Mitä rakennetaan

Anonyymi-ap

Eilen oli entisen ABC:n pihalla betoniautoja joissa toisessa oli pitkä putki. Mitähän mahtanevat tehdä, oli useampi pakettiautokin siinä vieressä. tuhannen taalan paikkahan on jo avattu eli ei kaii siihen mitään laajennusta sitten tehdä?

65

1834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Asiakkaita on niin paljon, että pitää laajentaa tiloja.

    • Anonyymi00002

      Eikö siihen pitäisi tulla se autojen kiiiillotus paikka,haloo!

      • Anonyymi00005

        Taisivat touhuta TTP:n ja pesupaikan välisessä rakennuksessa, eikä pesurihallissa.


    • Anonyymi00003

      Tärkeintä on, että saatiin vihdoinkin järkevää toimintaa kylän parhaalle ja keskeiselle paikalle!

      • Anonyymi00004

        Todellakin👍


    • Anonyymi00007

      Big pipet on niitä millä tehjään oikeita juttuja. Half pipellä vaan puolikkaita. Long pipe, en tiijä?

    • Anonyymi00008

      Knuuti LAAJENTAA ! Nyt menee isoksi! Pakko laajentaa, että kylän väki sopii syömään!

    • Anonyymi00009

      Autofiksaamo siihen tulee

      • Anonyymi00012

        Eikö yksi fiksaamo olisi tälle kylälle riittänyt


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Eikö yksi fiksaamo olisi tälle kylälle riittänyt

        Se Sulkäkylän tienvarren fiksaamo pesuineen ja vahauksineen siirtyy Ex abc tiloihin. Renkaanvaihto jää vanhaan.


    • Anonyymi00010

      Hienon näköinen on ravintola ulkoapäin iltavalaistuksessa. Kauniit verhot ja tunnelmallisen näköinen.

    • Anonyymi00011

      Tolkuttoman kolkko paikka.

      • Anonyymi00014

        Nyt jo upea paikka vaikka ei ole kakilta osiltaan edes valmis. Ei aloittava yrittäjä heti kaikkeen voi satsata. Paljon on jo tehnyt ja lisää tekee kunhan maksaa ensin vuokrat ja remontit omasta taskustaan...ei käy kunnan pussilla. Kummankin ruokaravintolan tarjontaa kehutaan ja toivon menestystä kaikille. Uusimmassa on lisäksi pitkät aukioloajat jatoimii viikonloppunakin mitä palvelua täällä ei ole ollut pitkiin aikoihin.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Nyt jo upea paikka vaikka ei ole kakilta osiltaan edes valmis. Ei aloittava yrittäjä heti kaikkeen voi satsata. Paljon on jo tehnyt ja lisää tekee kunhan maksaa ensin vuokrat ja remontit omasta taskustaan...ei käy kunnan pussilla. Kummankin ruokaravintolan tarjontaa kehutaan ja toivon menestystä kaikille. Uusimmassa on lisäksi pitkät aukioloajat jatoimii viikonloppunakin mitä palvelua täällä ei ole ollut pitkiin aikoihin.

        Minä toivoisin, että entisen apsin katosta tippuisi tähtisadetta. Se olisi niin ihanaa!


    • Anonyymi00013

      Merijärven malli,kunnan oma huoltis,hauskaa mutta me veronmaksajat ollaan maksumiehinä

      • Anonyymi00015

        Yrittäjä maksaa vuokran, työllistää, käyttää paikallisia palveluja. Tuottaa tarpeellisia palveluja, tuo asiakasvirtaa muualta tänne. Maksaa veroja tänne. Tämmöisiä yrittäjiä tarvitaan.


      • Anonyymi00016

        Eihän se ollu kuin yks 1000000


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Yrittäjä maksaa vuokran, työllistää, käyttää paikallisia palveluja. Tuottaa tarpeellisia palveluja, tuo asiakasvirtaa muualta tänne. Maksaa veroja tänne. Tämmöisiä yrittäjiä tarvitaan.

