Hyvää yötä J-nainen

Anonyymi-ap

Kevättä kohti ja sinua kohti. ❤️😎

T-mies

47

474

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvää yötä T-mies. En kyllä tiedä sua mutta ehkä.vielä joskus tunnemme.

• Anonyymi00003

Sitä minäkin toivon. Ja oot niin oikeassa... ❤️

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Sitä minäkin toivon. Ja oot niin oikeassa... ❤️

Missä asiassa? Oletko Teemu? Tarmo? Kuka?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Siitä ettet tiedä mua. Toivottavasti kohtaamme ja sitten kaikki selviää. 😎

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Siitä ettet tiedä mua. Toivottavasti kohtaamme ja sitten kaikki selviää. 😎

Sitä mi äkin toivon 😊

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sitä mi äkin toivon 😊

Oot mulle tärkee ja ethän sitä voi varmaan tietää, mutta elämä on vain paljon parempaa kun sain tietää sinusta. Mietin vaan että miltä sinusta nämä sanani tuntuu, sillä varmaan aika hassu ajatus tämä.

Uskon Jumalan johdatukseen tässä. Sen haluan jo sanoa jo nyt, että kiitos ihana nainen! ❤️

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Oot mulle tärkee ja ethän sitä voi varmaan tietää, mutta elämä on vain paljon parempaa kun sain tietää sinusta. Mietin vaan että miltä sinusta nämä sanani tuntuu, sillä varmaan aika hassu ajatus tämä.

Uskon Jumalan johdatukseen tässä. Sen haluan jo sanoa jo nyt, että kiitos ihana nainen! ❤️

En voi tietää, koska en tunne sua. Sanasi lämmittävät minua. Että elämäsi on paljon parempaa kun sait tietää minusta. Minäkin uskon Jumalan johdatukseen! Oletko siis uskon miehiä?!! Se on minulle tärkeä asia. Ai jo nyt.... ja .lten voin olla ihana kun et tunne mua? Kiitos sinulle että annoit toivoa rakkaudesta minulle!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En voi tietää, koska en tunne sua. Sanasi lämmittävät minua. Että elämäsi on paljon parempaa kun sait tietää minusta. Minäkin uskon Jumalan johdatukseen! Oletko siis uskon miehiä?!! Se on minulle tärkeä asia. Ai jo nyt.... ja .lten voin olla ihana kun et tunne mua? Kiitos sinulle että annoit toivoa rakkaudesta minulle!

Ja sydän sulle ❤️
        Tule jo mun elämään!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Carl Jungilta kysyttiin, että uskooko hän Jumalaan? Hän vastasi hyvin: "En oikeastaan usko, vaan tiedän Hänen olevan." Ja olen samoilla linjoilla, ei uskon yksin, vaan tiedon.

Ja mitä tapahtuikaan, niin olen alkanut rakastaa itseäni enemmän ja pitämään kehostani. Monesta asiasta miten olet minua herättänyt mainitsen nyt sen, että kun olen saanut sinut naisen tietää, niin olen myös itsestäni miehen saanut tietää.

Monia asioita tapahtunut parempaan. Olet tullut uniinikin. Ja kaikki tunne mitä olen tähän asti kokenut on niin aitoa, että siksi tämä kiitollisuus.

Ja ihana olet, tiedän sen. Olen nähnyt sinussa itseäni ja oppinut rakastamaan asioita, joita olen ihmetellyt.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ja sydän sulle ❤️
        Tule jo mun elämään!

Sydän sulle❤️
        Kun katsot ympärillesi, niin ehkä voit huomata jo minut. Näkemällä näet.😊

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Carl Jungilta kysyttiin, että uskooko hän Jumalaan? Hän vastasi hyvin: "En oikeastaan usko, vaan tiedän Hänen olevan." Ja olen samoilla linjoilla, ei uskon yksin, vaan tiedon.

Ja mitä tapahtuikaan, niin olen alkanut rakastaa itseäni enemmän ja pitämään kehostani. Monesta asiasta miten olet minua herättänyt mainitsen nyt sen, että kun olen saanut sinut naisen tietää, niin olen myös itsestäni miehen saanut tietää.

Monia asioita tapahtunut parempaan. Olet tullut uniinikin. Ja kaikki tunne mitä olen tähän asti kokenut on niin aitoa, että siksi tämä kiitollisuus.

Ja ihana olet, tiedän sen. Olen nähnyt sinussa itseäni ja oppinut rakastamaan asioita, joita olen ihmetellyt.

Valaisit iltani ja yöni. Kiitos siitä sinulle. Usko ja tieto, juuri niin.

