Unohdin mennä nukkumaan tänä yönä.

Anonyymi-ap

Jaahas se kello onkin jo Puoli seitsemän aamulla :D mitäs mä nyt teen? Kärsin koko päivän. Se on joka ikinen kerta ollut yhtä kärsimystä.

16

193

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos sulla ongelmia saada unta niin mene lääkäriin. Onko sinulla stressiä , ahdistustra joka vaikuttaa siihen ettet saa unta?

• Anonyymi00002

Miksi luulet että tulin tänne kun haluan lohdutusta muilta jotka ovat valvoneet koko yön!

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Miksi luulet että tulin tänne kun haluan lohdutusta muilta jotka ovat valvoneet koko yön!

Minäkin valvoin melkein koko yön. On aika höntti olo taas. Muutenkin kipeänä vielä kun tein pientä pintaremonttia. Maalaaminenkin on suht raskasta keholle, kun ei ole tottunut sellaiseen. Nyt ois vielä yksi ikävä kotityöt, jota olen vältellyt pitkään. Sitten on kirjoitushommaa ja se vaatii kai skarppia päätä. Ehkä jotain naputtelen ja kirjoitan sitten enemmän kun olen pirteämpi.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mitä sä sitten teit yöllä jos unohdit mennä nukkumaan. Jos sulla vaikeuksia unen saannin kanssa niin mene lääkäriin niin saat lääkkeitä unen saantiin. Ei lohduttaminen sun univaikeuksia hoida. Helvetin pelle.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mitä sä sitten teit yöllä jos unohdit mennä nukkumaan. Jos sulla vaikeuksia unen saannin kanssa niin mene lääkäriin niin saat lääkkeitä unen saantiin. Ei lohduttaminen sun univaikeuksia hoida. Helvetin pelle.

Lääkärit määrää vaan jotain buranaa ja kamomilla teetä. Ei se lääkäri musta ole tunnetasolla kiinnostunut yhtään. Sitä kiinnostaa asiakkaan lompakon paksuus, hanki elämä!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Lääkärit määrää vaan jotain buranaa ja kamomilla teetä. Ei se lääkäri musta ole tunnetasolla kiinnostunut yhtään. Sitä kiinnostaa asiakkaan lompakon paksuus, hanki elämä!

Jos on tunnetason vaikeuksia, eikä jaksa pärjätä elämässään, niin silloin kannattaisi hakeutua psykiatrille, ei millekään Buranaa määräävälle yleislääkärille.
        Psykiatreilta löytyy kyllä pillerit, joilla saa nukuttua. Tosin jotkut nukkuvat niiden kanssa sitten yötäpäivää.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jos on tunnetason vaikeuksia, eikä jaksa pärjätä elämässään, niin silloin kannattaisi hakeutua psykiatrille, ei millekään Buranaa määräävälle yleislääkärille.
        Psykiatreilta löytyy kyllä pillerit, joilla saa nukuttua. Tosin jotkut nukkuvat niiden kanssa sitten yötäpäivää.

Mulla on kunnon lääkitys ollut neljä kuukautta kiitos kysymästä vanha rätti.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mulla on kunnon lääkitys ollut neljä kuukautta kiitos kysymästä vanha rätti.

Kiitos paljon itsellesi. Toivottavasti sinulle tuli nyt parempi olla, kun sait haukuttua.
        Voi hyvin.

• Anonyymi00004

Miten voi unohtaa mennä nukkumaan ?
      Joko sitä vain ei saa unta, tai sitten ei halua nukkua, mutta että unohtaa...

• Anonyymi00014

Adhd? Hyperfokus? Nukkuminen on epämukavaa?

• Anonyymi00005

Mä ihmettelen myös sitä että laittaa : D hymiön viestiin. Jos se oikeesti asiasta kärsii niin ei pitäis naurattaa. Pelkkä vitsi koko aloitus. Jo senkin takia että unohtaa mennä nukkumaan. Kertoo vaan ettei kyse ole oikeasta ongelmasta. On ihmisiä jotka oikeesti kärsii univaikeuksista ja sitten on näitä trolleja.

• Anonyymi00008

Mulle tuli tästä ja niin monesta muustakin keskustelusta semmonen olo että olisi parempi sulkea koko Suomi24 sivusto sen käyttäjiltä ikuisesti. Mä tiedän että jengillä on täällä todella paha olla itsensä kanssa ja pahan olon oksentaminen muiden niskaan helpottaa oloa enemmän kuin terapia mutta ruudun takana on oikea ihminen. Ei botti, ei tekoäly. Ei tunteeton kovalevy vaan ihminen! Mitä Teidän kanssa pitäisi tehdä, ehkä kerätä kännykät ja koneet takavarikkoon? Kiusaaminen on kiusaamista myös netissä se oikeasti satuttaa. Se on rikos, rikot lakia aina kun haukut jotain ihmistä netissä. Sut voidaan haastaa oikeuteen ja joudut maksamaan sakot.

• Anonyymi00010

Haukkuminen ja kiusaaminen ei ole koskaan hyvä juttu, se on typerää.
        Mutta valitettavasti sitä näyttää aina riittävän. Jos haluaa suojella itseään, niin silloin olisi hyvä miettiä seuraako sellaisia palstoja, joissa kommentit saavat oman olon huonoksi.
        Jos muiden huonoa käyttäytymistä ei voi estää, niin omaa toimintaa voi säädellä. On jo jonkinlaista itsesuojeluvaistoa, kun ei tee asioita, jotka voi aiheuttaa ikäviä tunteita.
        Mutta joo, edelleen, kaikenlainen kiusaaminen ja haukkuminen on ala-arvoista toimintaa. Jotkut purkavat sitä kautta omaa pahaa oloaan, vaikka se onkin vääränlainen tapa. Ei se auta kiusaajaakaan.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Haukkuminen ja kiusaaminen ei ole koskaan hyvä juttu, se on typerää.
        Mutta valitettavasti sitä näyttää aina riittävän. Jos haluaa suojella itseään, niin silloin olisi hyvä miettiä seuraako sellaisia palstoja, joissa kommentit saavat oman olon huonoksi.
        Jos muiden huonoa käyttäytymistä ei voi estää, niin omaa toimintaa voi säädellä. On jo jonkinlaista itsesuojeluvaistoa, kun ei tee asioita, jotka voi aiheuttaa ikäviä tunteita.
        Mutta joo, edelleen, kaikenlainen kiusaaminen ja haukkuminen on ala-arvoista toimintaa. Jotkut purkavat sitä kautta omaa pahaa oloaan, vaikka se onkin vääränlainen tapa. Ei se auta kiusaajaakaan.

Eli Sinun juuri sinun mielestäsi kiusaajat saa hallita palstaa? Mitä jos saan Ahdistus kohtauksen joka lähtee pois heti kun avaan jonkun näistä keskustelu palstoista?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Eli Sinun juuri sinun mielestäsi kiusaajat saa hallita palstaa? Mitä jos saan Ahdistus kohtauksen joka lähtee pois heti kun avaan jonkun näistä keskustelu palstoista?

Miksi käänsit kommenttini noin päin ?
        En missään kohtaa väittänyt, että kiusaajilla olisi oikeus hallita palstaa.
        Toki sen ymmärtää, että monet saavat täältä myös apua.
        Älä ota henkilökohtaisesti. Ei ollut tarkoitus loukata sinua millään tavalla.

• Anonyymi00013

Vaihtoehtona pakonomaiselle palstailulle on paniikkikohtaukset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      950
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      828
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      497
      779
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      707
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      644
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      36
      586
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      586
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      480
    Aihe