        On se niin ennenkuulumattoman ihmeellistä! Älä kerro enempää, kun tässäkin on niin valtavan paljon aivan jotain ennenkuulumattoman ihmeellistä! Veroja maksaa, käyttää paikallisia palveluja... eikait tuommosta oo koskaan ennen ollutkaan!! Täysin poikkeuksellista!


    • Anonyymi00019

      Millainen ruoka tuhannen taalan torpassa on

      • Anonyymi00022

        Ei häävi


      • Anonyymi00023

        On hyvä. Lisäksi pizzoja ja paineita.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Ei häävi

        Elä viitti valehella.
        Kylillä turistiin että tällä arvostelijakyttääjällä tekis itellä niin kamalasti mieli sinne bingohamosen alle vähän kuin makupaloissa sitä puurokatttilaa hämmmentämään..


    • Anonyymi00021

      Hyvä ja maistuva ruoka

    • Anonyymi00024

      Pakko sanoa että tämän paikkakunnan tasolla huippu hyvää ruokaa ja ihan lounaalla. Eihän nämä tämän kylän pitopalvelupaikatkaan meinaa päästä samalle tasolle välillä juhlaruokineensakaan.

      • Anonyymi00027

        Päivän paras vitsi


    • Anonyymi00026

      Hyvä kahvi- ja ruokapaikka!
      Nimim.
      Käyn säännöllisesti

    • Anonyymi00028

      Mitä te rääsyätte, on siellä lounaat ja muut pöperöt ollut tarjolla ennenkin, silloin kun abc oli voimissaan, ei ruokatarjonta siellä mitään uutta ole. Kummallista, kuin ette olisi ennen nähnyt lounaslinjastoa !

      • Anonyymi00030

        Apsi kuihtui siihen että nämä tyhjänturisijat istuivat paikan nurin.Lounaat ja pöperöt syötiin muualla mutta paikka vallattiin turinatuvaksi ja ilimaseksi lehehlukusaliksi.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Apsi kuihtui siihen että nämä tyhjänturisijat istuivat paikan nurin.Lounaat ja pöperöt syötiin muualla mutta paikka vallattiin turinatuvaksi ja ilimaseksi lehehlukusaliksi.

        Höpö höpö nyt taas


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Apsi kuihtui siihen että nämä tyhjänturisijat istuivat paikan nurin.Lounaat ja pöperöt syötiin muualla mutta paikka vallattiin turinatuvaksi ja ilimaseksi lehehlukusaliksi.

        Höpsistä. Jos lounas - kahvilan myynti on riittävällä tasolla, niin sitä ei ukkelikööri kaada.


    • Anonyymi00029

      Nyt on kyllä parasta ruokaa mitä kylän lounaspaikoissa on tarjolla. On monipuolista ja todella maukasta! En käy joka päivä mutta silloin kun käyn,niin tänne menen👍

    • Anonyymi00034

      Noin sitä saatiin kikkailtua taalan vuokraa pienemmäksi ku kaupunki maksaa vessa neliöistä vuokran. Törkeäää yritys tukea ja vääristää taas kilpailua. Vessat on pakollinen kulu erä varsinkin anniskelu paikoissa

      • Anonyymi00035

        Lueppa juttu uudestaan , tuhannen taalan paikka ei saa vuokratuloja vessoista. Vastaa siivouksesta ja papereista sekä pesuaineista.


      • Anonyymi00039

        Yrittäjä on ajan hermoilla. Vessat on pakko olla, kun on anniskelua, mutta nyt niistä neliöistä ei tarvitse maksaa vuokramenoja. Ja myyntiäkin tämä yleisövessa kasvattaa mukavasti mikä tietysti on hyvä asia. Suuri osa vessassa kävijöistä kun varmaankin ostaa jotain.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Yrittäjä on ajan hermoilla. Vessat on pakko olla, kun on anniskelua, mutta nyt niistä neliöistä ei tarvitse maksaa vuokramenoja. Ja myyntiäkin tämä yleisövessa kasvattaa mukavasti mikä tietysti on hyvä asia. Suuri osa vessassa kävijöistä kun varmaankin ostaa jotain.

