Olisin etsimässä kameraa, jossa saisi olla tarkka kuvanlaatu, hyvä zoomi ja nopea.Kamera tulisi eläinten kuvaukseen, jossa saa olla nopea että sää hyviä kuvia! Hinta ei kumminkaan saisi nousta ihan pilviin.. :) ehkä joku 200- 300 euroa. ^^ Toki muitakin merkkejä saa ehdotella.
Kiitos jo etukäteen!
Olympus kameraa hakemassa.
4
1378
Vastaukset 4
- c-770
ja hintaa n.350e tietämillä...
- KPy
Mju Mini:n hinta näyttää olevan 250 tietämisssä netissä.
www.vertaa.fi
On todennäköisesti ihan ok näppäilykamerana.- KPy
Siis lue koko juttu. Jos haet nopeaa Olympusta eläinkuvaukseen tuolla hinnalla, niin vaihtoehto on OM-1 tai kenties halvempi kymppi ja siihen aluksi lyhyt zoomi. Paketti jää esim MR. Kamerassa kolmen sadan pintaan.
http://www.digipartner.com/mr3/
- 10x
Olisin kenties myymässä kameraani järkkärin tieltä pois. Olympus c-750 Ultra zoom. 4 Mpix (hyvänlaatusia kuvia), valovoimanen optiikka, 10x optinen zoom. Alkuperäistavaroiden lisäksi paketissa myös Lowepron kameralaukku, 128Mt- ja 512Mt -xD-muistikortit. Ota yhteyttä ja tee tarjous [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052257
- 1011641
- 1141083
- 110990
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.71892- 54755
- 65727
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si42702- 31649
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78634