tänne kun haluan lohdutusta muilta jotka ovat valvoneet koko yön!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi luulet että tulin tänne kun haluan lohdutusta muilta jotka ovat valvoneet koko yön!
Minäkin valvoin melkein koko yön. On aika höntti olo taas. Muutenkin kipeänä vielä kun tein pientä pintaremonttia. Maalaaminenkin on suht raskasta keholle, kun ei ole tottunut sellaiseen. Nyt ois vielä yksi ikävä kotityöt, jota olen vältellyt pitkään. Sitten on kirjoitushommaa ja se vaatii kai skarppia päätä. Ehkä jotain naputtelen ja kirjoitan sitten enemmän kun olen pirteämpi.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitä sä sitten teit yöllä jos unohdit mennä nukkumaan. Jos sulla vaikeuksia unen saannin kanssa niin mene lääkäriin niin saat lääkkeitä unen saantiin. Ei lohduttaminen sun univaikeuksia hoida. Helvetin pelle.
- Anonyymi00004
Miten voi unohtaa mennä nukkumaan ?
Joko sitä vain ei saa unta, tai sitten ei halua nukkua, mutta että unohtaa... - Anonyymi00005
Mä ihmettelen myös sitä että laittaa : D hymiön viestiin. Jos se oikeesti asiasta kärsii niin ei pitäis naurattaa. Pelkkä vitsi koko aloitus. Jo senkin takia että unohtaa mennä nukkumaan. Kertoo vaan ettei kyse ole oikeasta ongelmasta. On ihmisiä jotka oikeesti kärsii univaikeuksista ja sitten on näitä trolleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723362Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211853Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281517- 841401
- 1371048
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64859Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86766Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61697Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51676