Otetaan myös pääkuvia ,ettei tartte tyksiin saakka lähteä
Loimaansairaalassa
10
348
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin pihalla rekassa, eikös vain?
Ja vaikka koko vartalosta tarpeen vaatiessa. Mun mielestä Turku ei kyl ole "saakka", etenkin kun noita kuvia otetaan yleensä aikas harvoin.
Sillon kannattaa menmnä kauemmaskin, jos siellä saadaan parempia kuvia. Esim. käsittääkseni ainakin luustosta, tuoreista aivovammoista ja aivoverenvuodoista tietokonetomografia antaa paremman kuvan kuin magneettikuvaus. Tosin viimeisin johtaa lähes aina välittömään Turun keikkaan ja pikkuhiljaa aivovammojakin paremmin selvitellään yhä enemmän niinku pitääkin, kun se on oikeus- ja sosiaaliturvan sekä kuntoutumisen kannalta välttämätöntä. Parempi yleensä muutenkin mennään kuvaan heti, kun pääsee eikä jäädä odotteleen vapaata aikaa rekkakuvaukseen.
lajijasuris - Anonyymi00002
Ei missään pihalla reunassa kun sairaalan röntgenin puolella on sellainen iso laite, sut lykätään sinne vähän matkaa ja siellä koneessa pyörii joku juttu, se kestää 3-4 min.
- Anonyymi00004
Ai jaa, no se sitten tietokonetomografia, TT-laite. Ahtaanpaikankammoiselle paljon mukavampi on tosiaan nopee. En ole aiemmin tiennytkään tollasesta. Mä en ole tuskin koskaan käynytkään täällä röntgenissä kuin hammaslääkärin tiloissa kerran vai kaksi
lajijasuris - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ai jaa, no se sitten tietokonetomografia, TT-laite. Ahtaanpaikankammoiselle paljon mukavampi on tosiaan nopee. En ole aiemmin tiennytkään tollasesta. Mä en ole tuskin koskaan käynytkään täällä röntgenissä kuin hammaslääkärin tiloissa kerran vai kaksi
lajijasurisEn tiedä kuinka kauan se on Loimaalla ollut. Kävin nimittäin itse siinä
- Anonyymi00003
Oikaisu edelliseen ei reunassa vaan rekassa
- Anonyymi00006
Loimaallako ei ole enää valokuvausliikettä
- Anonyymi00007
???
- Anonyymi00008
Ei ollut kysymys mistään valokuvaus liikkeestä
Eikä Loimaalla oo kohta enää mitään. Kaikki loppuu - Anonyymi00009
Kuulostaa kettuilulta.
- Anonyymi00010
Ai ei ole enään valo kuva usliikettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952727Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82942604Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171102Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471080- 57782
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10771- 19699
- 55682