Se, että miksi näin on, ihmetyttää minua.
Eikö rakennuksesta ole pidetty aasianmukaista huolta?
Lisää tiloja ei ehkä tarvittane, vai trvitaanko sittenkin, en ole asiantuntija?
Lainausmäärät eivät taida ole olleet nousussa?
Mutta eniten minua kiinnosti uutinen, että joku haluaa kirjaston siihen Porin "pilvenpiirtäjään" Iso Linnankadun ja Mikonkadun kulmaan. Siis en edes ymmärtänyt sitä,oliko kyse vain väistötilasta, vai ihan kokonaan siihen?
Sanokaa nyt viisaammat tässä asiassa, siis tässä asiassa viisaammat, miten se on, miten olisi kirjaston kanssa toimittava, kun jotakin kuitenkin on kai tehtävä joskus!
Kirjasto on korjauskunnossa
6
143
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aasianmukainen huolto Iso-Linnankadulla trve vaan, vrheet tänään liikan tehtyjä ei mene läpi.
- Anonyymi00002
Sama homma kuin uimahallin kanssa kävi.
1.Väitetään että yhyy ei voi enää käyttää on liian vanha
2.Väitetään korjauksen maksavan enemmän kuin uuden rakentaminen
3.Tuhotaan vanha, veronmaksajien rahoilla rakennetaan uusi ja rakentaja rikastuu
4.Vapaamuurarifirma käärii isot massit taskuun
5.Paljastuu että vanhan korjaaminen olisikin ollut puolta halvempaa kuin uuden rakentaminen.
6.Kukaan ei välitä, asia hyssytellään ja katsotaan uutta kohdetta jolla voidaan saada hyvävelijärjestelmässä kaverille hiukan massia tilille ja sitä kautta itselle saunaillassa ruskea kirjekuori täynnä rahaa.
Kirjastossa ei ole mitään sellaista vikaa etteikö voisi korjata. Kansallisomaisuuden eli energialaitoksen myynnistä saadut miljoonat vain polttelevat kovasti tilillä kun ne ovat väärällä tilillä ja pitäisi saada ne omalle tilille.- Anonyymi00005
Noinhan se taitaaa olla.
Nykyisen kirjastorakennuksen purkaminen kerrostalojen tieltä ja uuden rakentaminen lienevät suunnittelijoille, purkajille, rakentajille ym. asiasta hyötyville ( muiden muassa myös jotkin asiasta päättävät?) taloudllisesti viisaampi vaihtoehto?
- Anonyymi00003
Tässä on todellisuus todistanut että se vanha uimahalli oli aika kamala ja nyt siinä on yhtä kamala vankila tilalla. On se hyvä ettei sitä vanhaa korjattu vaikka sitä mieltä olin itsekin. Kyllä tämä uusi on hyvä.
Toivottavasti siinä ja kirjastorakennuksessa ei vedetä rahaa välistä. Ainakaan ihan tolkuttomasti tai edes paljoa.- Anonyymi00006
Ainahan veronkaksajien rahoilla tehtävissä rakennushankkeissa vedetään rahaa välistä suuntaan jos toiseenkin?
Uimahalliprojektista aikanaan olen täysin samaa mieltä, koska olihan se vanha kuitenkin liian pieni ja lisäksi osittain kahdessa kerroksessa (olivathan ne pukuhuoneet, kassa ja kahvio toisessa kerroksessa, johon oli pitkiä rappuja pitkin kiivettävä sisään tultaessa, vai muistanko väärin?)
Minulla on vielä joitakin aika selviä muistikuvia siitä, kun 1971 tammikuussa uimahallin avautuessa siellä ensimmäisiä kertoja tuli käytyä. Olihan se hieno paikka, taisi olla kaksi saunaa kuumempi ja vähemmän kuuma ja pesupaikat olivat sellaisissa pyöreissä pisteissä,, joissa yksityisyys oli paremmin taattu kuin nykyisessä uimahallissa). Hieman vanhempana 1980- ja 1990 - luvulla tuli siellä kunto-uintia harrastettua jonkin verran. Vesijuoksua (vesikävely ja koirauinti joillakin) ei vielä ollut silloin keksitty, mutta kai sitäkin siellä ennen hallin purkamista 2011 harrastettiin? Nyt olen viime vuodet sitä uudessa uimahallissa satunnaisesti harrastanut.
2011 avatun uuden uimahallin ensi käynneistäkin on joitakin, mutta ei niin selviä
- Anonyymi00004
Kirjasto oli mielenkiintoinen kohde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715