Minäkin rakastan "vanhaa ja varattua" miestä.
Hän on mulle varattu. Hän on mulle tehty.
Kuten itse olen hänelle varattu ja hänelle tehty.
Ei meillä kyllä ole paljon ikäeroa mutta onhan se tietenkin jonkun "pikkuneidin" mielestä jo ihan kamalan "vanha" mies.
Eikä tätä pysty millään muuttamaan mikään mustamaalaus, sotkeminen tai muukaan ihme
toiminta koska meillä on luottamus ja rakkaus.
Samasta syystä ei myöskään mikään tuollainen toiminta, eikä kukaan ulkopuolinen todellakaan pysty ikinä tätä meidän kahden "vanhan" yhteen kuulumista toisillemme rikkomaan...
Ei kukaan ulkopuolinen millään, ei me itsekään pystytä tätä rikkomaan tai purkamaan. Ikinä.
Miehellä on itse niin tahtoessaan täysi vapaus olla tekemisissä, ystävä tai mitä tahansa sitten haluaakin ja ihan kenen kanssa sitten haluaakin olla, ei ole siis kiellettyä mikään sellainen.
Sama toisinkin päin tietenkin.
Jos siis haluaa kuulua toisen meistä elämään, siihen samaan pakettiin kuuluu myös toinen.
Satuta tai loukkaa toista niin myös toistakin.
Vaikkei ollakaan katkeria niin tähän sopii biisi
"Vanha ja Katkera"
(jostain syystä mitä en aio avata ulkopuolisille)
Ihanaa Aurinkoista päivää just sulle ☀️😊☀️
💛 Aina ja Ikuisesti 💛
Vanhat muttei katkerat
34
345
Vastaukset
- Anonyymi00001
Elä nyt mikään katkera ole. Olet ihana. <3
- Anonyymi00005
Kiitti tosta <3
Mä kyllä sanoin tossa etten ole katkera.
Mukavaa olisi tietää kenen mielestä ja kuka on ihana :) - Anonyymi00008
Ei väkisin.
Elä sitten vastaa.
Höh! - Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kiitti tosta <3
Mä kyllä sanoin tossa etten ole katkera.
Mukavaa olisi tietää kenen mielestä ja kuka on ihana :)Minun mielestä, ja sinä. <3
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minun mielestä, ja sinä. <3
Kiva kuulla että olen, mutta sitten jos tietäisi kenen mielestä niin olis vielä kivempi.
Ihanasti sanottu kuitenkin, kiitos <3
Sinä olet kiva ja ystävällinen ainakin,
ja toivottavasti myöskin ihana.
- Anonyymi00002
tuollainen on vähän hassuakin: jos siis voi nukahtaa johonkin sohvalle, olemaan jos on pehmoinen ja suuri sohva..
- Anonyymi00004
Hyvä sohva on ihan parhautta. Kaikilla pitäisi olla sellainen. <3
- Anonyymi00006
Tämä ei kyllä yllättänyt tippaakaan että tähän ilmestyt höpöttämään hassuja juttujas.
Suuri ja pehmoinen sohva, johon voisi nukahtaa, sellainen multa puuttuukin vielä. Jos niiko oikein kovasti toivoo sellaista nii voisikohan toteutua? - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tämä ei kyllä yllättänyt tippaakaan että tähän ilmestyt höpöttämään hassuja juttujas.
