Kreikkalaiset miehet ?

Fan Club

Onko kokemuksia kreikkalaisista miehistä ? Lomaromansseja ?
Voimmeko keskustella tästä aiheesta ?   

26

7167

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitonen..

      Meillä oli kaverin ja siskon kanssa tällaset pienet "lomaromanssit" Kreetalla. Mun "tyypillä" oli mielessä vaan se yks eli seksi, teki sen harvinaisen selväks :) mutta usko kyllä ei:n, sitte lopulta... Välillä kyllä vähän pelotti ku nuori tyttö oon... Mutta siskon "tyyppi" ei yrittäny mitään, oli tosi hellä ja kiltti ja kaikkee. Ja mun kaverin "tyyppi" sit jotain siitä väliltä, alotti rauhallisesti mut se tietty asia kuitenki päämääränä. Mut se ei sentää yrittäny liikaa. Ne tekstailee vieläkin, muutama viikko tän matkan jälkeen.

      Ne on aika luotettavia ne kreikkalaiset miehet (näin oon kuullu ja kokenu, meillekään ei tyhmyyksiä tehny vaikka millaset mahdollisuudet ois ollu). Tietty jotkut ei-alkuperäset-kreikkalaiset, mustalaiset ja nuoret innokkaat miehet saattaa olla ei-niin-ihania. Tähän kaikki tietty riippuu sitä millasta romanssia oot hakemassa, seksiä vai jotain muuta...

      • marissa

        kreikkalaiset miehet... Ne osaa olla todella ihania ja puhua juuri sitä mitä haluat kuulla :) Seksin suhteen useimmat ovat helliä ja ottavat huomioon myös sinun tarpeesi. He voivat olla kuin unelmia, mutta jos etsit muuta kun lomaromanssia niin joudut pettymään aika pahasti. Monilla heistä voi olla tyttöystävä, tai jopa vaimo ja lapset kotona odottamassa sillä aikaa kun mies hellittelee sinua.. En voi tietenkään sanoa että kaikki on sellasia, mut se että ne pitää useampia muijia samaan aikaa kuuluu vähän niitten luonteeseen, eikä he nää siinä kauheasti väärää. Kaverit usein tietää jos toinen pettää, mutta tyttöystäville ei kerrota!


      • kreetalle ekaa kertaa

        niin eli siis saakos kysyä missä päin kreetaa olitte? ensimmäistä kertaa kun olen sinne menossa. Itse menen Plataniakseen hotellin nimi oli muistaakseni Rebekka.


      • btdt
        marissa kirjoitti:

        kreikkalaiset miehet... Ne osaa olla todella ihania ja puhua juuri sitä mitä haluat kuulla :) Seksin suhteen useimmat ovat helliä ja ottavat huomioon myös sinun tarpeesi. He voivat olla kuin unelmia, mutta jos etsit muuta kun lomaromanssia niin joudut pettymään aika pahasti. Monilla heistä voi olla tyttöystävä, tai jopa vaimo ja lapset kotona odottamassa sillä aikaa kun mies hellittelee sinua.. En voi tietenkään sanoa että kaikki on sellasia, mut se että ne pitää useampia muijia samaan aikaa kuuluu vähän niitten luonteeseen, eikä he nää siinä kauheasti väärää. Kaverit usein tietää jos toinen pettää, mutta tyttöystäville ei kerrota!

        juuh kyllähän ne miehet ovat samanlaisia jokapuolella. Tosin suomalaiset ovat varmasti keskivertoa uskollisempia, kuin esim. ranskalaiset tai kreikkalaiset vastineenssa. Kerran pukki. Aina pukki.


      • vbvvbbvb
        marissa kirjoitti:

        kreikkalaiset miehet... Ne osaa olla todella ihania ja puhua juuri sitä mitä haluat kuulla :) Seksin suhteen useimmat ovat helliä ja ottavat huomioon myös sinun tarpeesi. He voivat olla kuin unelmia, mutta jos etsit muuta kun lomaromanssia niin joudut pettymään aika pahasti. Monilla heistä voi olla tyttöystävä, tai jopa vaimo ja lapset kotona odottamassa sillä aikaa kun mies hellittelee sinua.. En voi tietenkään sanoa että kaikki on sellasia, mut se että ne pitää useampia muijia samaan aikaa kuuluu vähän niitten luonteeseen, eikä he nää siinä kauheasti väärää. Kaverit usein tietää jos toinen pettää, mutta tyttöystäville ei kerrota!

        Seiväsmatkojen Salaisuus

        Juuri kun te luulitte, että seksiturismi on vain likaisten miesten yksinoikeus, tulee Walter de Campin hämmentävä selvitys naisten seiväsmatkoista.

        tässä ei ole puhe matkailusta Kreikan, Italian tai Espanjan huvittelukohteisiin, missä seksiä harrastetaan paljon ja missä naisten ei tarvitse maksaa miehistä.