        Miksi joku menisi tuonne vessan takia?


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Miksi joku menisi tuonne vessan takia?

        Onko sinulla vessan funktio vielä hämäränpeitossa?


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Miksi joku menisi tuonne vessan takia?

        siksi kun kotoa ei löydy kuin se ulkohuussi


      • Anonyymi00053

        Kitkeränkatkera olet kun et itse kykene edes hodarikärryn saati jäätelökioskin pitäjäksi.

        Paikkakunnan vähävaraisuus on tiedossa .Karusti sen kertoo Hankkijan ja R-kioskikin loppumiset kannattamattomina niin että mikäs kilpailutilanne näitä lopettajia vääristeli?

        Kyllä. Anniskelupaikoissa wc tilat ovat sidoksissa asiakaspaikkamäärään.

        Vahvasti vinkaan että tyytymättömänä paikkakunnan palveluihin ota ja perusta ikioma turinatupa keskikalja anniskeluluvin. 25 asiakaspaikalla riittää 1 unisex- wc tila.
        Kaljan oheen voit yrittää myydä sillivoileipiä ja höyrynakkeja sumppihan on ilmaista kilpailevassa paikassa..


    • Anonyymi00036

      Mutta ei tarvi enään maksaa niistä neliöistä

    • Anonyymi00037

      Voi että , onhan siinä varmaan 20 neliötä lattia-alaa. Saatpa sinäkin käydä siellä vessassa niin on nekin neliöt varmassa käytössä

    • Anonyymi00038

      Kylläpä jollain menee asia nopeesti tunteisiin

    • Anonyymi00040

      Vasemmisolainen kateus vie kalatkin vedestä.

      • Anonyymi00041

        Näin on


      • Anonyymi00059

        Vasurilla on paha mieli jos joku menestyy. Pitää koettaa keksiä vaikka mitä negatiivista kommentoitavaa


    • Anonyymi00043

      Isot ulko-ovet on asennettu pesuautomaatin viereiseen tilaan ex-ABC:llä.

      • Anonyymi00045

        Parempaa ruokaa ja edullisemmin saa kotona ja wc on yksityiskäytössä.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Parempaa ruokaa ja edullisemmin saa kotona ja wc on yksityiskäytössä.

        Harvalla täällä on kotona vessaa.


      • Anonyymi00049

        Pääseekö nyt hevosetkin huoneelle?


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Harvalla täällä on kotona vessaa.

        kyllä sen huomaa myös hajusta


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Harvalla täällä on kotona vessaa.

        Ruuasta puhumattakaan!


    • Anonyymi00047

      Jotain säpinää näytti tosiaan tänään taas ex ABC:lla olevan, isoja betonikappaleita irroitettu seinistä pyöräkuormaimella ja työmiesten pakettiautoja pyöri alueella.

      • Anonyymi00054

        muistappa pysyä poissa työmaa-alueelta ettei PiiPaa autosta tule pari jämerää miestä ja vie mukanaan vähän lepäilemään...


    • Anonyymi00048

      Joko laitetaan jätelavalle koko ravintola? Eipä kerenny kauaa olla auki.

    • Anonyymi00052

      Parin käynnin perusteella ihan mukava paikka ja hyvää ruokaa eikä hinnatkaan pilvissä. Kateus täällä taas paistaa, ei ihme ettei täällä mikään menestyy

    • Anonyymi00055

      Facebuukissa on saanut runsaasti palstatilaa tuo vasurien yrittäjävastainen politiikka.

      Yrittäjien tulevia hankkeita on teepeen entisen tietotoimiston avustuksella lyöty maahan.
      Suomi24 saamme lukea miten yrittäjiä on solvattu ja kaikelle sille asiaankuulumattomalle istuskelulle annettu muutoinkin hyvin runsaasti veroäyrejä.

