Nykyään vuosia eron jälkeen olen huomannut hamstraavani ruokaa. Olen nyt hyvässä taloudellisessa tilanteessa. Toki asunto on siisti,mutta kymmeniä paketteja ja pusseja ruokaa(säilyviä toki) ja pakastin täynnä....Säilykkeitä vaikka kuinka. Ja ostan lisää ja lisää ehtimättä kuluttaa entisiä. Onhan tässä asunnossa tilaa,mutta olen huolestunut miten en osaa rajoittaa ostamista.
Elin vuosia narsistin alistamana avioliitossa jossa elimme nälässä
6
236
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi ostat pussiruokaa ja säilykkeitä?
- Anonyymi00002
Älä koskaan mene kauppaan nälkäisenä. Nälkä panee ostamaan yli tarpeen.
- Anonyymi00003
Minua alistaa tälläkin hetkellä narsistin uhri
- Anonyymi00004
Tälläseen ihmisen romuttamiseen perustuu narsistin mielihyvä, mistään muusta kun ei nauti.
Siksi narsistit ovat työpaikoilla niitä suurimpia pomoille valittajia ja kyttääjiä.- Anonyymi00005
Taidat olla itse narsisti, kun noin hyvin tiedät, mistä narsisti nauttii.
- Anonyymi00006
Ymmärrän hyvin,olimme myös nuoria ja rahattomia ja nälkä oli kova ja rahaa ei ollut.Muistan vieläkin sen tunteen ja epätoivon. Tällä hetkellä arvostan ruokaa ja sitä tulee ostettua vähän liikaakin vaikka ruoka on kovasti kallistunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291669Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11526Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321411
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321224Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet541144- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51904