        Bumsterit

        Leena Anttonen, olen polvillani edessäsi kiitollisuudesta sinua kohtaan, kun suostuit kertomaan minulle rehellisesti ja avoimesti naisten Gambia-kuvioista.

        http://www.city.fi/artikkeli/Seiv%E4smatkojen Salaisuus/1338/


      • Pitääkö näistä
        vbvvbbvb kirjoitti:

        Seiväsmatkojen Salaisuus

        Juuri kun te luulitte, että seksiturismi on vain likaisten miesten yksinoikeus, tulee Walter de Campin hämmentävä selvitys naisten seiväsmatkoista.

        tässä ei ole puhe matkailusta Kreikan, Italian tai Espanjan huvittelukohteisiin, missä seksiä harrastetaan paljon ja missä naisten ei tarvitse maksaa miehistä.

        Bumsterit

        Leena Anttonen, olen polvillani edessäsi kiitollisuudesta sinua kohtaan, kun suostuit kertomaan minulle rehellisesti ja avoimesti naisten Gambia-kuvioista.

        http://www.city.fi/artikkeli/Seiv%E4smatkojen Salaisuus/1338/

        oikein kokemattomille kertoa.

        Kyllä kai nyt suomalaisämmien sikailun voi jokainen todistaa omin silmin kun illoisille seuramatkoille erhtyy lähtemään.


    • Sielujen sympatiaa

      Olen suomalaisen naisen kanssa naimisissa ja olen hakemassa eroa hänestä. Haluaisin tietää, onko Suomessa paikkaa jossa voisi tavata eksoottisia ulkomaisia naisia?

      Tiedosta kiitollinen

      • Justiina

        Miehetkin saavat eksoottisia kokemuksia ainakin Helsingin keskustan menopaikoista. Nämä Sedun paikat ovat ainakin kesäisin täynnä ulkomaalaisia.
        Itärajalla ja Lapissa on kuulema paikkoja, joissa saa ulukomualaista.
        Ja Finnair lentää vähintään kerran vuorokaudessa Thaimaaseen ja Kiinaan, joten ei eksotiikka ole kaukana sinunkaan elämästäsi.

        Olen matkustanut paljon ja ei ne kreikkalaiset nyt niin ihmeellisiä ole, paitsi siis tietysti komeita katsella. Ei kaikki niistäkään, mutta se niiden ajatusmaailma, no joo. Kyllähän suomipoikakin ottaisi ilmaista seksiä toisennäköiseltä naiselta jos saisi, eikö? Ja hyvännäköiset ja -käytöksiset, selvät miehet siinä voivat onnistuakin. Muut ottavat maksullisen, tavalla tai toisella.


      • mea
        Justiina kirjoitti:

        Miehetkin saavat eksoottisia kokemuksia ainakin Helsingin keskustan menopaikoista. Nämä Sedun paikat ovat ainakin kesäisin täynnä ulkomaalaisia.
        Itärajalla ja Lapissa on kuulema paikkoja, joissa saa ulukomualaista.
        Ja Finnair lentää vähintään kerran vuorokaudessa Thaimaaseen ja Kiinaan, joten ei eksotiikka ole kaukana sinunkaan elämästäsi.

        Olen matkustanut paljon ja ei ne kreikkalaiset nyt niin ihmeellisiä ole, paitsi siis tietysti komeita katsella. Ei kaikki niistäkään, mutta se niiden ajatusmaailma, no joo. Kyllähän suomipoikakin ottaisi ilmaista seksiä toisennäköiseltä naiselta jos saisi, eikö? Ja hyvännäköiset ja -käytöksiset, selvät miehet siinä voivat onnistuakin. Muut ottavat maksullisen, tavalla tai toisella.

        täytyy sanoa, että "lomakohteiden kreikkalaiset" ja "muualla kuin lomakohteissa asuvat kreikkalaiset" eroavat toisistaan kuin yö ja päivä!! lomakohteissa asustelevat ovat usein näitä epäluotettavia gigoloja, jotka yrittävät jokaista pohjois-eurooppalaista turistia..kun taas maaseudulla tai muissa kaupungeissa asuvat miehet ovat erittäin kunnioittavia, rehellisiä ja luotettavia! mielestäni noita gigoloja ei voi edes kutsua kreikkalaisiksi, he ovat lähinnä verrattavissa turkkilaisiin miehiin!


