Miten pääsen yli näistä raastavista ihastumisen tunteista? Hän on ajatuksissani ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla. Pakkomielle. Tätä on jatkunut tämän vuoden ajan. Kohde ei kuitenkaan tunne minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan, koska minuun ei voi kukaan ihastua eikä rakastua.
Pitäisikö minun nostaa kytkintä ja vaihtaa maisemaa, hankkia elämä, mennä terapiaan...vai mitä tekisin? Itsari ei tule kysymykseen, niin "hullu" en kuitenkaan ole.
Kysyn neuvoa!
12
359
Vastaukset
- Anonyymi00001
Terapia voisi olla hyvä. Mutta oletko valmis kohtaamaan itsesi? Miksi koet niin, miten koet? Terapiaan ei mennä puhumaan ihastuksesta, vaan kohtaamaan itsensä. Tosin tuo ihastuksen tunne osoittaa sinulle, missä kohtaa sinulla on haavoja. Lapsuuteen joutuu menemään ja selvittämään lapsuudenperheen dynamiikkaa. Kaikki se, vaikuttaa tämän päivän valintoihin.
- Anonyymi00002
Terapia varsinkin miehille on pelkkää sontaa.
Istua siellä höpöttämässä samaa asiaa uudestaan ja uudestaan, sitten kaivetaan lisää jotain esille.
No terapeutit saa töitä kun luodaan näitä "ongelmia".
"Tosin tuo ihastuksen tunne osoittaa sinulle, missä kohtaa sinulla on haavoja. Lapsuuteen joutuu menemään ja selvittämään lapsuudenperheen dynamiikkaa. Kaikki se, vaikuttaa tämän päivän valintoihin."
ABSOLUUTTISTA hevonsontaa. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Terapia varsinkin miehille on pelkkää sontaa.
Istua siellä höpöttämässä samaa asiaa uudestaan ja uudestaan, sitten kaivetaan lisää jotain esille.
No terapeutit saa töitä kun luodaan näitä "ongelmia".
"Tosin tuo ihastuksen tunne osoittaa sinulle, missä kohtaa sinulla on haavoja. Lapsuuteen joutuu menemään ja selvittämään lapsuudenperheen dynamiikkaa. Kaikki se, vaikuttaa tämän päivän valintoihin."
ABSOLUUTTISTA hevonsontaa.Tässä hyvä ikkuna siihen, miksi miehet voivat niin hlvetin huonosti. Totaalinen introspektion puute.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tässä hyvä ikkuna siihen, miksi miehet voivat niin hlvetin huonosti. Totaalinen introspektion puute.
Päinvastoin, introspektiolla pääsee siihen pisteeseen ettei sinne hyödyttömään terapiaan tarvitse mennä.
Mutta te psykohöpötädit ja tytöt kuvittelette että miehen ongelmat esimerkiksi ratkeavat höpöttämällä kuukausikaupalla tai vuosikaupalla jostain lapsuuden suhteista.
Sama koskee myös naisia, joissa heidän ihan normaaliin elämään kuuluvista "ongelmista" kehitetään jotain isoja kehitystarinoita jotta saadaan terapeutille käyntikertoja.
Olet helvetin typerä koska sinulle on syötetty tämä tarina psykoterapeuttien hyödyistä joka on suoraan amerikkalaista kaupallista paskaa ja sen jälkeen kun sen kyseenalaistaa niin annetaan ymmärtää että juuri sen syystä ajattelen näin.
Luodaan siis käsittämättömän ajatuslooppi jossa lopulta olet SINÄ ITSE häviäjänä.
Olen käynyt terapiassa, josta ei ollut mitään apua.
Miehet tarvitsevat esimerkiksi toimintaa, reiluutta, oikeudenmukaisuutta ja RATKAISUJA, eivät mitään höpöhöpöä tunteista tai siitä että mitenkäs me saataisiin sinut nyt hetkeksi unohtamaan että se nainen oli täysi huara ja luottamaan näihin muihin huaramaisiin naisiin. Ehkä se ongelma on lapsuudessasi kun et luota huariin.
Lapsellista hevonsontaa.
- Anonyymi00005
Olen tämän viestiketjun aloittaja. Mies.
😀- Anonyymi00006
Ei vaikuta miehen aloitukselta, oletko varma että olet mies? Ehkä kannattaa käydä jonkun kanssa juttelemassa tuosta miehisyydestä, nykyään on olemassa siihen ratkaisuja.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei vaikuta miehen aloitukselta, oletko varma että olet mies? Ehkä kannattaa käydä jonkun kanssa juttelemassa tuosta miehisyydestä, nykyään on olemassa siihen ratkaisuja.
Olen varma. En ole syntynyt väärään sukupuoleen, ehkä kuitenkin tässä tapauksessa väärään sukupolveen.
Mies voi myös olla tunteellinen ja herkkä. Kaikkien ei tarvitse eikä pidä olla ns äijiä.
- Anonyymi00008
Keittiöpsykologin neuvo: Sinun pitäisi kuvata nykyistä tilannettasi tarkemmin, sekä myös menneisyyttäsi. Aloituksen perusteella on mahdotonta antaa päteviä 😀 neuvoja. Yksi ratkaisu olisi siinä, että vaihdat maisemaa.
- Anonyymi00009
Kuningas alkoholi auttaa unohtamaan.
- Anonyymi00010UUSI
Et mitenkään kärsit tuosta lopun elämäsi kun olet hänelle ilkeä ollut ja kadut sitä
- Anonyymi00011UUSI
No koitappa miettiä
- Anonyymi00012UUSI
Oletko kysynyt kohteeltasi suoraan? Sanon tämän koska itse naisena en näytä helposti ensiksi kiinnostusta vaan ole niissä asioissa hieman ujo vaikka muutoin ei välttämättä ujoa kuvaa minusta saa. Hieman samaa olen kokenut että miehellä ei varmaan kiinnosta etenkään sen takia kun en näytä mitään kovin merkittävää. Kohtaamme töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2414733Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4573401Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt152388Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa232031Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja91273Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat281169- 741093
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691055- 791054
- 54966