Suuri ja pehmoinen sohva, johon voisi nukahtaa, sellainen multa puuttuukin vielä. Jos niiko oikein kovasti toivoo sellaista nii voisikohan toteutua?Sohvia on maailma pullollaan. Kaikille riittää kyllä omansa <3
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Suuri ja pehmoinen sohva, johon voisi nukahtaa, sellainen multa puuttuukin vielä. Jos niiko oikein kovasti toivoo sellaista nii voisikohan toteutua?Minkälainen sohva on sinulle se täydellinen? Ihan mielenkiinnosta? <3
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minkälainen sohva on sinulle se täydellinen? Ihan mielenkiinnosta? <3
Minun sohvaani vasta valmistetaan. Mutta selvästi minua arvostetaan koska se kustomoidaan henkilökohtaisesti. Siinä vissiin kestää vielä, koska minä haluan että sohva päättää itse millainen on, sekä sen kenen sohva haluaa olla. Sohva kyllä tietää tilanteen myös, mutta jostain syystä antaa muiden testailla tyynyjään ensin. Ymmärrän tämän kyllä, koska se nimenomaan korostaa omaa valinnanvapautta. <3
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minkälainen sohva on sinulle se täydellinen? Ihan mielenkiinnosta? <3
Onko nyt kyseessä sohvat, vaiko sohvat?
Ihan sellaisista huonekalu sohvista kun on kyse,
niin en sen ihmeemmin ole miettinyt millainen olis täydellinen.
Joku sellainen missä olisi hyvä lojua, löhoillä, lepäillä ja vaikka.......
Enpäs nyt sanokaan enempää.
Ei liian pehmeä muttei myöskään liian kova ;) - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onko nyt kyseessä sohvat, vaiko sohvat?
Ihan sellaisista huonekalu sohvista kun on kyse,
niin en sen ihmeemmin ole miettinyt millainen olis täydellinen.
Joku sellainen missä olisi hyvä lojua, löhoillä, lepäillä ja vaikka.......
Enpäs nyt sanokaan enempää.
Ei liian pehmeä muttei myöskään liian kova ;)Kädestä kiinni kaupungilla, ja tukasta kotona? <3
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minun sohvaani vasta valmistetaan. Mutta selvästi minua arvostetaan koska se kustomoidaan henkilökohtaisesti. Siinä vissiin kestää vielä, koska minä haluan että sohva päättää itse millainen on, sekä sen kenen sohva haluaa olla. Sohva kyllä tietää tilanteen myös, mutta jostain syystä antaa muiden testailla tyynyjään ensin. Ymmärrän tämän kyllä, koska se nimenomaan korostaa omaa valinnanvapautta. <3
Jos noin ajattelet että antaa muiden testailla tyynyjään niin ei sun juttus ainakaan mulle ole.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jos noin ajattelet että antaa muiden testailla tyynyjään niin ei sun juttus ainakaan mulle ole.
Omalla kohdallani kuvio on todella monimutkainen. Itseäni nuorempi, joten pitää olla kärsivällinen, jos oikaistaan vähän. Aina paasannut ikäeroista koska en ole suvainnut niitä, koska mielestäni ne luo epätasa-arvoisen valta-asetelman, joten jumala päätti nauraa minulle taas kerran. No, ainakin on merkki siitä että itseni suhteen on selvä että sellaista tilannetta ei tule vaikka voisin niin tehdä, kun kerran tilanne on tämä.
Vinkki johon olen törmännyt monta kertaa elämässäni, enkä silti opi. Jos vaikka sinä opit. Älä sano että ei ole sun juttus, tai mä en ainakaan tollaseen lähtis. Silloin juuri se sinulle annetaan. Parempi olla hissukseen. Itse pyrin olemaan oman tilanteeni kanssa hyvin hiljaa. <3 - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Omalla kohdallani kuvio on todella monimutkainen. Itseäni nuorempi, joten pitää olla kärsivällinen, jos oikaistaan vähän. Aina paasannut ikäeroista koska en ole suvainnut niitä, koska mielestäni ne luo epätasa-arvoisen valta-asetelman, joten jumala päätti nauraa minulle taas kerran. No, ainakin on merkki siitä että itseni suhteen on selvä että sellaista tilannetta ei tule vaikka voisin niin tehdä, kun kerran tilanne on tämä.
