Pitkän kirjeen jota en toki lähettänyt
Kirjoitin sinulle vuosi sitten
14
470
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen kirjoittanut parikin kirjettä, itkenyt ja polttanut ne nuotiolla.
- Anonyymi00002
Kaipaan sitä tapaa, jolla katsoit minua kuin olisin ollut ainoa. Kaipaan sitä, miten uskoin, että olet minun turvasatamani.
Rakastin sinua. En tiedä oliko se totta sinun puoleltasi – ehkä hetkittäin – mutta minulle se oli totta joka solulla. Kaikki, mitä sanoin, tunsin. Ja kaikki, mitä toivoin, särkyi vähitellen.
sydämeni kaipaa vielä joskus sitä yhteyttä, joka meillä oli. Se oli kaunista, vaikka se syntyi vääriin olosuhteisiin.
Olen kiitollinen siitä, että uskalsin tuntea. Olen ylpeä siitä, että olen selviytynyt.
Siinä osa- Anonyymi00003
Kaunis
- Anonyymi00007
en omi tätä, koska ei tunnisteita ja tilanne oli silloin huono, mm. Hän nainen varattu...
- Anonyymi00004
Noita tunteita kannattaisi puhua silloin kun on suhteessa. Eikä jälkikäteen. Ei ole ilkeyttä vaan kannustus tulevaisuuteen olla avoin jo heti alussa. <3
- Anonyymi00005
Rakastan mies sinua edelleen, enkä ole luovuttanut 🥹 ❤️ k
- Anonyymi00006
Taisinpa minäkin kirjoittaa kirjeen.
Tai muutamankin. - Anonyymi00008
Mikä kirjeen sisältö oli?
- Anonyymi00009
Teetkö myös kaappilottoa,täytät kupongin muttet palauta..
- Anonyymi00010
Juu vähän sama asia.
- Anonyymi00011
Olisit vain tuonut sen meidän postilaatikkoon ohi kulkiessasi. Mun posteja ei kuitenkaan meillä avaa kukaan muu kuin minä ja lähes aina minä meillä postit haenkin. Valkoisen valheenkin osaan keksiä jälkeenpäin jos joku muu meillä sen kirjekuoren olisi huomannut..
- Anonyymi00013
Se ilta silloin kauan sitten.
Vähän hukassa olin ja sinä
huomasit sen.
Ja huomasin kyllä miten katsoit
mua jo siellä,
mutta olin kuin en olisi huomannut.
Koska sillä tavoin et saisi minua katsoa.
Ilta jatkui toisessa paikassa,
luulin että sinä et sinne enää tulisi,
mutta tulit kuitenkin.
Ihmisiä ympärillä,
mutta lopulta jäimme siihen kaksin.
Tulit lähelle, liian lähelle,
kokeilit kepillä jäätä.
Minun olisi pitänyt lähteä heti pois,
mutta en lähtenyt.
Sähköä ilmassa, tulella leikkimistä,
mieletöntä kemiaa, magneettista
vetovoimaa.
Sillä sähkön määrällä olisi voinut
valaista hetkeksi pienen kylän.
Mitä ihmettä minä teen, miksi?
Kuumaa - ja sitten jääkylmää!
Pakko lähteä etten pala,
että en tekisi jotain peruuttamatonta.
Jotain mikä rikkoisi liikaa.
Silti se tuli jää,
ihon alle palamaan.
Palovamma sinusta jäi,
arpi sydämeen ikuisesti.
Aina kun kohtaamme,
sydän muistaa.
Silti pakko yrittää unohtaa. - Anonyymi00014
Voi rähmä🤯
- Anonyymi00015
Näin kun pyöräilit joskus ohi (viime kesänä). Olit aika kaukana kotoasi. Olisit voinut jättää postilaatikkoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648