Tiedätkö mille just nyt vähän huvittuneena nauran? 😜😂🤭
P.s oot söpö
Kuulehan Mies
40
583
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lappeenrantalaisten supistelevs sanavarasto; söpö = sörkkii sähköpostia
- Anonyymi00003
Sehän kuuluu suomalaiseen huumoriin; kun joku jää vuodeksi paikoilleen, nauramaan toisen surkeaa kohtaloa kun toinen paahtaa samaan aikaan maailmanympäri matkallaan. Juuri siksi meillä on ollut uuno turhapurot ja muut.
- Anonyymi00006
Ei se ollut pahaa ja ivallista naurua. Ihan huumoria vaan. Eikä liity isoihin elämän kuvioihin. En naura toisten epäonnistumisille.
Ihan vain pientä kuittailua, puolin ja toisin 😉😘 - Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei se ollut pahaa ja ivallista naurua. Ihan huumoria vaan. Eikä liity isoihin elämän kuvioihin. En naura toisten epäonnistumisille.
Ihan vain pientä kuittailua, puolin ja toisin 😉😘Sovitte selvästi hyvin toisillenne, molemmat harrastaa kuittailua ja naureskelua toisten selän takana. M-mies ainakin suolaa kaikki työkaverinsa mennen tullen ja palatessa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ihan vain pientä kuittailua, puolin ja toisin 😉😘Kallis nauru lienee paljon naurajalle samantekevää.
- Anonyymi00022
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ihan vain pientä kuittailua, puolin ja toisin 😉😘No en todellakaan minäkään naura, enkä edes epäonnistu vaan suurmenestys, en ymmärrä miten sellaisesta voi saada ivallista naurua aikaan. Pitää olla varmaan vähän niinku, olen suomalainen.
- Anonyymi00023
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ihan vain pientä kuittailua, puolin ja toisin 😉😘"Sinä kuitti. MinäTuplat". :D
-sivusta - Anonyymi00033
Anonyymi00023 kirjoitti:
"Sinä kuitti. MinäTuplat". :D
-sivustaJep, kuitattu :D
- Anonyymi00037
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sovitte selvästi hyvin toisillenne, molemmat harrastaa kuittailua ja naureskelua toisten selän takana. M-mies ainakin suolaa kaikki työkaverinsa mennen tullen ja palatessa.
Mistäs ajattelit, että on M mies?
- Anonyymi00042
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sovitte selvästi hyvin toisillenne, molemmat harrastaa kuittailua ja naureskelua toisten selän takana. M-mies ainakin suolaa kaikki työkaverinsa mennen tullen ja palatessa.
Hetkinen...Selän takana mitä? Onko tämä selän takana ja roustaamista? Taidat olla nyt väärällä palstalla bitch...
- Anonyymi00004
Ois pitäny kiivetä syliin
- Anonyymi00007
Syli on vielä vapaa.
Ap - Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Syli on vielä vapaa.
ApKoukkus jäi Braunissa kiinni jo. ;)
-sivu - Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Syli on vielä vapaa.
ApUhhhh
- Anonyymi00008
kuulehan herpes-vanhus...
- Anonyymi00012
"Kotka-Rankin kelakyyti; Hussista suoraa Hesarille. "pii paa paremmaks". ;)
-sivusta
- Anonyymi00009
ole jo hiljaa senkin sukupuoli-hweerpes-mummweli
- Anonyymi00018
pidä sivulan toope somali pääs kiinni............
- Anonyymi00039
Anonyymi00018 kirjoitti:
pidä sivulan toope somali pääs kiinni............
Kiva, että aloitus on saanu kaikki kevät-kekkulit hereille ja aktivoitumista 😆, ei jumaleissön.
Ap
- Anonyymi00017
Hyvä, että jotakuta naurattaa.
- Anonyymi00040
No anteeksi. En millään pahalla 😔
Ap
- Anonyymi00019
Minulla on suuri kunnia ja velvollisuus viettää elämääni näin vittuuliHei, ihanien ihmisten seurassa. Hei! Ehkä voimme nostaa maljan ikuiselle ystävyydelle, kippis (lasi tyhjäksi ettei tyrkynmyrkky jää lasin pohjalle)
- Anonyymi00020
Cheers! Ja suosittelen olemaan päästämättä niitä enää ikinä kotiis. -sivu
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Cheers! Ja suosittelen olemaan päästämättä niitä enää ikinä kotiis. -sivu
Niin, ei minun tarvitse edes miettiä tuollaista. Siellä on automaattisesti pirunnyrkki odottamassa; ilmaislehtien jakelu kielletty.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niin, ei minun tarvitse edes miettiä tuollaista. Siellä on automaattisesti pirunnyrkki odottamassa; ilmaislehtien jakelu kielletty.
