Hyvästi lieksa.... Iäksi.....
Espoo kutsuu
36
444
Vastaukset
- Anonyymi00001
Siellä Espoon flikat oottaa, paidat hampaissa, koska se Lieskan ksrju oikein tulee?
- Anonyymi00010
Runkku puhuu nyt itsestään.
- Anonyymi00023
Anonyymi00010 kirjoitti:
Runkku puhuu nyt itsestään.
Ei, sinusta ex-poikaystäväsi puhuu.
- Anonyymi00003
eipä tule ikävä
- Anonyymi00004
Hyvästi Lieksa vanha lähtee ja sannasta nousee nupon pää🫡
- Anonyymi00032
korjaus Sannasta nousee nuppini pää...
- Anonyymi00005
Älä jatkis lähe, nostetaan vaikka palakkaa...
T: Tökis - Anonyymi00006
Uudet tuulet alkaa puhaltaa elämässäni jälleen. Big citissä aivan kuin ennen vanhaan.
- Anonyymi00007
Vanhat muistot palaa mieleeni. Uudet ajat alkaa uudessa modernissa cityssä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vanhat muistot palaa mieleeni. Uudet ajat alkaa uudessa modernissa cityssä.
Taitaa olla kuule turhaa unelmointia tuo!
- Anonyymi00008
Oon onnellinen jälleen.
- Anonyymi00009
Matulandia se on espookin.
- Anonyymi00035
Ja oikeistolainen porvarien pitäjä.
- Anonyymi00012
Espoossa voi sähköjunalla ajella hurua.
- Anonyymi00013
Valoisaan voittoon tieni käy.
- Anonyymi00014
Aloittaja lähde mihinkään....jatkaa Reunatiellä rapakaljan juomista. Reunatie kutsuu, ei Espoo.
- Anonyymi00015
Tervetuloa tänne Westendiin! Minä tulin tänne jo vuosia sitten.
- Anonyymi00017
Minä aion pysyä näillä omilla kulmilla, tykkään tästä alueesta ja on tuttu jo entuudestaan, koska noin parikymppisenä pyöräilin näillä sueduilla todella usein!
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä aion pysyä näillä omilla kulmilla, tykkään tästä alueesta ja on tuttu jo entuudestaan, koska noin parikymppisenä pyöräilin näillä sueduilla todella usein!
Ja täältä haluan löytää itselleni uuden ikäiseni ystävän!
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja täältä haluan löytää itselleni uuden ikäiseni ystävän!
Minä haluan Espoosta ainakin parikymmentä vuotta itseäni nuoremman böönan.
- Anonyymi00022
Kuulutko Westendin työväen urheilijoiden seuraan?
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Minä haluan Espoosta ainakin parikymmentä vuotta itseäni nuoremman böönan.
Eikös siskosi enää riitä sinulle?
- Anonyymi00033
Anonyymi00024 kirjoitti:
Eikös siskosi enää riitä sinulle?
Sisko oli mua 20 vuotta vanhempi ja kuoli viime vuonna. Saatiin salattua se puoli vuotta, mutta sitten sen paikat ei enää kestäneet ja siitä tulvahti sellainen haju, että naapurit teki ilmoituksen. Oli siinä selittämistä kerrakseen, jotta saatiin virkavalta uskomaan ettei me tiedetty sen kuolleen...
- Anonyymi00019
Lieksan kaupunki jää taa ikuisiksi ajoiksi.
- Anonyymi00025
Kaikki poro porvarit asuu Espoossa, siellä Lieskan edustaja ui kuin kala vedessä. Ja tietysti harmittelee miksi tänne ei aikaisemmin tullu lähdettyä.?! Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
- Anonyymi00026
Oon niin innoissani. Ens kesänä lieksan tomut karisee jaloistani.
- Anonyymi00028
Miksi et voi lähteä jo nyt? Vai onko vain tarkoitus kirjoittaa joutavia?
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Miksi et voi lähteä jo nyt? Vai onko vain tarkoitus kirjoittaa joutavia?
Kämppä suhteilla katottuna kaikki järjestelyt jo reilassa. Nautin. Kaikki niin sanotusti mintissä ou jeee.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kämppä suhteilla katottuna kaikki järjestelyt jo reilassa. Nautin. Kaikki niin sanotusti mintissä ou jeee.
Älä mee Jatkis, tai viet multa kaiken...!
T: Aitonaisesi Jonne - Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Vedä lapaseesi, moinenkin lähtijä.
- Anonyymi00034
Espoolaiset ajelee autolla jossa on tähti konepellin päällä. Kertooko tuo mitään?
- Anonyymi00036
Velkatähti romun konepellissä.
- Anonyymi00037
Lieksa ei millään päästäs omiaan naapurikylän rientoihin, mustasukkasuutta havaittavissa.
- Anonyymi00038
Tiedän eräät katkeroituneet roikkuvat minussa ja haluaisivat minut takaisin..... Olen päätökseni tehnyt en tule ja riennän uuteen riemukkaaseen elämään kauas muualle.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Tiedän eräät katkeroituneet roikkuvat minussa ja haluaisivat minut takaisin..... Olen päätökseni tehnyt en tule ja riennän uuteen riemukkaaseen elämään kauas muualle.
Onnea hyvä päätös. Pysy lujana 💪💪
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Onnea hyvä päätös. Pysy lujana 💪💪
Joo, ja jatka vellihommaa vanhaan malliin, pysy lujana mamman kattilan äärellä.👌👌👌👍
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,614824Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk223657Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699223320- 762222
- 241879
Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271531Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401492Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3111374Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔121366Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?321259