Ketä hyviä lääkäreitä siellä on? Osa tienaa 100te, jotkut jopa 360te vuodessa.
Terveystalo
31
982
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eiköhän ne kaikki ole hyviä
- Anonyymi00031
Samanlaaisia kuin terveyskesskuksissa. Kävin terveystalossa kun keuhkoon vähän pisteli ym muuta vaivaa niin lääkäri sanoi pitää käydä keuhkokuvassa. No eihän minulla ole vara tumuksiin terveystalossa. No seuraavalla viikolla menin terveyskeskukseen ja kysyin kuuluuko keuhkoista rahinaa nauroi ja sano ei tosiaaankaan kuulu. Terveystalon lääkäri yritti väkisten rahastaa minua kalliilla turhalla tutkimuksella kyllä meni vähän luotto. Onhan nämä yksityis lääkärit aika rosvoja.
- Anonyymi00002
Ainakin kaikki ovat hyviä tienaamaan.
- Anonyymi00003
Lääkäreitä Suomessa 23000. Lähihoitajia 70000. Silti lääkärien palkkakulut paljon isommat kuin lähihoitajia. Lääkärit saa vaikka 120te-400te vuosi. Lähihoitaja vaan 30-40te vuosi. Kumma, että lähihoitajat suostuvat töihin aivan surkea lla palkalla.
- Anonyymi00032
Sairaalahuoltajat ne vasta on palkkakuopassa siivoavat lääkäreiden ja hoitajien paskajälkiä.
- Anonyymi00005
Lähihoitaja työskenteleepyhisinkin, iltaa ja yötä vielä. Silti palkka aivan surkea. Lääkäri saa päivä töissä helposti 150te vuosi. Osa paljon enemmän. Kaikki pyhät vapaata.
- Anonyymi00006
Hoitajat tyhmiä. Olisi pitänyt jo 40v sitten alkaa vaatimaan kunnon korotuksia. Ruotsissa voi hoitaja tienata paljon enemmän mitä paperi/sellu tehtaalla työskentelevät.
- Anonyymi00007
Suomessa ei arvosteta lähihoitajien ja sairaanhoitajien työtä. Siksi palkat huonoja. Se vaikuttaa myös, kun naisvaltainen ala Lääkkeitä on suunnilleen puolet miehiä ja puolet naisia.
- Anonyymi00008
Lääkäreitä 50/50
- Anonyymi00009
Hoitajat menkää Norjaan töihin. Siellä hinnat samat kuin täällä. Palkka 8000e kk. Pelkkää yötä tekevät saa 10000-12000e kk😊
- Anonyymi00010
Hoitajamitoitus on Norjassa paljon parempi kuin Suomessa
- Anonyymi00011
Eli työ on mukavaa, kun riittävästi porukkaa töissä
- Anonyymi00012
Suomi on toisille huono maa.
- Anonyymi00013
Suomi on paska maa
- Anonyymi00014
Suomessa ei arvosteta siivoojia, hoitajia, kaupankassoja. Noin se on
- Anonyymi00015
Huono palkka= ei arvostusta
- Anonyymi00016
Ei Suomessa kannata tehdä töitä ellei saa väh. 4000e kk käteen
- Anonyymi00017
Näin on
- Anonyymi00018
Tottakai lääkärit tienaa. He ovat käyneet pitkään koulua. Saavat ansaitusti hyvää palkkaa.
- Anonyymi00019
Saako niiltä nais lääkäreiltä hyviä palveluja. 💕😚😏
- Anonyymi00020
Ja millaista?
- Anonyymi00021
En asu enää Suomessa. Siihen on syynsä.
- Anonyymi00023
Mm taas asun Suomessa ja siinä on syynsä. Terv. Businessman
- Anonyymi00024
Itse aloin seurustella 42v naislääkärin kanssa. Hänellä avioero. Ihme mies ollut, kun ei ole peppuunkaan ikinä pannut. Nainen avoin. Kimppakin käy. No itse 26v komee ja avoin.
- Anonyymi00025
Tollainen sitä pitää. Suurin osa miehistä elättäjiä. Ei järkeä ottaa pienipalkkaista naista. Lääkäri hyvä. Ne tienaa 100-400te vuosi. Jotkut enemmänkin jopa.
- Anonyymi00026
Samaa mieltä. Oon vaan ite niin ruma mies etten saisi ketään. Pitäisi olla komea ja hyvä varustus. Niillä eväillä mies saa millaisen naisen tahansa.
- Anonyymi00027
Yhdeltä naislääkäriltä saan pillua välillä. Mies sidottuna katselee meidän rakastella, jossa lauhkean useita kertoja. Ei ole potilas suhdetta tietenkään
- Anonyymi00028
Kuka on Rauman Terveystalon seksikkäin nais lääkäri😊
- Anonyymi00029
Entä mies😁
- Anonyymi00033
Elli
- Anonyymi00034
Noora
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368