Sä oot se viinapiru täsmälääkkeines "Tänne ei pääse ulkopuoliset" Päihdevaihteenhoitaja, joka itte Koukkuunokkana kuvittelee hallinnoivansa pakkaa jos toistakin. Kuis kulkee, noin niiku OMASTA Mielestä? ;)
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sä oot se viinapiru täsmälääkkeines "Tänne ei pääse ulkopuoliset" Päihdevaihteenhoitaja, joka itte Koukkuunokkana kuvittelee hallinnoivansa pakkaa jos toistakin. Kuis kulkee, noin niiku OMASTA Mielestä? ;)
Täällä olen oppinut jotain ihmeellistä. Olen tottunut oikeesti elämässäni lahjakkaisiin ihmisiin. Ehkä minun on myönnettävä, että myös sellainen on luovaa lahjakkuutta, jossa mennään niin totaalisesti metsään, ettei oikeastaan yksikään sana osu, saati ajatus. Tietenkin, joku voisi sanoa "ohi", mutta mistä ohi kun ei olla samalla planeetallakaan tuossa ajatuksenjuoksussa.
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Täällä olen oppinut jotain ihmeellistä. Olen tottunut oikeesti elämässäni lahjakkaisiin ihmisiin. Ehkä minun on myönnettävä, että myös sellainen on luovaa lahjakkuutta, jossa mennään niin totaalisesti metsään, ettei oikeastaan yksikään sana osu, saati ajatus. Tietenkin, joku voisi sanoa "ohi", mutta mistä ohi kun ei olla samalla planeetallakaan tuossa ajatuksenjuoksussa.
Sä kattosit jo 80-luvulla metsään. Ja valtion firaabeleista ku on kyse, ni varmaan ymmärrät, mihin sun pitkospuut on älliäs viemässä. Kiristykseskään ei suo auta, toksiikastas puhumattaka. ;)
-1.Otis//surrur - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sä kattosit jo 80-luvulla metsään. Ja valtion firaabeleista ku on kyse, ni varmaan ymmärrät, mihin sun pitkospuut on älliäs viemässä. Kiristykseskään ei suo auta, toksiikastas puhumattaka. ;)
-1.Otis//surrurSinä iloinen ystäväni. Voisin viedä sinut kahville. Tilaisin puoli kuppia kahvia sinulle, loput kupista voisit täyttää taskustasi löytyvällä pussukalla.
- Anonyymi00043
Anonyymi00027 kirjoitti:
Joo, minä mietin pöytää ja kaikenmaailman kanaset elämää suurempia keissejä. Varmaan pelkäävät menettävänsä miehen.
- Anonyymi00045
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sinä iloinen ystäväni. Voisin viedä sinut kahville. Tilaisin puoli kuppia kahvia sinulle, loput kupista voisit täyttää taskustasi löytyvällä pussukalla.
Miten sun implanttis mun taskuuni on päätyny? Mä en naikkosiin koske, pitkällä tikullakaan.
Loisi sinä kuppeines lipputangossa, niiku tähänkin asti. ;) - Anonyymi00048
Anonyymi00043 kirjoitti:
Joo, minä mietin pöytää ja kaikenmaailman kanaset elämää suurempia keissejä. Varmaan pelkäävät menettävänsä miehen.
Voit sitte miettiä sitäkin, miks femman tuotteesta velotettiin kybä. En valitellut perään, ku meni kuitenki hyvään, ja mulle tärkeeseen tarkotukseen. ;)
- Anonyymi00025
M nainen on ihana hyvät viikonloput sinulle lentoisin suudelmin ja halein. Toivottavasti pian irl
- Anonyymi00041
😘
- Anonyymi00026
Mitä sä tuijotit? 😳
- Anonyymi00034
Sua. Oot söpö 😍
- Anonyymi00028
!!!
- Anonyymi00029
Ei mitään hajua?
- Anonyymi00030
olet lukenut eräät tietyt hänen lähettämät sähköpostit ?
- Anonyymi00044
Viesti poistettu jo kolme kertaa.
Mitä niissä oli?
- Anonyymi00047
Hyvä jos sain sinut hyvälle päälle 😆
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1935147Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,374537Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699113171Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2633092Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1603021- 542578
- 271949
- 561903
- 841896
- 241829