Vinkki johon olen törmännyt monta kertaa elämässäni, enkä silti opi. Jos vaikka sinä opit. Älä sano että ei ole sun juttus, tai mä en ainakaan tollaseen lähtis. Silloin juuri se sinulle annetaan. Parempi olla hissukseen. Itse pyrin olemaan oman tilanteeni kanssa hyvin hiljaa. <3Itseänikin vituttaa kun kaikki ystäväni tietää kantani ikäeroihin parisuhteissa. Ja nyt tilanne on tämä. Olen tyytyväinen että kukaan ei sano mitään, mutta räkättävät varmaan itsekseen ja paljon.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ongelma tuossa sinun lähestymistavassasi on se, että tyynyt ovat sohvan. Eivät sinun.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Vinkki johon olen törmännyt monta kertaa elämässäni, enkä silti opi. Jos vaikka sinä opit. Älä sano että ei ole sun juttus, tai mä en ainakaan tollaseen lähtis. Silloin juuri se sinulle annetaan. Parempi olla hissukseen. Itse pyrin olemaan oman tilanteeni kanssa hyvin hiljaa. <3Mulla ei oo mitään aavistustakaan mihin sun vinkkis viittas.
Mitä mun pitäisi muka oppia ja mistä?
Mihin et sä ainakaan lähtis, ja milloin mikä annetaan?
Mikään ikäero ei itsessään anna mitään valta-asemia kenellekään!
Voi olla vaik kuin iso ikäero, siltikin suhteessa ollaan samalla tasolla, kaiken suhteen.
Kaikki on jokaisesta ihan itestä kiinni miten käyttäytyy tai kohtelee toisia.
Ongelma tulee siinä vaiheessa eteen kun aletaan alentamaan toista tai tasottelemaan,
minkä tahansa syyn takia. Etenkin joku ikään tai ikäeroon vetoaminen, tai jooh.
Toinen iso ongelma on mun mielestä joku tuollainen Jumalan pilkkaaminen,
tai väite että Jumala nauraa jälleen kerran.....
Mä en ainakaan tuu olemaan ikinä hissukseen tai hiljaa siitä mitä haluan tai mitä tunnen.
Sillä tavalla ei tuu saamaan yhtään mitään.
Ei mitään, paitsi surua ja menettää tilaisuuden onnellisuuteen ja rakkauteen.
Ehkä jopa lopullisesti.
Ennemmin mä saan vaik kuin syviä ja kipeitä haavoja jotka sitten parantelen itekseni,
kuin että eläisin loppu elämäni katuen sitä etten viittinyt, tai uskaltanut yrittää edes.
Katuen et menetin jotain tärkeää sillä etten tehnyt mitään sen eteen mikä on tärkeää,
tai sanonut mitä tunnen ja haluan.
Mä oon ihminen joka sanoo asioista suoraan.
Käyttämättä jotain epäselviä vertauskuvia, tai kiertoilmauksia.
En halua että mua tarvii lukea rivien välistä, tai arvoituksista. Enkä myöskään halua että mun oletetaan tai vaaditaan lukevan jotain rivienvälistä, tai että mulle "opetetaan" jotain epämääräsillä vihjailuilla, arvoituksilla, tai vertauskuvilla.
Enkä todellakaan ihmisistä puhu sohvina tai vastaavaa.
Etenkään tällein jossain mis ei tiiä ees kuka pitää ihmisiä mittatilaus-sohvina.
Mutta niin, en ymmärtänyt mitä koitit selittää tossa.
Jos ei oo liikaa vaadittu niin voisitko kertoa?
Ja anteeks äksyilyni.
Vinkki sullekin....
Esim nepsyt tai kirjolla olevat ei kaikki aina ymmärrä epämääräisyyksiä,
tai jotain piilomerkityksiä. - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mulla ei oo mitään aavistustakaan mihin sun vinkkis viittas.
Voi olla vaik kuin iso ikäero, siltikin suhteessa ollaan samalla tasolla, kaiken suhteen.