      • Sevgi
        mea kirjoitti:

        täytyy sanoa, että "lomakohteiden kreikkalaiset" ja "muualla kuin lomakohteissa asuvat kreikkalaiset" eroavat toisistaan kuin yö ja päivä!! lomakohteissa asustelevat ovat usein näitä epäluotettavia gigoloja, jotka yrittävät jokaista pohjois-eurooppalaista turistia..kun taas maaseudulla tai muissa kaupungeissa asuvat miehet ovat erittäin kunnioittavia, rehellisiä ja luotettavia! mielestäni noita gigoloja ei voi edes kutsua kreikkalaisiksi, he ovat lähinnä verrattavissa turkkilaisiin miehiin!

        Niin, kreikassahan on muitakin kuin gigoloita mutta turkissa ei ole. Näin sinun järjen mukaan kreikkailainen gigolo=kaikki turkkilaiset miehet. Hyvä, logiigiikka measeni.


    • Kreikkalaisen vaimo

      No tämän tytön lomaromanssi johti avioitumiseen 10 vuotta sitten. Eihän siinä kovinkaan usein näin käy mutta meidän kohdalla kävi. No itse asiassa minä tunnen monta kreikkalaisen lomaromanssinsa kanssa avioitunutta.

      • way to go

        onneksi olkoon kreikkalaisen vaimo! Olette yksi niistä jotka vähentävät suomalaisten geneettisiä sairauksia. Suomalaisten miesten ja etenkin naisten (naiset tekevät tätä harvemmin)pitäsi avioitua useammin ulkomaalaisten kanssa ja tehdä lapsia. Olemme ikäväkyllä todella sisäsiittoinen (lue:liian homogeeninen kansa) ja se on monien tutkijoiden mielestä huono asia...


      • rumia naisia
        way to go kirjoitti:

        onneksi olkoon kreikkalaisen vaimo! Olette yksi niistä jotka vähentävät suomalaisten geneettisiä sairauksia. Suomalaisten miesten ja etenkin naisten (naiset tekevät tätä harvemmin)pitäsi avioitua useammin ulkomaalaisten kanssa ja tehdä lapsia. Olemme ikäväkyllä todella sisäsiittoinen (lue:liian homogeeninen kansa) ja se on monien tutkijoiden mielestä huono asia...

        tollasia muumipeikkoja, venäjällä ja ruotsissa ja jopa eestissä naiset on siroja pitkajalkaisia hyvävartaloisia. Mutta suomi on siinä kuin pyllynreikä lyhyitä läntiä lihavia ja rumia kannattaako suomeen tulla onko siellä kauniita naisia


      • Fan Club

        Suhteita on monenlaisia, kaikki kiinnostavia, niin avioliittoon johtavat kuin nekin, jotka eivät johda. Suhteita solmitaan töissä, vapaalla, matkoilla, lomalla, Suomessa, Kreikassa tai kolmansissa maissa. Suhteella tarkoitan kanssakäymistä suomalaisen naisen ja kreikkalaisen miehen välillä. Suhteella on alku ja usein myös loppu.
        Siinä välissä on elämä

        "Älä elä vaisusti,
        älä rakasta laimeasti.
        Syöksy pää edellä elämään.
        Ota riski.
        Siinä voi käydä huonostikin.
        Rakkaudessa käy usein huonosti.
        Mutta mitä sillä väliä.
        Elämä ja kuolema ovat kaksosia.
        Ihmisen täytyy murtautua ulos omasta vankilastaan.
        Astua aurinkoon
        ja hengittää syvään."

        Henry Miller


      • Sekarotuiset
        way to go kirjoitti:

        onneksi olkoon kreikkalaisen vaimo! Olette yksi niistä jotka vähentävät suomalaisten geneettisiä sairauksia. Suomalaisten miesten ja etenkin naisten (naiset tekevät tätä harvemmin)pitäsi avioitua useammin ulkomaalaisten kanssa ja tehdä lapsia. Olemme ikäväkyllä todella sisäsiittoinen (lue:liian homogeeninen kansa) ja se on monien tutkijoiden mielestä huono asia...

        Olen italialaissuomalainen ja vaimoni kreikkalaissuomalainen. Onkohan vaarallinen yhdistelmä kun molempien vanhemmista toinen on suomalainen? Kannattaisiko adoptoida? Ns. psykhopedi?