En ihan ymmärrä miten olet minut tullut tietämään. Näillä palstoillako vaan... aivan huikean mahtavaa mitä kirjoitat. En tiedä tunnetko minut oikeasti vai leikisti, mutta ehkä, ehkä olet se.. se, hän! Se oikea! Tutustutaan, eikö vaan?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Valaisit iltani ja yöni. Kiitos siitä sinulle. Usko ja tieto, juuri niin.

En ihan ymmärrä miten olet minut tullut tietämään. Näillä palstoillako vaan... aivan huikean mahtavaa mitä kirjoitat. En tiedä tunnetko minut oikeasti vai leikisti, mutta ehkä, ehkä olet se.. se, hän! Se oikea! Tutustutaan, eikö vaan?

Mulla on teorioita mitä tässä nyt on, mutta parempi todeta että kaikki hyvä tulee aina Jumalalta. Ja että ei pidä omaan ymmärrykseen vaan luottaa, vaan antaa Jumalan johdattaa, sillä Hän on oikeassa.

Ja se miten sinusta alunperin sain kuulla on tarina, jonka kerron vaan sinulle itsellesi jos Luoja suo. Niin paljon asioita muitakin, joista uskon että tiedät paremmin kuin minä, ja tämä kaikki on vahvistanut tunnetta minussa sinusta.

Ja en voi väittää tuntevani sinua, mutta tämä kaikki mitä olen saanut on vain hyvää ja siksi vedät puoleesi. Tutustutaan? Kyllä! ❤️

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mulla on teorioita mitä tässä nyt on, mutta parempi todeta että kaikki hyvä tulee aina Jumalalta. Ja että ei pidä omaan ymmärrykseen vaan luottaa, vaan antaa Jumalan johdattaa, sillä Hän on oikeassa.

Ja se miten sinusta alunperin sain kuulla on tarina, jonka kerron vaan sinulle itsellesi jos Luoja suo. Niin paljon asioita muitakin, joista uskon että tiedät paremmin kuin minä, ja tämä kaikki on vahvistanut tunnetta minussa sinusta.

Ja en voi väittää tuntevani sinua, mutta tämä kaikki mitä olen saanut on vain hyvää ja siksi vedät puoleesi. Tutustutaan? Kyllä! ❤️

Niin se tulee. Hänessä on kaikki.

Olen ajatellut, että minusta puhutaan vain pahaa. Olen niin väsynyt siihen ajatukseen.

On todella virkistävää kuulla, että joku ajattelee minusta hyvää ja puhuu hyvää. Se on uutta minulle.

Kyllä haluan tutustua ja olen utelias tietämään mistä olet kuullut minusta. Olettaen, että tämä ei ole jotain mielikuvituksen tuotetta tms. Ja haluan tutustua sinuun. ❤️

Mitä.tiedät minusta? Nimen, puhelinnumeron? Osoitteen?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Olen ajatellut, että minusta puhutaan vain pahaa. Olen niin väsynyt siihen ajatukseen.

On todella virkistävää kuulla, että joku ajattelee minusta hyvää ja puhuu hyvää. Se on uutta minulle.

Kyllä haluan tutustua ja olen utelias tietämään mistä olet kuullut minusta. Olettaen, että tämä ei ole jotain mielikuvituksen tuotetta tms. Ja haluan tutustua sinuun. ❤️

Tiedän nimesi, mutta en osoitetta tai puhelinnumeroa. Ne ovat sellaisia asioita jotka ovat mielestäni yksityisiä ja hyvä niin, sillä olen sitä mieltä että vain sinä voit antaa numerosi ja kertoa osoitteesi. Ja vaikka jotain tietäisin, niin se pysyy salassa ja kenellekään en kerro mitä tietäisin.

Tavallaan ymmärrän sinua ja uskon kyllä, että ei ole helppoa olla sinä. En halua nyt kylvää pahoja sanoja millä ihmiset toisiaan kohtelee, koska se vetää huomiotamme niihin. Mutta en kiellä asioista kertomasta tai puhumasta minulle, sillä minä haluan sinun kertovan sinua koskettavista asioista. Olla läsnä aina ja tukena, sillä asioiden sanottaminen on myös keino hallita ja ymmärtää ilmiöitä.

Ja sen haluan nyt sanoa, että elä stressaa minusta. Siitä ettet vastaisi tai nukahtaisit tässä yössä, kun kirjoittelemme. Kun en yhtään tiedä miten rankka päivä on takanasi ollut.

Minusta on ihana että olet Jumalan tytär. ❤️

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ja myönnän olen ottanut tänään. Otan harvoin ja nyt on se päivä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ja myönnän olen ottanut tänään. Otan harvoin ja nyt on se päivä.