Ongelma tulee siinä vaiheessa eteen kun aletaan alentamaan toista tai tasottelemaan,
Mä en ainakaan tuu olemaan ikinä hissukseen tai hiljaa siitä mitä haluan tai mitä tunnen.
Ehkä jopa lopullisesti.
Ennemmin mä saan vaik kuin syviä ja kipeitä haavoja jotka sitten parantelen itekseni,
kuin että eläisin loppu elämäni katuen sitä etten viittinyt, tai uskaltanut yrittää edes.
Katuen et menetin jotain tärkeää sillä etten tehnyt mitään sen eteen mikä on tärkeää,
En halua että mua tarvii lukea rivien välistä, tai arvoituksista. Enkä myöskään halua että mun oletetaan tai vaaditaan lukevan jotain rivienvälistä, tai että mulle "opetetaan" jotain epämääräsillä vihjailuilla, arvoituksilla, tai vertauskuvilla.
Etenkään tällein jossain mis ei tiiä ees kuka pitää ihmisiä mittatilaus-sohvina.
Ja anteeks äksyilyni.
Vinkki sullekin....
tai jotain piilomerkityksiä.Minä en arvostellut sinua. Kävin oman elämäni ongelmia läpi jakamalla niitä. Sinä teet samaa olemalla avoin myös. Yhdessä täällä ollaan. <3
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ehkä jopa lopullisesti.
Ja anteeks äksyilyni.
Vinkki sullekin....
tai jotain piilomerkityksiä.Puhun monimerkityksellisesti, koska vain ne ketkä ovat tarpeeksi älykkäitä tajuavat mitä sanon. Teen sen suojellakseni itseäni samalla kun kerron hyville ihmisille jotain, mikä ei kuulu ihmisille jotka ovat itsekkäitä. En sen vuoksi että haluaisin olla mystinen niille keille sanoma ei ole.
Olen lempeä ja rakastava, en syyllistänyt sinua mistään. <3 - Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ehkä jopa lopullisesti.
Ja anteeks äksyilyni.
Vinkki sullekin....
tai jotain piilomerkityksiä.Sen sanon vielä, että jos olisin sinä, luopuisin tuosta nepsy termistä. Tekstisi perusteella vaikutat avoimelta, et ihmiseltä jossa on jotain vikaa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sen sanon vielä, että jos olisin sinä, luopuisin tuosta nepsy termistä. Tekstisi perusteella vaikutat avoimelta, et ihmiseltä jossa on jotain vikaa.
Enhän mä ole sanonutkaan että mussa on vikaa tolla tavalla,
saati että nepsyys olisi joku pirun vika ihmisessä.
Muulla tavalla kyllä mussa on paljonkin "vikoja" sekä paljon paljon säröjä.
Mutta ei ne ole mulle ongelmia enkä mä kadu tai häpeä niitä enkä piilottele niitä.
Ilman niitä olisin joku täysin toinen kuin kuka nyt oon.
Mä oon tyytyväinen siihen kuka ja mitä mä olen.
No ehkä parin asian suhteen voisin haluta olla ihan vähän erilainen kun oon.
Etten välittäisi muista näin paljon, ja et osaisin myös vihata ja et pystyisin haluta
kostoa tai takasin sontaa joillekin jostain.
"vain ne ketkä ovat tarpeeksi älykkäitä tajuavat mitä sanon"
Kiitos tiedosta etten oo tarpeeksi älykäs.
Eipäs kun siis......
Sinä et ole minä enkä minä ole sinä.
Onneksi.
Molempien onneksi.
Jostain syystä susta tulee mieleen joku tyyppi...... - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Enhän mä ole sanonutkaan että mussa on vikaa tolla tavalla,
saati että nepsyys olisi joku pirun vika ihmisessä.
Muulla tavalla kyllä mussa on paljonkin "vikoja" sekä paljon paljon säröjä.
Mutta ei ne ole mulle ongelmia enkä mä kadu tai häpeä niitä enkä piilottele niitä.
