onkos teillä nyt hyvä ympäristöjohtaja? 🤭
Lieksalaiset
27
269
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikä johtaja? Taasko uusi johtaja? Niitä riittää tällaiseen tuppukylään kyllä
- Anonyymi00003
Kuinka paljon Lieksan kaupungissa on johtajia? Asukkaita ei lie enää kuin 9000.
- Anonyymi00002
Yxi johtaja riittäisi tälle kylälle. 🥸
- Anonyymi00022
Tämän palstan pelleille ei tarvita ainakaan yhtään johtajaa. Korkeintaan tarvitaan pari osaavaa psykologia ja mielenterveysklinikan hoitajaa. Voisitte niille avautua noista tori ja bioöljyongelmstanne 😂
- Anonyymi00004
Onko se tämä tradenomi Jääskeläinen. 🤭
- Anonyymi00008
Kenen johtajan sukulainen tällä kertaa?
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kenen johtajan sukulainen tällä kertaa?
ei kenenkään
- Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
ei kenenkään
Golfkaveri
(tämä viesti jo kerran poistettiin) - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Golfkaveri
(tämä viesti jo kerran poistettiin)Pysyykö sillä maila kädessä😂😂😂
- Anonyymi00005
Täällä meillä virnuillaan sille, että Lieksassa ei johtajien tarvitse osata mitään kun Lieksa ostaa konsulttifirmoilta johtajalle kuuluvan työn.
- Anonyymi00006
isot rahat vaan käärii
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
isot rahat vaan käärii
Ja konsulttifirma suunnittelee style torin jolla parkkipaikka on väärällä puolella ja myyntikojut ulkohuussien vieressä
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja konsulttifirma suunnittelee style torin jolla parkkipaikka on väärällä puolella ja myyntikojut ulkohuussien vieressä
No ei konsulttivirmakaan kai mahdottomiin pysty jos postimerkille pitäisi saada mahtumaan tori
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
No ei konsulttivirmakaan kai mahdottomiin pysty jos postimerkille pitäisi saada mahtumaan tori
Konsultit olikin suunnitelleet, että alkuperäinen tori on paikka jota kehitetään.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Konsultit olikin suunnitelleet, että alkuperäinen tori on paikka jota kehitetään.
Valtuusto päätti toisin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Valtuusto päätti toisin.
Samat valtuutetut joiden mielestä bioöljy laitos Kevätniemeen piti saada ja sata työpaikkaa.
- Anonyymi00013
Lieksa ei johtajia tarvitse, sillä tällä palstalla on kaikki mahdollinen tieto ja taito mitä missään ikinä tarvitaan!
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Samat valtuutetut joiden mielestä bioöljy laitos Kevätniemeen piti saada ja sata työpaikkaa.
Lieksapuolue jatkaa sanoi Taponen. Nooh, jälki on taas sitä samaa töpeksintää.
- Anonyymi00014
Saanko minäkin johtaa ympäristöä...? 🙋♂️
- Anonyymi00016
Et saa koska sinut onsiirretty vastaavaksi päälliköksi parkkipaikan laitaan koirille tolpaksi
- Anonyymi00017
Liian vaativa virka, ei ole koulupohjaa...! 🙋♂️
- Anonyymi00018
Kuntoutuva tolppa 9 euroo
- Anonyymi00021
No nyt koiran ulkoiluttajat jo ihmettelee mihin tolppa hävisi äsken se vaappui Muskotin suuntaan
- Anonyymi00024
Nurmeksessa taitaa olla vain ympäristön sotkija, eikä johtaja.
- Anonyymi00026UUSI
Minä olen hyvä ympäristön nyhtäjä...! 🙋♂️
- Anonyymi00027UUSI
Ah niin kovasti olen mieltynyt lauttakylän syvänsiniseen järvimaisemaan. Kuun leikitellessä valollaan järven pinnalla. Poikien keskeisten saunailtojen jälkeen. Tuntematon nimimerkki. Törkisturpa.
- Anonyymi00028UUSI
Käsialasta päätellen tuon kirjoittaja on Jatkiksen aitonainen Jonne. Jatkis tuon kirjoittaja ei voi olla koska tuossa ei ole kirjoitusvirheitä... Jatkis on pistänyt parrakkaan irtorintasihteerinsä hommiin harhautusmielessä.
Mutta yhtä kaikki, samanlaista valehtelua kuin jatkiksen jutut ennenkin, Jonne on vain kirjoittanut mitä käsketään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh593466Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli722797Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit712595- 942424
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412184Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1471841Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö661825Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1801771Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.901740Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3881719