Minua. Niin vähän luotan suhun. Ja vähättelet. Alatko ymmärtää? Tuhoat mielenterveyttäni.
En voi ikinä olettaa että et petä
38
452
Vastaukset
- Anonyymi00001
En missään nimessä mies pettäisi! Miksi niin ajattelet?
- Anonyymi00002
Jos olisin rakkaan kanssa, niin miksi tuollaiselle olisi tarvetta...
- Anonyymi00003
Eihän me olla seurusteltu vuosiin. Ei mun toiminta oo pettämistä.. sen ku tajuaisit
- Anonyymi00005
On se. Sittenhän annat luvan mullekkin pettää?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
No sähän panet joka ilta muiden kaa. Miks mun tekemiset nii kiinnostaa?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No sähän panet joka ilta muiden kaa. Miks mun tekemiset nii kiinnostaa?
En.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja me ei olla seurusteltu ikuisuuksiin nii saahan sitä sinkkuna tehdä mitä lystää.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja me ei olla seurusteltu ikuisuuksiin nii saahan sitä sinkkuna tehdä mitä lystää.
Selvä.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Selvä.
Toisilleen tuntemattomat väittelee saavatko pettää toisiaan, on hurjaa :)
- Anonyymi00004
En ole nykyistäkään kumppania pettänyt, niin mitenköhän kuvittelet, että pettäisin sinua? Ei kovin loogista.
- Anonyymi00006
ei mua jaksa kiinnostaa turha olit
- Anonyymi00009
Niinhän pettäjälle aina käy. Kun itse on petturi, tietää ettei voi luottaa edes itseensä. Mutta tiedätkös, mua ei pelota tommonen, en ole koskaan pettänyt ketään!
- Anonyymi00011
Mene T naiselle kuten kaikki muutkin backstreet pojat niin mieli virkistyy.
- Anonyymi00016UUSI
Niinkö? Missä sellainen T nainen on missä mieli virkistyy?👀😄
- Anonyymi00017UUSI
Voisihan sitä mennäkin, nyt kun vihdoin päässyt siitä eroon🫢❤️
- Anonyymi00018UUSI
Kerro edes yksi jonka kanssa T on säätänyt jotain!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi00023UUSI
Sinäkö saapas tätä pskaa levitätkin. Alkaa menemään, tai siis mennyt jo, sen verran sairaaksi että saattaa mennä myös astetta vakavammaksi. Paha virhe.
- Anonyymi00012
Vika on korviesi välissä, aina ollut.
- Anonyymi00014
Pökylä voi pudota pönttöön
- Anonyymi00015
Niin eihän koskaan tiedä mitä tekisin sun kanssa.
- Anonyymi00019UUSI
Tätä hän ei tiedä. Mulla pysyy housut jalassa sen verran tiukasti, että edellisestä kerrasta on jo useita vuosia.
Paljon kauemmin, kuin meidän edellisestä näkemisestä.- Anonyymi00021UUSI
Sama😅
- Anonyymi00020UUSI
Jos olisimme suhteessa en pettäisi häntä koskaan. Hän vaikuttaa mustasukkaiselta ja omistushaluiselta, en silti pelkää häntä. Luotan häneen, vaikka hän ei uskalla luottaa minuun.
- Anonyymi00025UUSI
Hieman kuullostaa siltä et olet esimerkillinen ihminen suhteen toisena osapuolena.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Hieman kuullostaa siltä et olet esimerkillinen ihminen suhteen toisena osapuolena.
Jatkan kommenttiani. Kommentoin toista kommenttia, mutta se poistettiin, joten en tarkoittanut ylempää kommenttia.
- Anonyymi00022UUSI
En käsitä miten joku voi pettää toista jos on alettu seurustelemaan, menty kihloihin tai avioliittoon, miten voi esim joku mies pettää naisen.
Minä en ikinä vois niin tehdä, enkä ole tehnytkään. Kun olen valintani tehnyt niin sillä mennään.
Jos naisessa on huonoja puolia niin täytyy muistaa ne hyvät puolet ja itsessänikin on mitä huonoja puolia.
Mies 58 - Anonyymi00027UUSI
Kaikista eniten pettämistä pelkää pettäjät itse.
- Anonyymi00029UUSI
Totta. Näinhän se nimenomaan on, joten koettakaa kerätä itsenne ja keskittyvää siihen minkä parhaiten osaatte, eli naisten haukkumiseen. Voittanee sänkytaidot mennen tullen........pistepiste.
Ja muistakaa jatkaa samalla polulla. - Anonyymi00032UUSI
Ihanko tosi?
- Anonyymi00028UUSI
Kieltämättä pelkäisin, että mies pettäisi. Minulla on huono itsetunto, kontrolloin ja olen huolissani kaikista asioista. Minkälaisen reaktion saikaan aikaan, kun tajusin, että minua on petetty. Poskiani pisteli, sydän hakkasi. Adrenaliini nostatti vihan tunteen. Onneksi tajusin kanavoida asiat oikein. Itsereflektointi on hyvä työkalu. Terveyden vaaliminen on kaikista tärkeintä.
- Anonyymi00030UUSI
jos pyörii sängyssä nukkuessa oikein voimakkaasyi kuin joku Formula 1 auto...
- Anonyymi00031UUSI
Kyllä tekee gutaa saada välillä vierasta!
- Anonyymi00033UUSI
Mene sitten menojasi
- Anonyymi00034UUSI
Hyvän itsetunnon omaava ei tarvitse naista mihinkään.
- Anonyymi00035UUSI
No jos sille linjalle lähtee 😂
- Anonyymi00036UUSI
Osaan me senkin pitää olla hyvä syy että niin teen joten kehorraisin katsomaan peiliin jos mua tarkoitat
- Anonyymi00037UUSI
Et sinäkään kauhean hyvää tehnyt mielenterveydelleni loppuviimein. Muistelepa vähän, miten vastuuttomasti käyttäydyit.
- Anonyymi00039UUSI
Ei se helpille tunnu kun joutuu tähän pisteeseen. Mieluummin olisi yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708