      Lienee unohdettu että yrittäjät tarvitsevat maksavia asiakkaita, ei lehti tule maksamatta kahvilanpöyttään ja heidän luettavakseen.

      Nyt tämä viimeinen ruokapaikka paremmuusjärjestykseen galllup saa tuloksinneen miettimään osasyy paikkakunnan kehnoon menestykseen ja yrityskatoon kaikkialle työnnettävät veroeurot ja joutilaitten istuskelu.

      Miksi siis kaupunki antaa tilaa julkiseen istuskeluun?
      Miten muutoin vasurein pitkäkestoista linjausta kuin elinkeino ja yrittäjävastaisuus etukenossa luonnehtisi?

      Paikallinen vas. johto kaipaa nyt kyllä rajua linjamuutosta ja yrittäjäintä kohtaan asennevamman totaalista korjaamista..

      Vasaroinnista on saatu tarpeeksi näyttöjä. Ostakoot omilla rahoillaan aviisin näitä huvittelupaikkoja.

      • Anonyymi00056

        Selitäppä mitä tapahtui niille 10 persuyritykselle joiden tulo apsin ex-tiloihin oli niin satavarmaa?
        Huuhaa juttujako?? Häh???
        Yrittäjävastaisuudesta saimme lukea Haapavesi-lehdestä..
        Pohdettakin vastustettiin Halpa-hallin pihalla ja kauppias ne makkarat hankki....näin kehuskelivat


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Selitäppä mitä tapahtui niille 10 persuyritykselle joiden tulo apsin ex-tiloihin oli niin satavarmaa?
        Huuhaa juttujako?? Häh???
        Yrittäjävastaisuudesta saimme lukea Haapavesi-lehdestä..
        Pohdettakin vastustettiin Halpa-hallin pihalla ja kauppias ne makkarat hankki....näin kehuskelivat

        Ne lähti ulukomaille tekemään.


    • Anonyymi00060

      Hyvää pöhinää tullut kylälle, kun ex ABC:lla pistetty iso ratas pyörimään.

      • Anonyymi00061

        Molemmat asiakkaat ovat tyytyväisiä.


      • Anonyymi00062

        Tää hyvältä näyttää ku viimeinkin kehityksenvastaiset persujarrut hajos..


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Tää hyvältä näyttää ku viimeinkin kehityksenvastaiset persujarrut hajos..

        Sulla on vielä jarrusukat jalassa?


      • Anonyymi00064

        pitäneeköhän kumpikaan 5 v syttäreitä Tepakin mietiskeli?


    • Anonyymi00065

      Odotin paikalta paljon enemmän. Ulos paikka näyttää aivan upealta verhoineen, varsinkin hämärällä. Mutta sisälle saapuessa huomasin että aika kolkko paikka olikin, jospa sinne sisustusta tulisi ajan kanssa lisää niin ei olisi niin meteli kun äänet ja puheet ns kaikuu ja tulisi viihtyisämpi. Lounasta en ole maistanut mutta listalta otin aterian. Aika kova hinta siihen nähden ettei ruoka ollut kovinkaan maukas.
      Aika paljon olen kyllä kuullut kehuja lounaasta, pitänee joskus itsekkin käydä maistamassa. Asiakkaille itse yrittäjä on ystävällinen mutta omaan korvaan hieman tympeän oloinen työntekijöille.. Harmi. Mutta kaikkea hyvää ja menestystä yrittäjälle. Toivottavasti asiakkaita riittää jatkossakin!

      • Anonyymi00066

        Sama täällä. Samankaltainen kokemus. Toivotan menestystä haastavalla alalla.


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Sama täällä. Samankaltainen kokemus. Toivotan menestystä haastavalla alalla.

        Itselle oli juuri myös ruuat pettymys. 2 kertaa testannut ja kolmatta ei tule. Ei kyllä mene minulta jatkoon tämä paikka. Itse kiinnitin juuri samaan huomiota miten henkilökuntaa kohti käyttäyty, itseltä tuntu toisen puolesta jo pahalta.
        Vaatii harjoittelua


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe