Oletko koskaan tavannut Lieksassa sellaista oikein rehellistä miestä?
Sellaista jonka jokainen sana on totta ja häneen voi luottaa kuin vuoreen?
Sellaista jonka kertomia asioita ei kerta kaikkiaan kannata, eikä voikaan epäillä ja kyseenalaistaa?
Minä olen tavannut! Hänen nimensä on Tökis, jota ilkeä, valehteleva ja salaileva Jatkis haukkuu Törkyturvaksi, koska Tökis kertoo totuuksia Jatkiksen Jamalin salaisuuksista.
Hienoa että Lieksassa on luotettava, rehellinen ja suoraselkäinen Tökis!
Rehellisyys
9
141
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tökiksen rehellisyys on esimerkillistä. Joskus naapuri saattaa sanoa että luitko semmosta mitä oli Lieksan lehdessä. Minä sanon naapurille että älä usko kaikkea mitä kirjoitetaan kysy Tökikseltä.👆
- Anonyymi00002
Muistan Tökiksen jo peruskoulusta ei silloinkaan pystynyt valehtelemaan. Kerran ope huusi kuka prkl väänsi tortun opettajan pöydälle Tökis huusi minä se olin pakko oli olla rehellinen
- Anonyymi00003
Toista se on jatkiksella kun kaikesta valehtelee ja yrittää laittaa rehellisen tökiksen syyksi.
- Anonyymi00004
Minä olen nähnyt Lieksassa oikein viisaita miehiä! Ei sen puoleen; melko mahdotonta sellaisia olisikin olla näkemättä! Suuri osa heistä kirjoittaa tälle palstalle! https://www.youtube.com/watch?v=v8Qsn_PAtdY
- Anonyymi00006
Tökis aloittaa kysymällä ja jatkaa vastauksilla joissa kehuu itseään. Sehän on mielenterveys potilas. Keväällähän potilailla yleensä heittää enemmän päässä. Kuten on nähty tökiksen kohdallakin.
- Anonyymi00007
No niin! Siinä sen nyt kaikki näette! Jatkishan on ihan vainoharhainen hullu, näkee Tökiksiä joka nurkassa!
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
No niin! Siinä sen nyt kaikki näette! Jatkishan on ihan vainoharhainen hullu, näkee Tökiksiä joka nurkassa!
Vainoharhainen olet itse. Sinähän mielenterveys potilas vannot ja vakuutat jamalin ihmemaailmaa todeksi. Joten kumpi meistä on hullu? Vahva veikkaukseni on tökis
- Anonyymi00008
Uskon mieluummin törkyturpaa kuin aina huutavaa ja kiukkuavaa jatkista.
Läheltä seuranneena vannon kaikki tökiksen puheet tosiksi.
T: Parrakas aitonainen jonne- Anonyymi00010
Tökis taas kertoo suvustaan siitä oli juttua jokujuttu taaksepäin. Ja kertoo jotta on jo 3tai4 sukupolvea mielenterveys potila. Selaatte taksepäin siellä tökis kertoo ihan yksin siitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331451Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69113541000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.431023- 1051018
- 68825
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117795Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56789- 42786
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.60696- 29675