Kuulehan Mies

Anonyymi-ap

Tiedätkö mille just nyt vähän huvittuneena nauran? 😜😂🤭
P.s oot söpö

40

583

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lappeenrantalaisten supistelevs sanavarasto; söpö = sörkkii sähköpostia

• Anonyymi00003

Sehän kuuluu suomalaiseen huumoriin; kun joku jää vuodeksi paikoilleen, nauramaan toisen surkeaa kohtaloa kun toinen paahtaa samaan aikaan maailmanympäri matkallaan. Juuri siksi meillä on ollut uuno turhapurot ja muut.

• Anonyymi00006

Ei se ollut pahaa ja ivallista naurua. Ihan huumoria vaan. Eikä liity isoihin elämän kuvioihin. En naura toisten epäonnistumisille.
        Ihan vain pientä kuittailua, puolin ja toisin 😉😘

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei se ollut pahaa ja ivallista naurua. Ihan huumoria vaan. Eikä liity isoihin elämän kuvioihin. En naura toisten epäonnistumisille.

Sovitte selvästi hyvin toisillenne, molemmat harrastaa kuittailua ja naureskelua toisten selän takana. M-mies ainakin suolaa kaikki työkaverinsa mennen tullen ja palatessa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kallis nauru lienee paljon naurajalle samantekevää.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No en todellakaan minäkään naura, enkä edes epäonnistu vaan suurmenestys, en ymmärrä miten sellaisesta voi saada ivallista naurua aikaan. Pitää olla varmaan vähän niinku, olen suomalainen.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00006 kirjoitti:

"Sinä kuitti. MinäTuplat". :D
        -sivusta

• Anonyymi00033
        Anonyymi00023 kirjoitti:

"Sinä kuitti. MinäTuplat". :D
        -sivusta

Jep, kuitattu :D

• Anonyymi00037
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Sovitte selvästi hyvin toisillenne, molemmat harrastaa kuittailua ja naureskelua toisten selän takana. M-mies ainakin suolaa kaikki työkaverinsa mennen tullen ja palatessa.

Mistäs ajattelit, että on M mies?

• Anonyymi00042
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Hetkinen...Selän takana mitä? Onko tämä selän takana ja roustaamista? Taidat olla nyt väärällä palstalla bitch...

• Anonyymi00004

Ois pitäny kiivetä syliin

• Anonyymi00007

Syli on vielä vapaa.
        Ap

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Syli on vielä vapaa.
        Ap

Koukkus jäi Braunissa kiinni jo. ;)
        -sivu

• Anonyymi00016
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Syli on vielä vapaa.
        Ap

Uhhhh

• Anonyymi00008

kuulehan herpes-vanhus...

• Anonyymi00012

"Kotka-Rankin kelakyyti; Hussista suoraa Hesarille. "pii paa paremmaks". ;)
        -sivusta

• Anonyymi00009

ole jo hiljaa senkin sukupuoli-hweerpes-mummweli

• Anonyymi00018

pidä sivulan toope somali pääs kiinni............

• Anonyymi00039
        Anonyymi00018 kirjoitti:

pidä sivulan toope somali pääs kiinni............

Kiva, että aloitus on saanu kaikki kevät-kekkulit hereille ja aktivoitumista 😆, ei jumaleissön.
        Ap

• Anonyymi00017

Hyvä, että jotakuta naurattaa.

• Anonyymi00040

No anteeksi. En millään pahalla 😔
        Ap

• Anonyymi00019

Minulla on suuri kunnia ja velvollisuus viettää elämääni näin vittuuliHei, ihanien ihmisten seurassa. Hei! Ehkä voimme nostaa maljan ikuiselle ystävyydelle, kippis (lasi tyhjäksi ettei tyrkynmyrkky jää lasin pohjalle)

• Anonyymi00020

Cheers! Ja suosittelen olemaan päästämättä niitä enää ikinä kotiis. -sivu

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Cheers! Ja suosittelen olemaan päästämättä niitä enää ikinä kotiis. -sivu

Niin, ei minun tarvitse edes miettiä tuollaista. Siellä on automaattisesti pirunnyrkki odottamassa; ilmaislehtien jakelu kielletty.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Niin, ei minun tarvitse edes miettiä tuollaista. Siellä on automaattisesti pirunnyrkki odottamassa; ilmaislehtien jakelu kielletty.