Uskon sen, ja senkin että on kivuliasta välillä, toivottavasti ei jatkuvaan. Näen asioita, ja siksi uskon että tarvitsemme toisiamme todellakin. ❤️

• Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tiedän nimesi, mutta en osoitetta tai puhelinnumeroa. Ne ovat sellaisia asioita jotka ovat mielestäni yksityisiä ja hyvä niin, sillä olen sitä mieltä että vain sinä voit antaa numerosi ja kertoa osoitteesi. Ja vaikka jotain tietäisin, niin se pysyy salassa ja kenellekään en kerro mitä tietäisin.

Tavallaan ymmärrän sinua ja uskon kyllä, että ei ole helppoa olla sinä. En halua nyt kylvää pahoja sanoja millä ihmiset toisiaan kohtelee, koska se vetää huomiotamme niihin. Mutta en kiellä asioista kertomasta tai puhumasta minulle, sillä minä haluan sinun kertovan sinua koskettavista asioista. Olla läsnä aina ja tukena, sillä asioiden sanottaminen on myös keino hallita ja ymmärtää ilmiöitä.

Ja sen haluan nyt sanoa, että elä stressaa minusta. Siitä ettet vastaisi tai nukahtaisit tässä yössä, kun kirjoittelemme. Kun en yhtään tiedä miten rankka päivä on takanasi ollut.

Minusta on ihana että olet Jumalan tytär. ❤️

Olet enkelini! Mistä tupsahdit elämääni? On ollut aika rankka päivä. Kiitos lohdun sanoistasi, alkaa itkettää. On niin monenlaisia ihmisiä maailmassa.

Sinä olet hyvä ❤️.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Olet enkelini! Mistä tupsahdit elämääni? On ollut aika rankka päivä. Kiitos lohdun sanoistasi, alkaa itkettää. On niin monenlaisia ihmisiä maailmassa.

Sinä olet hyvä ❤️.

Olen kanssapalvelijasi Jumalan edessä, ja Hänhän minut on tähänkin ohjannut kirjoittamaan. Täydellä sydämellä, hyvällä tahdolla ja inhimillisyydellä, niinkuin Hänkin minua.

Pidän sua sylissäni ja pidän lämpimänä. Se on nyt parasta mitä voin mielessäni maailmaan luoda ❤️

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Olen kanssapalvelijasi Jumalan edessä, ja Hänhän minut on tähänkin ohjannut kirjoittamaan. Täydellä sydämellä, hyvällä tahdolla ja inhimillisyydellä, niinkuin Hänkin minua.

Pidän sua sylissäni ja pidän lämpimänä. Se on nyt parasta mitä voin mielessäni maailmaan luoda ❤️

Olet sairas stalkkeri,vainooja etkä usko suoraa puhetta mitä sulle sanotaan.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Olet sairas stalkkeri,vainooja etkä usko suoraa puhetta mitä sulle sanotaan.

En tunnista itseäni noista syytöksistä.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

En tunnista itseäni noista syytöksistä.

No et varmaankaan kun olet ihan pimeä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kiitos ❤️
        Ei se ole jatkuvaa. Arvelin, että olet näkijä. En tiedä mihin tarvitset minua. Itse olen tarvinnut näkijöitä paljonkin. Olen niin hukassa. Minulle ei ole sitä lahjaa annettu. Eikä varmaan annetakaan. Jonkin sortin rämäpääkin olen etten osaa pysähtyä kuuntelemaan. Minulle kerran ihan huudettiin korvaan eräs asia. Se meni perille kun olin unen rajamailla :)

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

No et varmaankaan kun olet ihan pimeä.

Pimeys katsoo sinua peilistä. Uskallatko katsoa?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Kiitos ❤️
        Ei se ole jatkuvaa. Arvelin, että olet näkijä. En tiedä mihin tarvitset minua. Itse olen tarvinnut näkijöitä paljonkin. Olen niin hukassa. Minulle ei ole sitä lahjaa annettu. Eikä varmaan annetakaan. Jonkin sortin rämäpääkin olen etten osaa pysähtyä kuuntelemaan. Minulle kerran ihan huudettiin korvaan eräs asia. Se meni perille kun olin unen rajamailla :)

Näen silmilläni liian paljon, mutta siitä on hyötyäkin kun ihmisiä autan. Ymmärrän myös sen, ettei nykytiede osaa selittää asioita rakentavasti ja niin, että se lisäisi hyvinvointia.

Siksi mietinkin miten voit? Nämä on kyllä sellaisia asioita joista voimme puhua vain kasvotusten, jos Luoja suo...

Luotetaan siis täysin Häneen ja siihen, että minkä pitää tapahtua, tapahtuukin. Kaikki Herran haltuun ❤️

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Näen silmilläni liian paljon, mutta siitä on hyötyäkin kun ihmisiä autan. Ymmärrän myös sen, ettei nykytiede osaa selittää asioita rakentavasti ja niin, että se lisäisi hyvinvointia.

Siksi mietinkin miten voit? Nämä on kyllä sellaisia asioita joista voimme puhua vain kasvotusten, jos Luoja suo...