Ilman niitä olisin joku täysin toinen kuin kuka nyt oon.
Mä oon tyytyväinen siihen kuka ja mitä mä olen.
No ehkä parin asian suhteen voisin haluta olla ihan vähän erilainen kun oon.
Etten välittäisi muista näin paljon, ja et osaisin myös vihata ja et pystyisin haluta
kostoa tai takasin sontaa joillekin jostain.
"vain ne ketkä ovat tarpeeksi älykkäitä tajuavat mitä sanon"
Kiitos tiedosta etten oo tarpeeksi älykäs.
Eipäs kun siis......
Sinä et ole minä enkä minä ole sinä.
Onneksi.
Molempien onneksi.
Jostain syystä susta tulee mieleen joku tyyppi......Olet kuule täydellinen juuri sellaisena kuin olet. Eikä viittaus älykkyyteen tarkoittanut sitä että sinä et olisi. Vaan että tietyt viestit on kohdennettu jollekin tietylle älykkäälle ihmiselle, niin että kyseinen ihminen tajuaa sen pelkästään.
Ei tarvitse puolustautua silloin kun vastassa on joku kuka ei sinua vastaan hyökkää. <3
- Anonyymi00003
Ei ollut ainakaan mummo, kun puhui biiseistä
Mummot ja papat ei sano biisi, vaan laulu.- Anonyymi00007
Ihme ikärasismia sulta :( kyll viiskybäset saa puhua just siten miten sitte hotsittaaki.
Onks sitte esimerkiksi apiksen poitsut pappoja kun ne laulaa lauluista? ;) - Anonyymi00026
Haloo, rockin legendat ovat 70-80 vuotiaita, aatteletko et he puhuvat omista biiseistä, ihan söpö laulu.
- Anonyymi00014
Aika hieno nehän on vaan numeroita jos muuten sykkaa.
- Anonyymi00017
ajattelin suosittaa jotain vanhoja 007-elokuvia joissa on kauniita naisia näyttelemässäkin, joitsin, eikä mitään jotain räminää kuin uusissa
- Anonyymi00019
En kattele leffoja!
- Anonyymi00024
Joka itseään vanhaksi tituleeraa, on toden totta sellainen, sisäisesti, mikä on kyllä pahin turmion tie. Parasta olisi jos ikälaskentaa ei olisi ollenkaan. Ihmiset eläisivät todennäköisesti paljon enemmän täysillä elämää iästä riippumatta. Ihminen on täsmälleen sen ikäinen kuin hänestä tuntuu, ei niin miltä muista tuntuu, hehän eivät voi tietää sitä. Ihmisen luonne ja sisäinen elämä paranee iän mukana kuin viime. Lisäksi nyt ja tulevaisuudessa tullaan näkemään nuorekkaita vanhuksia, jotka tulevat laittamaan uuteen uskoon käsityksen tulevaisuuden ”vanhuksista”.
- Anonyymi00029
Kiitos kommentista!
Tuo on sun mielipide ja sun tulkintasi siitä mitä luit.
Siihen sulla on oikeus.
Mutta ei kuitenkaan ole oikeutta siihen että tuut sanomaan totuutena tai faktana,
mitään mistä et tiedä enempää kuin sen mitä luit siitä mitä kirjoitin tänne kaikkien silmille.
Vai että ihan pahin turmion tie.........
Ehkä sitten oon ollut väärässä tähän asti kun oon luullut pahemmaksi mm
muiden tuomitsemisen tai vaikkapa muille ilkeilyn.
- Anonyymi00032
Muistathan, etteubsun tarvi mun takia yrittää yhtään mitää, vaikket joskus enää tykkäiskäänmusta
- Anonyymi00033
niin tykkään susta kuitenkin aina.
- Anonyymi00034
Kerro nyt edes kenen sun takia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh824280Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.1163303Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1213287Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412744Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2182534"Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä
Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk192181Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?
Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella112016- 291954
Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa
Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk471910Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?
Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.01903