Sä oot se viinapiru täsmälääkkeines "Tänne ei pääse ulkopuoliset" Päihdevaihteenhoitaja, joka itte Koukkuunokkana kuvittelee hallinnoivansa pakkaa jos toistakin. Kuis kulkee, noin niiku OMASTA Mielestä? ;)

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sä oot se viinapiru täsmälääkkeines "Tänne ei pääse ulkopuoliset" Päihdevaihteenhoitaja, joka itte Koukkuunokkana kuvittelee hallinnoivansa pakkaa jos toistakin. Kuis kulkee, noin niiku OMASTA Mielestä? ;)

Täällä olen oppinut jotain ihmeellistä. Olen tottunut oikeesti elämässäni lahjakkaisiin ihmisiin. Ehkä minun on myönnettävä, että myös sellainen on luovaa lahjakkuutta, jossa mennään niin totaalisesti metsään, ettei oikeastaan yksikään sana osu, saati ajatus. Tietenkin, joku voisi sanoa "ohi", mutta mistä ohi kun ei olla samalla planeetallakaan tuossa ajatuksenjuoksussa.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Täällä olen oppinut jotain ihmeellistä. Olen tottunut oikeesti elämässäni lahjakkaisiin ihmisiin. Ehkä minun on myönnettävä, että myös sellainen on luovaa lahjakkuutta, jossa mennään niin totaalisesti metsään, ettei oikeastaan yksikään sana osu, saati ajatus. Tietenkin, joku voisi sanoa "ohi", mutta mistä ohi kun ei olla samalla planeetallakaan tuossa ajatuksenjuoksussa.

Sä kattosit jo 80-luvulla metsään. Ja valtion firaabeleista ku on kyse, ni varmaan ymmärrät, mihin sun pitkospuut on älliäs viemässä. Kiristykseskään ei suo auta, toksiikastas puhumattaka. ;)
        -1.Otis//surrur

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Sä kattosit jo 80-luvulla metsään. Ja valtion firaabeleista ku on kyse, ni varmaan ymmärrät, mihin sun pitkospuut on älliäs viemässä. Kiristykseskään ei suo auta, toksiikastas puhumattaka. ;)
        -1.Otis//surrur

Sinä iloinen ystäväni. Voisin viedä sinut kahville. Tilaisin puoli kuppia kahvia sinulle, loput kupista voisit täyttää taskustasi löytyvällä pussukalla.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Joo, minä mietin pöytää ja kaikenmaailman kanaset elämää suurempia keissejä. Varmaan pelkäävät menettävänsä miehen.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Sinä iloinen ystäväni. Voisin viedä sinut kahville. Tilaisin puoli kuppia kahvia sinulle, loput kupista voisit täyttää taskustasi löytyvällä pussukalla.

Miten sun implanttis mun taskuuni on päätyny? Mä en naikkosiin koske, pitkällä tikullakaan.
        Loisi sinä kuppeines lipputangossa, niiku tähänkin asti. ;)

• Anonyymi00048
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Joo, minä mietin pöytää ja kaikenmaailman kanaset elämää suurempia keissejä. Varmaan pelkäävät menettävänsä miehen.

Voit sitte miettiä sitäkin, miks femman tuotteesta velotettiin kybä. En valitellut perään, ku meni kuitenki hyvään, ja mulle tärkeeseen tarkotukseen. ;)

• Anonyymi00025

M nainen on ihana hyvät viikonloput sinulle lentoisin suudelmin ja halein. Toivottavasti pian irl

• Anonyymi00041

😘

• Anonyymi00026

Mitä sä tuijotit? 😳

• Anonyymi00034

Sua. Oot söpö 😍

• Anonyymi00028

!!!

• Anonyymi00029

Ei mitään hajua?

• Anonyymi00030

olet lukenut eräät tietyt hänen lähettämät sähköpostit ?

• Anonyymi00044

Viesti poistettu jo kolme kertaa.
        Mitä niissä oli?

• Anonyymi00047

Hyvä jos sain sinut hyvälle päälle 😆

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      193
      5147
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      37
      4537
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      11
      3171
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      263
      3092
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      160
      3021
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      54
      2578
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27