Luotetaan siis täysin Häneen ja siihen, että minkä pitää tapahtua, tapahtuukin. Kaikki Herran haltuun ❤️

Teen yleensä kaikkeni, että voisin hyvin. Liikun, syön luontaistuotteita, pidän päiväkirjaa jne. Nyt oli stressiä kotiin liittyen ja siksi kai jäi liikkuminen vähäksi aikaa ja sorruin juomaankin. Olen väsyttänyt itseni ja käyn välillä ylikierroksilla, tai hermosto käy. Pitäisi nukkua kunnolla.

Kasvotusten... se mua vähän pelottaa. Käyn juuri elämääni läpi kirjallisesti ja haluan uskoa, että olen sen jälkeen vahvempi ja valmiimpi kohtaamaan kasvotusten kenet tahansa on tarkoitus kohdata. Erakkovuosia takana paljon. Voiko tämän jättää nyt Herran haltuun? ❤️

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Teen yleensä kaikkeni, että voisin hyvin. Liikun, syön luontaistuotteita, pidän päiväkirjaa jne. Nyt oli stressiä kotiin liittyen ja siksi kai jäi liikkuminen vähäksi aikaa ja sorruin juomaankin. Olen väsyttänyt itseni ja käyn välillä ylikierroksilla, tai hermosto käy. Pitäisi nukkua kunnolla.

Kasvotusten... se mua vähän pelottaa. Käyn juuri elämääni läpi kirjallisesti ja haluan uskoa, että olen sen jälkeen vahvempi ja valmiimpi kohtaamaan kasvotusten kenet tahansa on tarkoitus kohdata. Erakkovuosia takana paljon. Voiko tämän jättää nyt Herran haltuun? ❤️

Kyllä. Pidä huoli itsestäsi ja muista että Jumala käy edelläsi jokaisena hetkenä. Hän ohjaa ja pitää kaiken kunnossa. Luota Häneen❤️

Minä kuntoilen ja käyn unille. Kohtaamme ajallaan jos Jumala niin tahtoo. Hyvää yötä ja kauniita unia.

T. T-mies

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Kyllä. Pidä huoli itsestäsi ja muista että Jumala käy edelläsi jokaisena hetkenä. Hän ohjaa ja pitää kaiken kunnossa. Luota Häneen❤️

Minä kuntoilen ja käyn unille. Kohtaamme ajallaan jos Jumala niin tahtoo. Hyvää yötä ja kauniita unia.

T. T-mies

Luotan Häneen ❤️

Toivottavasti kohtaamme. Hyvää yötä ja kauniita unia. Olen onnellinen.

T. J- nainen

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

T

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

T

Kertoisit lisää itsestäsi. Tiedänkö sinut jotain kautta?

• Anonyymi00002

Et kiinnosta ollenkaan.

• Anonyymi00009

Ei minuakaan kiinnosta tippaakaan yksikään paljon nuorempi henkilö!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei minuakaan kiinnosta tippaakaan yksikään paljon nuorempi henkilö!

Mua kiinnostaa paljon nuorempi mies ei mikään harmaa pää.

• Anonyymi00004

Kesä on masentavaa aikaa, terassit kutsuis, mut ei pääse

• Anonyymi00007

Kyllä ne kukkaniittyt ja järvenrannat on kesällä parhaat. Mielestäni😎🌞🏞

• Anonyymi00005

"Taksi, poliisi ja nainen...". -sivu

• Anonyymi00014

Mikä tämä yhtälö on? Mene nyt jo lääkäriin. Olet ihan sairas tyyppi.

• Anonyymi00008

Öitä

• Anonyymi00010

hyvää yötä vedlka-PAPPAAINEN

• Anonyymi00015

xD.mm

• Anonyymi00024

Hyvää yötä rakas Ari-Pekka. Kuuntelen mielelläni hyvää lauluasi ja musiikkia. Jn

• Anonyymi00027

Kuka ari-pekka?

• Anonyymi00039

Onnea J ja H

• Anonyymi00041

Viime yönä näin taas unta että olin kanssasi siellä. Hyvää yötä.

• Anonyymi00043

Olen uneksija. Tiedän niin vähän todellisesta elämästä, etten voi vastustaa sellaisten hetkien elämää uudelleen unissani, sillä olen kokenut sellaisia ​​hetkiä hyvin harvoin. Aion nähdä unta sinusta koko yön, koko viikon, koko vuoden.

• Anonyymi00046
      UUSI

Hah hah ja vielä kerran hah narsisti nainen mene nuualle ei mu kiinnosta

• Anonyymi00047
        UUSI

Oletko aloittaja?

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Oletko aloittaja?

On varmaankin. Ihan sekaisin koko tyyppi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      731
    Aihe