    • kreikassa

      paljon parempaa, suomalaiset juo ja räyhää typeriä juntteja, ei sivistyneitä, ei osaa edes laittaa ruokaa akat lihavia, kumma kyllä naapureissanne naiset ovat kauniita pitkiä ja hoikkia mutta sumessa rumia, kreikka on todellakin paljon parempi, suomalaiset olette luusereita, jopa tämö palsta todistaa sen ootte ällöttävia paskoja koko sakki

      • Pandora

        Palasin juuri kolmen viikon reissulta Kreikasta ja Italiasta. Lomaromanssimahdollisuuksia olisi ollut vaikka mihin... tavernan ulkomaalainen tarjoilija, hotellin omistajat, kauppias, pizzerian pitäjä, matkatoimiston työntekijä, koruliikkeen myyjä, ulkomaalainen tien kysyjä kadulla... Hyviä kavereita oltiin ja eitä tarjosin muille paitsi tarjoilijalle, joka sanoi, että kerran me vain eletään. Ihan fiksuja kavereita, hyvin palveltiin kun ottaa huomioon, että yksin matkasin. Ei liian tungettelevaista vaikka laivassa Patraksesta Brindisiin tuijotettiin aika tavalla. Toki itselläni on nuorena tyttönä ollut kreikkalaisia lomaromansseja muutamin kappalein, muttei koskaan mitään enempiä harmeja. Yhden ainoan kerran kun löin aikoinaan kreikkalaita miestä, minulle sanottiin, että tuota voit tehdä kotona, mutta et vastaisuudessa täällä.


    • Maiqqu

      Kreikkalaiset miehet tykkäävät panna vain perseeseen.

    • Kreikka-fani

      Olin kesäkuussa kaks viikkoa lomailemassa serkun
      kanssa Kreikassa... Ollaan nuoria neitokaisia mut
      saatiin kulkea suht rauhassa. Tutustuttiin kyl
      muutamaan paikalliseen (tarjoilijoihin ja
      vaatekauppiaisiin), jotka tarjosi ilmaisia juomia
      (alkoholittomia!). Käytiin niiden kanssa discossa
      yms. Ei mitään vakavempaa... Kreikkalaiset miehet
      on tosi kohteliaita, huumorintajuisia ja jotkut
      ehkä vähän ujojakin! Eikä niiden ulkonäössäkään
      ole moittimista... :) Luvattiin niille, et
      tullaan ens kesänä uudestaan ja tavataan!
      Vaihettiin myös meiliosotteet ja numerot. Mä ja
      mun serkku ollaan molemmat sinkkuja eikä ees
      mitenkää etsitty lomaromanssia... Ku se ei ollu
      mitää vakavempaa, siit ei oo mitää haittaakaan!
      Elämä on lyhyt ja uusia ystäviä ei oo koskaan
      liikaa. Varsinkaan kreikkalaisia. :)

    • S.U.S.A.N

      Kreikkalaiset

      • heli 47v

        siinä olet oikeessa peestä ovat sanan mukaisesti..en ymmärrä miksi kreikut haluu aina naida perseceen.


    • Rodos2016

      Kreikkalainen mies odottaa kesää koska silloin pääsee panemaan turisti naisia :)

      • helluski

        Kreekut pienimunaisia, kokemusta on, ei enää kiitos. Perään panijoita, ei kiinnosta. Nykyään heilläkin mahat pömpössä, vaikka useimmat köyhiä kuin kirkon rotat, tosin siellä myös paljon ylipainoisia naisia jotka tupakoivat ketjussa. Tykkään Kreikan saarista ja ruoka hyvää, mutta romansseja paikallisten kanssa en enää halua.


      • Sivustaseurasin

        Kun tulin Rhodoksen lentoasemalle, oli kreikkalainen mustatukka siellä hyvästelemässä ja pussailemassa suomityttöä.Saman miehen näin lomani aikana useasti taas pussailevan intohimoisesti jossan pubissa, ja tietenkin jotain suomityttöä. Melkein olis pitäny mennä sanoon tytölle, et älä mee halpaan.


    • NÄinOn40

      Mennä halpaan? Kaikkihan riippuu siitä että molemmilla on hyvä olla keskenään edes tuon viikon ajan joten antakaa palaa. Viikon ajan kun saa hellyyttä, romantiikkaa ja nätin kumppanin niin sillä jaksaa taas pitkälle. Näillä miehillä kun on todella ainutlaatuinen kyky olla "läsnä" ja rakastaa aidosti juuri tätä yhtä kohdettaan 100 %sti juuri tämän yhden päivän tai viikon. Joskus juttu vie pidemmällekin, elinikäiseen kumppanuuteen asti.

    • kikolo

      Miksi mulle vittuillaan sitten suomessa,kun teen samaa.Minä olen aina läsnä ja 100% rakastaja ja ystävä päivän tai vaikka viikon.Rakastuminen sitten pilaa hyvän homman ja naiset suuttuvat.Miksi hyvää ei voi kierrittää vaan heti vaaditaan omaksi.Suomalaiset naiset ovat ahneita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2730
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      209
      1753
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1465
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1221
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      943
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      826
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe