Heti tuli niin mukava fiilis hänestä, kun ihmiset kertoivat hänestä minulle. Pieni mielenkiinto heräsi häntä kohtaan ja sitten menin ihastumaan mielikuvaani hänestä. Mietin paljon mihin hänessä oikein olen ihastunut, mutta en löytänyt yhtä syytä, vaan totesin että olen ihastunut häneen. Ihmiseen.
Ja odotan innolla että saamme tavata toisemme. Siinä hetkessä voin unohtaa kaiken tämän ajattelun ja keskittyä vain hänen katseesensa, äänensä, sanoihinsa ja hetkeen yhteiseen.
En tiedä hänestä paljoa mitään, mutta mikään ei vedä mieltäni matalaksi. Se että olen saanut haaveilla hänestä on minulle kallis Jumalan lahja. Ihan miten asiat onkaan kun hänet saan tuntea, olkoon suhteessa tai lapsia, ihan miten vain on hänestä muovautunut sellainen persoona, sellainen sielu joka saa minut nytkin hymyilemään. Sitten jos hän on vapaa niin luulen että päädymme yhdessä elämään yhteiseen.
Kiitos Jumala. Minun on niin paljon parempi olla, kun vain tiedän, että sinä olet.
Kiinnostava nainen
23
362
Vastaukset
- Anonyymi00001
”Heti tuli niin mukava fiilis hänestä, kun ihmiset kertoivat hänestä minulle.”
juorukerho :)- Anonyymi00002
Juorut on minusta negatiivisia. Neutraalin informaation jakaminen yhteisössä on taas positiivista. Kiitos hänelle, joka naisesta minulle kertoi. Ilman häntä olisin tosi surullinen nyt.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Juorut on minusta negatiivisia. Neutraalin informaation jakaminen yhteisössä on taas positiivista. Kiitos hänelle, joka naisesta minulle kertoi. Ilman häntä olisin tosi surullinen nyt.
Ei vaan tuo on ääliömäistä
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei vaan tuo on ääliömäistä
Ja miten niin?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja miten niin?
informaation jakaminen yhteisössä. vttu mitä pskaa :D
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
informaation jakaminen yhteisössä. vttu mitä pskaa :D
Eikä sulla ole ystäviä tai kavereita?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eikä sulla ole ystäviä tai kavereita?
Noup
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Noup
Eikö ketään kenen kanssa höpötellä?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikö ketään kenen kanssa höpötellä?
Noup
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
Noup
No myö palstalla höpötellään! 😊
- Anonyymi00008
Sana kiinnostava on jo turn off. -sivu
- Anonyymi00010
Etkö ole kiinnostunut mistään?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Etkö ole kiinnostunut mistään?
Se on ollut varmaa jo kauan, etten halua olla missään tekemisissä tietyn paljon nuoremman henkilön kanssa koskaan! Katselen vain niitä suunnilleen ikäsiäni miehiä ja toivon löytäväni yhden suunnilleen ikäiseni miehen ystäväkseni! Lopettakaa siitä paljon nuoremmasta kirjoittaminen, tunnen pelkästään inhoa häntä kohtaan! Oli väärin aloittaa projkekti minulta mitään kysymättä, enkä edes ymmärtänyt moneen vuoteen sitä, mikä projektin tarkoitus edes oli ja siksi voin todella huonosti!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se on ollut varmaa jo kauan, etten halua olla missään tekemisissä tietyn paljon nuoremman henkilön kanssa koskaan! Katselen vain niitä suunnilleen ikäsiäni miehiä ja toivon löytäväni yhden suunnilleen ikäiseni miehen ystäväkseni! Lopettakaa siitä paljon nuoremmasta kirjoittaminen, tunnen pelkästään inhoa häntä kohtaan! Oli väärin aloittaa projkekti minulta mitään kysymättä, enkä edes ymmärtänyt moneen vuoteen sitä, mikä projektin tarkoitus edes oli ja siksi voin todella huonosti!
Ensimmäiset monet vuodet olin täysin pallo hukassa, koska en ymmärtänyt mitään siitä, mitä minulle vieraat ihmiset yrittivät kertoa!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ensimmäiset monet vuodet olin täysin pallo hukassa, koska en ymmärtänyt mitään siitä, mitä minulle vieraat ihmiset yrittivät kertoa!
Kuka kuvitteli tekevänsä hyvän teon minulle, projekti on aina saanut minut voimaan huonosti, alusta tähän päivään asti, kun huomaan kautta rantain esittämistä tai kertomista! En koskaan tule pitämään sellaisesta tavasta kertoa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuka kuvitteli tekevänsä hyvän teon minulle, projekti on aina saanut minut voimaan huonosti, alusta tähän päivään asti, kun huomaan kautta rantain esittämistä tai kertomista! En koskaan tule pitämään sellaisesta tavasta kertoa.
Stressi on ollut lähes joka päiväistä kautta rantain kertomisen takia!
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Joo mulla sama.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Stressi on ollut lähes joka päiväistä kautta rantain kertomisen takia!
En voi sietää tiettyä paljon nuorempaa henkilöä!
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
En voi sietää tiettyä paljon nuorempaa henkilöä!
Haluan vain ne korvaukset, jonka summa minulle kerrottiin jokin aika sitten.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
ahaa
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jotka menetin ilman lupaa aloitetun projektin takia! En ymmärtänyt mitään siitä mitä minulle kerrottiin, enkä ymmärtänyt mitään siitä keneen liittyi se kautta rantain kerominen minulle rakkaassa työpaikassa! Puolet ajasta oli minulla täyttä hepreaa projektiin liittyen siksi muutotkin!
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jotka menetin ilman lupaa aloitetun projektin takia! En ymmärtänyt mitään siitä mitä minulle kerrottiin, enkä ymmärtänyt mitään siitä keneen liittyi se kautta rantain kerominen minulle rakkaassa työpaikassa! Puolet ajasta oli minulla täyttä hepreaa projektiin liittyen siksi muutotkin!
En jaksa sitä enää yhtään missään, en millään tavalla esitettynä! Ja se on täysin varmaa, etten koskaan halua olla missään tekemisissä tietyn oman lapseni ikäisen kanssa!
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
En jaksa sitä enää yhtään missään, en millään tavalla esitettynä! Ja se on täysin varmaa, etten koskaan halua olla missään tekemisissä tietyn oman lapseni ikäisen kanssa!
Lopettakaa projekti, tai muuten voin yhä huonommin! En jaksa kohta enää edes elää, jos minulle tyrkytetään sellaista ihmistä elämääni, jota todella inhoan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1845052Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,244453Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2573034Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432922- 522531
- 271939
- 541853
- 771814
- 221787