niin paljon etten viitsi sanoin kuvailla enempää...
Rakastan sinua niin paljon,
29
619
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos kuvailen, sorrun vielä siihen kuvitelmaan, joten en sitä tee vaan, mieluummin näytän sen.
Jos sorrun siihen, rikon vielä itseni. Saan kai säästää itseäni..? - Anonyymi00002
Etkä kertoa ketä rakastat?
- Anonyymi00003
Mitä se tänne kuuluu?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä se tänne kuuluu?
Aattelin vaan 🙂↕️
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aattelin vaan 🙂↕️
Hän kyllä tietää, tai sitten ei.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hän kyllä tietää, tai sitten ei.
Jos ei ole ääneen sanottu...
- Anonyymi00008
Sanoja ei tarvita näytät vaan tissit
- Anonyymi00009
Näyttäispä! Rekami - kaikki menee
Tiputtaisitpa push-uppisi alas, vaikka tiedän ettet niitä käytä. Tapasin kyllä jonkun joka niitä käyttää, eikä siinä, ei se minua haittaa, minulle on ihan sama se, onko ne riiput vai ei, kunhan luonne kohtaaaa <3 - Anonyymi00014
En näytä enää.
- Anonyymi00014
Toimii rasvalenkkareille. Ei riitä miehille.
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
En näytä enää.
Ne on ehtineet valahtaa tässä ajan kuluessa 😔
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ne on ehtineet valahtaa tässä ajan kuluessa 😔
Hyvät on ;)
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Hyvät on ;)
On ne ainakin ihan pehmoset vieläkin 😄
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Heität olkapäiden yli selän puolelle niin näyttää taas ryhdikkäiltä
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Juuri hyvät 🤗, älä välitä tuosta yhdestä!
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Heität olkapäiden yli selän puolelle niin näyttää taas ryhdikkäiltä
eiköhän silloin painopiste ole selän puolella ja sehän tarkoittaa kumaraa asentoa...
- Anonyymi00010
Tiesitkö että, ensimmäisen kerran kun kirjoitin tänne niin se oli sinulle...
Joku sen poisti mutta voin sen kirjoittaa uudelleen, koska muistan sen kuin eilisen päivän.
Rakastuin sinuun ensi näkemällä.
Sinussa vain oli sitä jotain.
Tool - schism- Anonyymi00011
Olen tehnyt matikan paljastaakseni, vaarat arvaamisesta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olen tehnyt matikan paljastaakseni, vaarat arvaamisesta.
Tai siis toisesta arvaamisesta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tai siis toisesta arvaamisesta.
Olen tehnyt matikan, toisesta arvaamisesta.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen tehnyt matikan, toisesta arvaamisesta.
Sun tikkas kolkuttaa aina väärille oville. Liu'Kas luikkuskaan ei enää kauaa kässäreillään pidättele. -sivu
- Anonyymi00032
On vain sitä jotain <3
- Anonyymi00016
Kerro toiselle, se voi merkistä paljon… myös hänelle naiselle
- Anonyymi00018
Sama❤️
- Anonyymi00019
Kuka ketä asioita joista ei mulle kannata valehdella mun kanssa helpoin tapa menettää luottamus valehdella mulle mun kanssa jää valheesta kiinni jo ennen kuin edes kerkiää sanaakaan suustaan sanoa vitallisesti valhe on valhe vasta ääneen sanottuna rakastan rakastan kaksi sanaa sanottuna peräkkäin ain valhe ei tarvi edes miettiä miksi mä en usko kun mulle sanoo rakastavansa mua ei siihen ole pystyny kukaan muu kuin lapseni rakastamaan isäänsä koska isä rakastaa lapsiaan mä en osaa edes sanoa mitä rakkaus on koska mulle se ei ainakaan ole tunne ihastuminen kiintymys hullaantuminennniillä ei sinänsä tunteena ainakaan ole mitään tekoa rakkauden kanssa mitä mulle on opetettu rakkaus on välittämistä ja huolenpitoa (tukea ja turvaa) väittäsin ehkä että silloin kun toisen pelkää menettävänsä tätä rakastaa niitä ihmisiä taas säälin paljonkin jotka ovat erehtyneet rakastumaan ihmiseen joka ei ainakaan heidän rakkauttaan ansaitse siksi kuinka kohtelavat häntä moni saa kiittää jotain läheistä elämässään joka tätä on säälinyt olemassa olostaan miksi ette uskokkaan kuinka helposti läheinen pystyy läheisen maineen pilaamaan niin halutessaan mikä vaikutus maineella on jätän kertomatta koska en joppa näin pienessä kylässä kuin hamina on joitain yksilöitä joista itse ainakin haluaisin eroon mutta hyvä roikottaa esimerkkinä lapsille mitä ei kannata asettaa elämässään tavoitteeksi mulla on tapana omassa elämässäni järjestää asioita oman tarpeeni mukaan sillon kun olen yksin sinkkuna ei mun tarvitse vähäisimmässäkäännmäärin huomioida kenekään muun tarpeita sillä hetkellä MINUN elämääni ei kuulu muita kuin minä minun elämäni kun on se mitä se on kotona sillä saan olla oma itseni varmasti niin halutessani eipä sitä toki ole estänyt kukaan missään muuallakaan miksi jos oletan oikein pelkäävät mua miksi koska en pelkää poliisia enkä kuolemaa ihmisestä ei saa edes vaarallista kuin poistamalla kuoleman pelon sen saa palutettua läheltä piti tilanteella ja pakottamalla toisen ajattelemaan mulla ei taas ole koskaan kuoleman pelkoa edes ollu miksi en halunnu edes syntyä maailmaan täynnä KUSIPÄITÄ
- Anonyymi00023
Minä rakastan sinua, sinua niin paljon, että sen varassa voisimme molemmat uida rakkauden satamaan ja nauttia siitä.
- Anonyymi00025
Tämä on jo liian siirappista. Ei kannata käyttää liikaa siirappia jos meinaa hämätä tms.
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tämä on jo liian siirappista. Ei kannata käyttää liikaa siirappia jos meinaa hämätä tms.
Siirappia on housuissas, ja se ei hämää ketään!
- Anonyymi00026
Kuka ketä ja kuinka voit rakastaa häntä jos vain luulet tuntevasi hänet kerronko kuinka opit nopeiten tuntemaan millainen joku todella on suututa tämä jos uskallat vai menikö pupu pöksyyn mä opettelin muita tapoja rauhoittelu saattaa kestää yllättävänkin kauan yhtä kaveriani olen pisimmillään rauhoitellu pari kolme tuntia kun meni hänellä lasten äiti ihon alle oikei tosissaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2032790Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1652496Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait256904Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies107902Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka307874Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k453778Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748